“Idea is Nothing Without an Execution” slogan je ovogodišnjeg Kaktus festivala koji se održava 12. i 13. novembra u Hotelu Hyatt Regency u Beogradu. Stručnjaci iz celog sveta održaće svoja predavanja u okviru četvrtog Kaktusa, a Festival će otvoriti Marcelo Padoca, kreativni direktor agencije David&Goliath Los Anđeles (USA), sa predavanjem„What we can unlearn from Michael Bay“. Atraktivno predavanje na temu„Creative Confidence“ održaće Giorgi Avaliani, kreativni direktor gruzijske agencije Leavingstone, a učesnicima će se predstaviti i Chad Warner, Integrated Creative Director, McCann London (UK). On će govoriti na temu „Being obsessed with creative reinvention“. „Creative content powered by people. Approaching creative production in a social world“ tema je o kojoj će govoriti Gabriele Cucinella, Stefano Maggi i Ottavio Nava, direktori agencije We are Social (Italy&Spain). Drugog dana festivala biće organizovana i debata na temu „Idea is nothing without execution“ (powered by Huawei Srbija),u kojoj će učestvovati Uroš Miklavčić (Huawei, SLO); Ljiljana Radosavljević (PepsiCo West Balkans); Aleksandar Milić (Sberbank); Katarina Lero (MARS – Orbit); Sašo Dimitrievski (Pristop grupacija, SLO); Nemanja Stanković (Executive Group), dok je moderator Marina Grihović (Headline i Dkit).Tokom dva dana festivala učesnicima festivala predstaviće se i Fabien Aufrechter,Lead, Havas Blockchain (France), Gabriela Lungu,Founder, WINGS Creative Leadership Lab (CZ), Michael Maslov,General Director and Partner, Ketchum Moscow (Russia), Roxana Marin i Diana Nedelea,Co-founders, Wecollab (RO), Nikola Žinić,  Co-Chairman and Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey (HR), Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company, kao i Sanja Lalević Cvetković, Head of Digital, Direct Media (Serbia) i Igor Černiševski, Digital Group Account Manager, Direct Media (Serbia). Za sve članove IAA Serbia obezbeđen je 10 % popusta na cenu kotizacije.