Povodom obeležavanja svog tridesetog rođendana i završetka petog festivala Effie Awards Serbia, Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Serbian Chapter) sedamnaestog juna je na KK CZ okupilo preko dve stotine istaknutih stručnjaka u oblasti marketinških komunikacija.

Jedan veliki i jedan mali jubilej bili su povod za okupljanje više od dvesta eminentnih stručnjaka tržišnih komunikacija. Svečanost, u organizaciji IAA Serbian Chapter, održana je na Košarkaškim terenima „Crvena zvezda“, na Kalemegdanu, a prisutni su imali priliku da se upoznaju sa najvažnijim postignućima Asocijacije tokom tri decenije njenog postojanja, kao i da čuju ko su ovogodišnji dobitnici prestižnih Effie trofeja. Goste su pozdravili predsednik Udruženja – Anđelko Trpković (CEO Adriatic, Publicis Groupe), predsednica Organizacionog odbora Effie Awards Serbia – Jelena Čađenović (Brand, Insights and Experience Management Director, A1 Srbija) i predsednica žirija Effie Awards Serbia – Nataša Đurđević, nakon čega su dodeljeni Effie trofeji najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu 1. januar – 31. decembar 2021.

Ove godine su dodeljena 2 srebrna i 3 bronzana trofeja.
Dobitnici srebrnih trofeja su:

Kategorija: Internet i telekomunikacije

Srećna mi NovA1
Klijent: A1 Srbija
Brend: Srećna mi NovA1
Glavna agencija: Leo Burnett (Beograd)
Agencije partneri: Baš Čelik, OMD Srbija, Fullhouse Ogilvy

 

Kategorija: Pozitivna promena, društveno dobro

NESALOMIVI
Klijent: Hemofarm fondacija
Brend: NESALOMIVI
Glavna agencija: New Moment New Ideas Company
Agencije partneri: Alma Quattro

Dobitnici bronzanih trofeja su:

Kategorija: Internet i telekomunikacije

A1 Launch campaign
Klijent: A1 Srbija
Brend: A1 Launch campaign
Glavna agencija: Leo Burnett (Beograd)
Agencije partneri: Baš Čelik, OMD, Fullhouse Ogilvy, Executive Group

Kategorija: Medijska inovacija

Samo probaj – i oseti Joy
Klijent: The Coca-Cola Company Srbija
Brend: NEXT JOY
Glavna agencija: McCann Beograd
Agencije partneri: UM Beograd, Represent Communications, Tuna Fish Studio, Žiška

Kategorija: Pozitivne promene – raznolikost, jednakost i inkluzija

Jednakost dolazi iz kuće
Klijent: Koncern Bambi
Brend: Plazma
Glavna agencija: Communis
Agencije partneri: United Moment, Universal Media

Čestitam našim članovima važan jubilej, a čestitam i dobitnicima ovogodišnjih Effie nagrada. Period za nama nije bio lak, ali se čini da je zbog toga događaj bio i željno očekivan, a i dobro posećen.

IAA je zakoračila u svoju 31. godinu postojanja sa gotovo 100 članova i ozbiljnim, dugoročnim projektima važnim za razvoj tržišta. Njih je više, ali najveću težinu svakako imaju AcademIAA, edukativni program IAA koji otvara prijave sledeće nedelje, ali i Effie licenca. Festival nastavlja da se razvija i raste i verujem da nas u budućnosti čeka još više nagrada, posebno zlatnih – Jelena Ivanović, Executive Director, IAA Srbija

Kao i svake godine, veliki broj partera podržao je Effie Awards Serbia. Među njima su: A1 Srbija, Carlsberg Srbija, The Coca Cola Company, Communis, Heineken, Luna TBWA, McCann, New Moment New Ideas Company, Ovation BBDO, OMD, Rosa, SBB, UniCredit Bank, UM, Ipsos, T&T Brand Factory, Direct Media United Solutions, Orange Studio, InStore, Advertiser Serbia, vinarija Deurić, Plazma, Iervolino Studios.