Strukovna udruženja (IAA, IAB, UEPS i Asocijacija medija) u saradnji sa Udruženjem za kreativnu industriju PKS 12. aprila u Velikoj sali Privredne komore Srbije organizuju predstavljanje novog Zakona o oglašavanju.

Cilj događaja je upoznavanje struke sa sadržajem Zakona, novinama koje donosi, načinom njegove primene i nadzora, odnosno ukazivanje na delove kojima bi trebalo posvetiti posebnu pažnju:

Sta su ključne novine u ZOO?

Kako će se njegova primena odraziti na naše svakodnevno poslovanje?

O čemu kreatori oglasnih poruka moraju da vode računa pre nego što se obrate potrošačima?

Šta je dozvoljeno u oglašavanju i pod kojim uslovima?

Kako se novi Zakon odnosi prema deci i maloletnicima?

Šta zaista znači pitanje samoregulacije i koji su to potencijali za struku?

Prezentaciju o novom Zakonu o oglašavanju održaće Vanda Kučera, direktorka za korporativne poslove I&F McCann Grupe i advokat Miloš Stojković, ekspert za medije i telekomunikacije advokatske kancelarije Živković/Samardžić. Događaju prisustvuju predstavnici Minitarstva trgovine, turizma i telekomunikacija – Dušica Đorđević (Rukovodilac grupe za normativne poslove i harmonizaciju propisa), REMa – Ljubiša Kuvekalović (Viši pravni savetnik), odnosno članovi Radne grupe za izradu Zakona: Dalila Ljubičić (Asocijacija medija), Milica Stefanović (The Coca Cola Company), Miloš Simić (IAA Srbija), kao i predstavnici strukovnih asocijacija.

Prisustvo na prezentaciji je besplatno, ali je zbog ograničenosti prostora potrebna registracija. Ako ste zainteresovani, kontaktirajte jedno od udruženja-organizatora.