Da bi neko postao član svetske asocijacije koja okuplja preko 4000 renomiranih stručnjaka iz 76 zemalja, potrebno je da ispunjava nekoliko kriterijuma.

To su stručnost (karijera u oblasti marketinških komunikacija duža od 5 godina), ugled među kolegama, kao i reputacija kompanije u kojoj radi, posvećenost razvoju marketinške struke i visoki etički standardi.

Statut poznaje više kategorija članstva: korporativno, individualno, pridruženo, počasno-doživotno.

U srpskom ogranku, kao odgovor na potrebe i mogućnosti industrije, primat ima individualno članstvo. Pored  gorenavedenih uslova potrebno je i sprovođenje određene procedure učlanjivanja koju propisuje Statut IAA Srbija.

Obaveze članova IAA Srbija propisuje Statut asocijacije. To su:

– Da poštuje Statut Udruženja i principe IAA Global

– Da izvršava poverene zadatke, odnosno realizuje dogovore i odluke koje donese Skupština, Upravni ili Izvršni odbor i predsednik Udruženja

– Da na primereni način promoviše ciljeve Udruženja

– Da čuva svoj lični i profesionalni ugled i ugled udruženja

– Da prema svojim mogućnostima, profesionalno i materijalno, pomaže Udruženje

– Da plaća redovno članarinu