Kvalitet prijava i edukacija tržišta su imperativ Effie festivala. Zato je Organizator ove godine u saradnji sa kompanijom Henkel organizovao seriju edukativnih treninga na temu pisanja radova koji odgovaraju svetskim standardima. U periodu od 16. januara do 13. februara održano je ukupno 6 treninga, 5 onlajn i 1 uživo. Svi zainteresovani su imali priliku da čuju savete kolega i koleginica iz agencija i kompanija koje su osvojile najviše Effie trofeja u Srbiji, ali i stranog predavača (Jonathan Brown, Planning Partner, McCann UK) koji je na događaju Lokalno kreirano, globalno prepoznato održao predavanje Effectiveness and Escapism – How hope and entertainment drive business impact.

Treninzima je prisustvovalo preko 200 učesnika, a predavanja održalo ukupno 10 predavača. Na događaju Lokalno kreirano, globalno prepoznato održan je i jedan panel na temu značaja licenciranih takmičenja za struku, na kom je među ostalim panelistima učestvovala i Jelena Šarenac, direktorka korporativnih komunikacija Henkel Srbija i Henkel Adria (potpredsednica Effie žirija 2017–2021).