Redovna izborna skupšina srpskog ogranka IAA održana je 28. maja u Hotelu Radisson Collection. Za predsednika Asocijacije izabran je Jovan Stojanović, CEO, Direct Media, čiji je ovo drugi mandat na poziciji Predsednika Asocijacije. Ostali članovi Upravnog odbora koji će rukovoditi Udruženjem do juna 2021. su: Sanja Pešić, CEO (Alma Quattro) , Marijana Agić Molnar (DataDo), Nebojša Babić(Orange Studio), Vana Henriksen(United Group), Milica Stefanović(Coca-Cola), Vanda Kučera(I&F McCann Grupa), Miloš Simić(Gaming 1), Anđelko Trpković(Publicis Groupe),Ivan Savić (Philip Morris Services), Žarko Sakan (New Moment New Ideas Company) , Lea Stanković (Communis DDB) i Predrag Lozović (Nielsen). Članovima Asocijacije predstavljen je Izveštaj o radu koji je obuhvatio aktivnosti u prethodne dve godine, sa akcentom na tri najvažnija projekta – Effie Festival, edukativni program AcademIAA i samoregulaciju oglašavanja.