Odlukom stručnog žirija, koji je činilo ukupno 45 članova, dodeljeno je ukupno 6 bronzanih, 3 srebrna i 1 zlatni trofej.

Važno je napomenuti i da, bez obzira na to da li su osvojili neku nagradu, svi finalisti nacionalnog takmičenja dobijaju poene u okviru Effie Index-a, koji identifikuje i rangira najefikasnije agencije, oglašivače, brendove, mreže i holding kompanije, analizirajući podatke finalista i pobednika sa takmičenja Effie Awards širom sveta.

Posebnu zahvalnost za realizaciju ovogodišnjeg Effie programa organizator (IAA Serbian Chapter) duguje sponzorima: Coca-Cola, A1 Srbija, Banca Intesa, Carlsberg Srbija, kao i partnerima: Direct Media United Solutions i Orange Studio.

Budući da je cela Effie 2021 sezona u znaku online formata, upravo je objavljen je i prvi online EFFIE BILTEN. U dokumentu se nalaze sve najvažnije informacije o svim fazama ovogodišnjeg takmičenja, ali i detalji u vezi sa radovima koji su ušli u finale i onim koji su nagrađeni: Effie bilten 2021.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]