Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju namenjenom profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija.  Prema najavi organizatora, portala Marketing Mreža, teme drugog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme foruma biće i šta zapravo prodajemo – strategiju ili/i ideju i šta klijenti više cene, kao i da li je marketinškim stručnjacima mesto u top menadžmentu kompanije i kako ga osvojiti. Poseban segment biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar i mnoge druge. Na forumu IZAZOV 2016 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI. Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 traje do 12. februara. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs