Deseta Direct Media Akademija održava se od 28. do 30. maja u Madlenijanumu pod sloganom “Nova era komunkacija”.

Prema rečima organizatora, na dva modula, a kroz predavanja i interaktivne radionice, uz vrhunske domaće predavače i goste iz inostranstva, polaznici će savladati konkretne alate i strategije za uspešno komuniciranje u novoj eri. Prvi modul je rezervisan za medije (Novi svet medija) i vodiće ga Marija Matić, Data & Communications Director DIRECT MEDIA United Solutions, a drugi za brending (Novi brending – Hokus pokus) koji vodi Mitja Tuškej, strateg u Ascanius Media Slovenija. Samo za polaznike oba modula, jedan od najcenjenijih trenera na svetu, Ravid Kuperberg iz agencije Mindscapes (Izrael), održaće četvoročasovnu radionicu na temu „Cracking the Codes of Creativity and Innovation“.Na radionici će polaznici biti u prilici da nauče kako da dešifruju kodove koji stoje iza najkreativnijih i najuspešnijih kampanja i kako da to znanje primene na sopstvene brendove i poslovanje. Festivalski dan (30. maj) rezervisan je za niz predavanja ne samo svetskih i domaćih imena iz industrije advertajzinga već i iz drugih, usko povezanih branši. Pored Ravida Kuperberga koji će održati predavanje pod nazivom “The Story of StoryTeching” ili “Kako se inovativna tehnologija prenosi u efektno pripovedanje”, publika Festivalskog dana će biti u prilici da od istaknutog umetnika, Dragana Bjelogrlića čuje gde se nalazimo na mapi svetske produkcije i inovacija na polju filmske umetnosti. Od Srđana Đurđevića, direktora R&D tima United Grupe saznaće kako se moderne tehnologije – mašinsko učenje i veštačka inteligencija – koriste u obradi TV sadržaja, a Vladimir Vulić, suosnivač Digitalizuj.me i Spark.me govoriće o novom modelu menažmenta u digitalno transformisanim kompanijama.

Rane prijave traju do 1.maja putem sajta www.directmediacademy.com. Studenti imaju poseban popust, a prihod od prodaje kotizacija biće uplaćen u humanitarne svrhe. Prihod sa DMA 2018 doniran je NURDOR-u.

Za članove IAA obezbeđen je popust od 10% na cenu kotizacije. Zainteresovani bi trebalo da se obrate IAA Office-u kako bi dobili promo kod sa kojim se prijavljuju za učešće na konferenciji.