Promocija drugog izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže i uz medijsku podršku lista Nedeljnik, organizovana je na šestom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2020. U pitanju je jedinstvena publikacija namenjena kreativnoj industriji u Srbiji i regionu, objavljena pod sloganom “The power is in you!”

“ADBOOKA ove godine slavi kreativnu moć ljudi koji rade u advertising industriji i koji svojom kreativnošću svakoga dana menjaju stvari u društvu i struci”, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija. Od prošle godine, Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.

Pored toga, publikacija ima i humanitarni karakter, a novac koji se, ove godine, bude prikupio od prodaje dela tiraža biće 100% doniran SOS Dečijim selima Srbija. Novac će biti utrošen na sredstva za decu i porodice o kojima SOS Dečija sela brinu.

Podsećamo da je, u okviru humanitarne akcije, koju je krajem prošle godine pokrenula Marketing mreža povodom prvog izdanja publikacije ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano preko 10 hiljada evra. Preko 150 kompanija, agencija, ali i pojedinaca iz Srbije i regiona, kupovinom dela tiraža publikacije ADBOOKA, priključilo se akciji i direktno doniralo novac onima kojima je pomoć najpotrebnija.

Elektronsko izdanje ADBOOKA publikacije dostupno je tokom cele godine na linku https://adbooka.com/