Prva generacija polaznika AcademIAA u petak (9. decembra) zvanično je završila tromesečnu edukaciju u oblasti marketinških komunikacija. Na događaju koji je ovim povodom organizovao IAA Serbian Chapter, polaznicima su dodeljeni sertifikati, a Lazar Džamić (kreativni strateg), Saša Savić (Mediacom USA) i Miša Lukić (Publicis One) proglašeni su za najpredavače. Svi vi koji danas prisustvujete ovom događaju doprineli ste da AcademIAA bude uspešna, tako da danas slavimo zajednički trijumf. Lansirali smo program koji je je odgovorio na potrebu struke da zajedničkim snagama uloži u edukaciju onih koje vidimo kao našu budućnost, ovim rečima je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija otvorila događaj kojim je završena tromesečna edukacija 25 polaznika programa AcademIAA, kojem je prisustvovao veliki broj predstavnika struke. Polaznici su bili u prilici da slušaju predavanja u okviru 6 modula – biznis, kreativa, mediji, istraživanje, digital i All Stars. U ulozi predavača i panelista našlo se 87 stručnjaka, govorili su na 75 različitih tema tokom 26 radnih dana. Ivanovićeva se posebno osvrnula na doprinos u kreiranju programa i liste predavača, koji su AcademIAA-i dali koordinatori modula: Istraživanje – Marijana Agić Molnar (GfK), Marija Matić (Direct Media) – Mediji, Svetlana Ćopić (Scholz & Friends), Aleksandar Nikolić (Communis DDB) – Digital i Andreja Milkić (Leo Burnett) – Biznis. Prvoj generaciji polaznika uručeni su sertfikati kao dokaz uspešnog završetka treninga koji je, pored prisustva predavanjima, obuhvatio i poslovne slučajeve koje su polaznici rešavali poslednje nedelje AcademIAA-e. Da su organizatori napravili dobru selekciju kandidata, odnsono da su ovaj program upisali zaista talentovani I vredni mladi ljudi svedoči činjenica da je uslov za dobijanje sertifikata bilo prisustvo na 80% predavanja, odnosno uspešno rešavanje poslovnog slučaja. Na svečanosti su proglašeni najkoordinator i najpredavači na osnovu anonimnog glasanja polaznika tokom trajanja AcademIAA-e. Za najkoordinatora proglašen je Andreja Milkić, Account Director agencije Leo Burnett. Zanimljivo je da su polaznici predavačima dali visoku prosečnu ocenu 8,3, a da su najboljima proglašeni Lazar Džamić (kreativni strateg – septembar), Saša Savić (CEO, Mediacom – oktobar) i Miša Lukić (CEO, Publicis One – novembar). Posebna zahvalnost upućena je kompanijama koje se prepoznale značaj ovog edukativnog programa i podržale ga finansijski: The Coca Cola Company, SBB, Imlek, Doncafe, Alma Quattro i InStore Magazin.