Edukativni projekat AcademIAA, koji treću godinu zaredom organizuje srpski ogranak IAA, otvoren je za prijave. Program će se održavati od 7. septembra do 14. decembra, svakog petka i subote, a 35 polaznika biće u prilici da odsluša predavanja i učestvuje u radionicama koje će voditi naši najbolji stručnjaci u oblasti marketinških komunikacija. Sedam modula vode koordinatori: Istraživanje – Predrag Kurčubić (Managing Director, Ipsos Strategic Marketing); Biznis – Katarina Šibalić (Marketing Director, Strauss Adriatic); Kreativa – Anja Radulović (Creative Director, Leo Burnett); Mediji – Marko Kosovac (Managing Director, Plus Media); Digital – Sanja Lalević Cvetković (Head of Digital, Direct Media); Inovacija – Ivana Davidov (Marketing Manager, Nordeus); All Stars – Tanja Petrović (Marketing Director, The Coca Cola Company). AcademIAA okuplja vrhunske profesionace na strani predavača i u okviru IAA Worldwide smatra se jednim od 3 najkvalitetnija i najsadržajnija edukativna projekta. Zbog toga nam je važno da se, pored kvalitetnih predavača dođe i do kvalitetnih polaznika. To je razlog zbog kojeg se organizuju dva kruga selekcije (Slanje CV-a i motivacionog pisma, a onda testiranje kandidata). Prijave su otvorene, a sve informacije su dostupne na zvaničnom sajtu http://academiaa.rs/