Neki od najboljih i najnagrađivanijih svetskih kreativaca i stručnjaka u oblasti komunikacija iz agencija DAVID The Agency Miami, Publicis Spain, McCann London, Alkemy digital_enabler, Cheil Worldwide, The Big Now Italy, DDB Budapest, kao i kompanijaMastercard i MARS, samo su neki od predavača na petom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji se održava 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre. Prema najavi organizatora, festival će otvoriti jedan od najnagrađivanijih američkih kreativaca Jean Zamprogno a.k.a Zampa, kreativni direktor agencije DAVID The Agency, Miami (USA), a uslediće predavanja Skaiste Sruogaite, Corporate Affairs Director for Baltics, Balkan, Adriatic, MARS; Ioanna Mingou, Director in Consumer Marketing, Mastercard Europe i jedan od najcenjenijih globalnih kreativaca Eduardo Marques, Chief Creative Officer, Publicis Spain, koji će zatvoriti ovogodišnji festival. Prvog i drugog dana biće organizovano i nekoliko kreativnih diskusija na teme Content creator vs. Influencer – what comes first?” u kojoj će učestvovati blogeri i influenseri iz celog regiona; “Breaking the sylos: agencies, tehnology and startups”; “Execution is King. How I Stopped Worrying About Ideas?” i “Business, Brands and Agencies – What’s Next?”. Drugog dana festivala planirana je i LEGO radionica pod nazivom „Future Skills for Today’s Talents“. Ovogodišnji festival donosi i brojne novine kroz Dan inovacija i Dan talenata, a kao i ranijih godina, biće dodeljena godišnje nagrade u 23 kategorije za integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 26 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Konkurs je otvoren do 20. septembra. Više informacija o festivalu KAKTUS 2019 možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs. Za članove IAA obezbeđen je popust od 10% na cenu kotizacije.