Edukativni program u organizaciji Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije (IAA Srbija), završen je 15. decembra svečanom dodelom sertifikata. Sedma generacija AcademIAA diplomaca predstavljena je javnosti, a kao i svake godine, na svečanosti su proglašeni najuspešniji učesnici programa – NAJkoordinator, NAJpredavač, NAJtim i NAJpolaznik.

Tokom prethodna 3 meseca intenzivnog učenja i druženja, 39 polaznika imalo je priliku da čuje preko 50 predavača i panelista, koji su sa njima delili svoja znanja, iskustva i stavove o industriji marketinških komunikacija.

Prema ocenama polaznika, specijalno priznanje NAJkoordinator pripalo je Olji Nestov (Senior Digital Specialist, Atlantic Grand), a titulu NAJpredavač prvi put deli troje profesionalaca iz Direct Media: Tanja Zloporubović (Senior Account Executive), Ksenija Gačić (Account Planner) i Vanja Dimitrijević (Senior Account Executive).

Komisija (koju su činili koordinatori, članovi AcademIAA organizacionog odbora, predstavnici partnera programa, ali i članovi organizacionog tima), procenila je da je tim pod brojem 6 bio najbolji u rešavanju poslovnog slučaja. Pobednički tim broji 5 članova: Aleksandra Vladimirović (Marketing Communication Expert, A1 Serbia), Olivera Mandić (PC Brand Manager Jr, PepsiCo), Mina Radosavljević (Media Planner, OMD), Miloš Dimitrijević (Account Executive, Olaf&McAteer), Uroš Ćirković (student, Biološki fakutlet). Za NAJpolaznika, uzimajući u obzir više kriterijuma, kao što su prisustvo na predavanjima, kvalitet rešenja poslovnog slučaja, ocene kolega-članova tima, proglašena je Aleksandra Vladimirović (Marketing Communication Expert, A1 Serbia).

AcademIAA je ove godine okupila rekordan broj polaznika, što je jedan od pokazatelja da program uživa podršku struke, odnosno da se razvija i raste. Zbog toga smo odlučili da ideju o kreiranju Alumni AcademIAA sprovedemo u delo. Blizu 200 polaznika je dosad bilo u prilici da pohađa program i uspešno ga završi. Na ovaj način IAA pokazuje svoju brigu o budućnosti struke, kao i nastojanje da mlade profesionalce uključi u svoje aktivnosti. Posebno mi je drago da se među tri NAJpredavača nalaze dvoje naših bivših polaznika – Tanja Zloporubović i Ksenija Gačić. Čestitam svim polaznicima, ali i koordinatorima, predavačima i partnerima programa, koji su nam pomogli da AcademIAA-u uspešno sprovedemo do kraja, izjavila je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija.

Kao i do sada, program je podržao veliki broj partnera: Mastercard, Carlsberg Srbija, Atlantic Grand, SBB, Erste Bank, Coca Cola, Rosa, Mc Donald’s, Imlek, Neoplanta, Jaffa Crvenka, vinarija „DEURIĆ“, Alma Quattro, Nova Iskra, Žiška, Honor, Advertiser Srbija i InStore.