Da bi neko postao član svetske asocijacije koja okuplja preko 4000 renomiranih stručnjaka iz 76 zemalja, potrebno je da ispunjava nekoliko kriterijuma.
To su stručnost (karijera u oblasti marketinških komunikacija duža od 5 godina), ugled među kolegama, kao i reputacija kompanije u kojoj radi, posvećenost razvoju marketinške struke i visoki etički standardi.
Statut poznaje više kategorija članstva: korporativno, individualno, pridruženo, počasno-doživotno.
U srpskom ogranku, kao odgovor na potrebe i mogućnosti industrije, primat ima individualno članstvo. Pored gorenavedenih uslova potrebno je i sprovođenje određene procedure učlanjivanja koju propisuje Statut IAA Srbija.
Obaveze članova IAA Srbija propisuje Statut asocijacije. To su:
– Da poštuje Statut Udruženja i principe IAA Global
– Da izvršava poverene zadatke, odnosno realizuje dogovore i odluke koje donese Skupština, Upravni ili Izvršni odbor i predsednik Udruženja
– Da na primereni način promoviše ciljeve Udruženja
– Da čuva svoj lični i profesionalni ugled i ugled udruženja
– Da prema svojim mogućnostima, profesionalno i materijalno, pomaže Udruženje
– Da plaća redovno članarinu