Redovna izborna skupšina srpskog ogranka IAA održana je 27. juna u Hotelu Radisson Blu Old Mill. Za predsednika Asocijacije izabran je Jovan Stojanović, Managing Director agencije Direct Media. On je na tom mestu zamenio Miloša Simića koji je funkciju predsednika obavljao četiri godine unazad. Za potpredsednika iz redova oglašivača izabrana je Katarina Šibalić, direktorka marketinga kompanije Strauss Adriatic, dok je Sanja Pešić, CEO kompanije Alma Quattro izabrana za potpredsednika iz redova medija.

Ostali članovi Upravnog odbora su Marijana Agić Molnar (GfK Beograd), Nebojša Babić (Orange Studio), Vana Henriksen (United Group – SBB), Slobodan Srećković (Imlek), Milica Stefanović (Coca-Cola), Vanda Kučera (I&F McCann Grupa), Miloš Simić (Gaming 1), Anđelko Trpković (Publicis One), Ivan Savić (Philip Morris Services) i Žarko Sakan (New Moment New Ideas Company)

Članovima Asocijacije predstavljen je Izveštaj o radu koji je obuhvatio aktivnosti u prethodne dve godine, sa akcentom na dva najvažnija projekta – Effie Festival i program AcademIAA. Skupština je prihvatila i predlog novog Statuta IAA Srbija. Upravni odbor u novom sastavu vodiće Asocijaciju do juna 2019. godine.