Stručni žiri ovogodišnjeg EFFIE festivala sastavljen je od marketinških stručnjaka, predstavnika oglašivača i agencija za tržišno komuniciranje. Žirijem predsedava Srđan Bogosavljević iz kompanije Ipsos Adria, a potpredsednica je Jelena Šarenac iz kompanije Henkel. Oglašivači i agencije mogu da prijave svoje prošlogodišnje kampanje za ovo prestižno priznanje do 17. marta. Žiri čini čak 52 člana kojima prvo predstoji trening za žiri, a potom dve runde žiriranja 11. i 12. aprila i finalna 11. maja. Organizatori su se konsultovali sa Effie Worldwide, u vezi sa sastavljanjem žirija, koji su pozitivno ocenili sastav, ističući da je upravo učešće u Effie žiriranju dobar način da se podigne svest na tržištu o značaju efektivnosti marketinških komunikacija.

– Raduje me da će ovogodišnje radove na Effie takmičenju pregledati ovako veliki i raznovrstan žiri. Trudili smo se da sastavimo listu na kojoj će se naći stručnjaci u oblasti komunikacija, ali tako da zaista predstavljaju ovdašnju industriju. Zato ima predstavnika velikih, globalnih kompanija i agencija, ali i manjih, lokalnih, specijalizovanih, itd. Ove godine u žiriju najveći broj predstavnika imaju oglašivači, što je inače praksa u svetu kada je Effie u pitanju. Dragoceni su nam i istraživači, kreativni stratezi, predstavnici medija i medijskih agencija, obrazovnih ustanova, kao i stručnjaci u oblasti digitalnih komunikacija. Cilj je da pristigli radovi budu pažljivo pregledani i ocenjeni, i da samim tim nagradimo one najbolje – kaže Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.

Kompletan sastav žirija možete pogledati na http://www.effie.rs/organizacioni-odbor-i-ziri/