Sekcija mladih profesionalaca (International Advertising Association – Serbian Chapter) 21. maja u 11 časova, u Galeriji Progres organizuje konferenciju pod nazivom IntegracIAA: Participate & Upgrade.
Radi se o najvećem edukativnom događaju koji “podmladak IAA Srbija” organizuje petu godinu zaredom, sa namerom da okupi mlade ljude koji se bave marketinškim komunikacijama, kao i studente fakulteta na kojima se izučavaju marketing i srodni predmeti. Prisutni će biti u prilici da čuju predavanja na temu neuromarketinga, oblasti koja izaziva veliku pažnju cele struke poslednjih godina. Učesnici će predavanja održati: Dr Nikolaos Dimitriadis (University of Sheffield) – Neuromarketing explained: truths, myths and hopes; Anka Gorgiev (PhD Candidate in Neuromarketing) – Neuromarketing: O čemu se radi? Nebojša Krivokuća (DDB Communis) – Pitanje srca: O trendovima, emocijama i brendovima; Aleksandar Milanović (Valicon) – Neuromarketing put do srca ne vodi preko stomaka, Sanja Pešić (Alma Quattro) – Radionica: Programiranje uspeha.

Održavanje konferencije su podržale kompanije Coca-Cola, Direct Media, Erste banka, Strauss Adriatic, Alma Quattro i Digital Printing Center. Ulaz je, kao i ranijih godina, slobodan za sve zainteresovane uz prethodnu registraciju na linku http://bit.ly/1WXPJCg