vizual uz vest

Jedan od najvećih kreativnih festivala u Evropi, White Square – internacionalni advertajzing festival, otvorio je svoje prijave za sve ovogodišnje takmičare. Festival će se održati u periodu od 9. do 11. juna.

Na Festivalu godišnje učestvuje preko 1000 radova iz celog sveta. U izazovnoj 2020. godini, White Square je dostigao novi nivo organizacije – festival je održan u onlajn formatu.

Svoje radove možete prijaviti na sajtu adfest.by. Do 28. februara učesnike očekuju posebni popusti na cenu prijava.

Takmičarski program uključuje sve aspekte komunikacije, a više o tome pogledajte na linku: https://adfest.by/en/contests.

Žiri se još uvek formira, a svoje učešće potvrdili su: Merlee Jayme, Global President, Dentsu Mcgarrybowen, Lili Jiang, Group Creative Director, Cheil Worldwide, Corey Cruz, Creative Director, Wunderman Thompson Singapore, Markus Daubenbueehel, Managing Creative Director Scholz & Friends Germany, Pancho Cassis, Partner & Global Chief Creative Officer, DAVID, Andrey Gubaidullin, Founder & Creative Director, Voskhod, Alexey Fedorov, Executive Creative Director, BBDO Moscow, Dmitry Apolenis, Creative Director, AIDA Pioneer.

Vest o pobednicima, nagrađenima i finalistima biće medijski propraćena u velikom broju zemalja, među kojima su Argentina, Jermenija, Belorusija, Belgija, Hrvatska, Estonija, Francuska, Gruzija, Nemačka, Italija, Kazahstan, Letonija, Litvanija, Španija, Portugal, Holandija, Srbija, Rumunija, Rusija, Ukrajina i druge…

Prijavi se na: adfest.by!