Dvoje vrhunskih stručnjaka u oblasti marketinških komunikacija, Nataša Đurđević (The Coca Cola Company) i Aleksandar Poznanić (Jaffa) ovog petka (7. oktobar) održaće prezentaciju i workshop sa polaznicima AcademIAA. Značaj strateškog planiranja u marketingu velikih kompanija naziv je prezentacije Nataše Đurđević, Shopper Marketing Director CSE, The Coca Cola Company. Aleksandar Poznanić, Marketing Director, Jaffa, vodiće workshop Značaj liderstva u modernom biznisu. Prva generacije AcademIAA-e biće u prilici da čitav dan 8. oktobra prisustvuju predavanjima All Stars-a. U programu je ovaj deo opisan na ovaj način: Večiti pioniri advertising-a. Svetske zvezde i lokalne veličine. Inovatori i inspiratori. Finte, „cake” i prskalice duha namenjene sledećoj generaciji „outside of the box” mislilaca. Dan će otvoriti Ivan Stanković, vlasnik i direktor agencije Communis DDB predavanjem Kako primetiti, zgrabiti i razviti šanse koje ti život pruža. Bane Brkljač će kroz svoju ličnu ispovest ispričati priču o transformaciji medijskog konteksta i komunikacijskog biznisa u poslednjih 20 godina u prezentaciji pod nazivom Put oko sveta u tri čina. O Hotelu Jugoslavija  govoriće Ekrem Dupanović, vlasnik i glavni urednik portala Media Marketing. Radna subota će se završiti radionicom Život je suviše kratak da bi se jela loša čokolada, koju će voditi Dragan Đorđević, direktor agencije Skills.