EFFIE POST 08avgust

U iščekivanju narednog Effie Awards Serbia festivala, organizator (IAA Serbia) ističe da se naredne godine predviđa više prijavljenih radova i kvalitetnije prijave u odnosu na prethodne godine. Razlog za to je činjenica da će Effie 2021 program obuhvatiti kampanje realizovane u Srbiji tokom 2019. i 2020. godine (dakle, kampanje realizovane tokom dve godine, ne samo tokom jedne, kako je to do sada bio slučaj), ali i činjenica da su ovdašnji takmičari sve iskusniji u sastavljanju komplikovanih Effie prijava.

Tokom prethodne tri godine na Festivalu je učestvovalo preko 25 različitih takmičara sa više od 130 prijavljenih radova/kampanja. Takmičeći se u preko 20 kategorija, najuspešniji među njima osvojili su više prestižnih nagrada. Radove je pregledao pažnjivo sastavljen Effie žiri, a u žiriranju je do sada učesvovalo više od 60 priznatih marketinških stručnjaka koji su prošli poseban program edukacije.

Za tri godine dodeljeno je ukupno 17 bronzanih Effie trofeja, 8 srebrnih i 1 zlatni.