Šesta IntegracIAA, godišnji događaj IAA Mladih profesionalaca, održana je u subotu 21. maja u Galeriji Progres pred oko 200 učesnika. Ovogodišnja IntegracIAA jedan je od najuspešnije organizovanih događaja Sekcije Young Professionals od njenog osnivanja, kako po sadržaju programa, profilu predavača, tako I broju učesnika. Neuromarketing kao tema je bila veoma inspirativna i za predavače: Dr Nikolaos Dimitriadis (University of Sheffield) – Neuromarketing explained: truths, myths and hopes; Anka Gorgiev (PhD Candidate in Neuromarketing) – Neuromarketing: O čemu se radi? Nebojša Krivokuća (DDB Communis) – Pitanje srca: O trendovima, emocijama i brendovima; Aleksandar Milanović (Valicon) – Neuromarketing put do srca ne vodi preko stomaka, Sanja Pešić (Alma Quattro) – Radionica: Programiranje uspeha. Predavači su se temom bavili sa različitih polaznih tačaka, fokusirali se na više stvari, ali su zajedno dali sveobuhvatan pogled na oblast koja sve više zaokuplja pažnju stručne javnosti,kod oglašivača, agencija, istraživača, ali i naučnih radnika. Uzimajući u obzir količinu informacija sa kojim se svakodnevno susrećemo, vrlo je važno pitanje koje od tih informacija zapravo naš mozak usvaja i procesuira, odnosno na kakve impulse potrošači zaista reaguju. Korak dalje u odnosu na tradicionalne metode i alate koji utvrđuju potrebe, motivacije i reakcije potrošača jesu upravo metode koje se koriste u okviru neuromarketing istraživanja. Održavanje konferencije su podržale kompanije Coca-Cola, Direct Media, Erste banka, Strauss Adriatic, Jaffa, Alma Quattro i Digital Printing Center