Безымянный-3

Šta brendovi treba da rade kako bi ostvarili kreativnu komunikaciju i bili efikasni?

Ovo je tema jednog od najvećih kreativnih događaja na teritoriji Evrope – dvanaestog međunarodnog festivala oglašavanja White Square, koji će ove godine biti održan u periodu od 15. do 17. aprila u Minsku.

White Square okuplja predstavnike više od 30 zemalja sveta, a tokom 11 godina prijavljeno je više od 1000 radova u 7 kategorija: kreativnost, branding, marketing, kreativna efikasnost, digital, mediji i socijalno oglašavanje.

Prijave su otvorene do 27. marta, a možete konkurisati putem zvanične stranice Festivala:  www.adfest.by. Radove će ocenjivati šest grupa međunarodnog žirija, koji čine osobe sa inovativnim pristupom oglašavanju i kreatori originalnih ideja, nagrađeni na festivalima širom sveta.

Od 2017. White Square je uključen u globalno rangiranje AdForum Business Creative Report.

Osim takmičarskog dela, White Square uključuje i edukativni program. Tokom tri festivalska dana (od 15. do 17. aprila) učesnici Festivala uživaće u preko 70 predavanja, radionica, prezentacija i panela. Neformalni program neće izostati, a biće organizovan u vidu noćnih žurki i obilaska grada.

Više informacija o Festivalu možete pročitati na White Square zvaničnom sajtu: www.adfest.by. Za učešće na takmičenju pišite na: konkurs@adfest.by, a ukoliko želite da postanete deo poslovnog i edukativnog programa – pošaljite poruku na: info@adfest.by.