Upravni odbor

Petrović Tanja (The Coca Cola Company – Europe) – Predsednica
Marketing i biznis profesionalac sa 19 godina iskustva u međunarodnim FMCG kompanijama, trenutno na poziciji direktora za strateške inovacije za Evropu, u okviru Coca-Cola kompanije. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i završila Executive Master studijski program organizovan u saradnji HEC Paris i Univerziteta u Beogradu. Karijeru je počela 2002. godine u British American Tobacco, a 2008 godine prelazi u Coca Cola Company. Iskustvo je stekla radeći u različitim sektorima – prodaje, trade marketinga, istraživanja tržišta, strateškog planiranja, brend marketinga, vodila je lokalne i regionalne brendove i biznise. Bila je marketing direktor za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju, i VD generalnog direktora Coca-Cola kompanije, pre nego što je postala deo regionalnog Coca-Cola tima na poslovima razvoja novih kategorija. Trenutno se bavi strateškim planiranjem inovacija za tržišta širom Evrope (pokriva 44 zemlje). Za svoj rad nagrađivana je na lokalnom, regionalnom i internacionalnom nivou, a 2017. godine je u okviru Coca-Cola kompanije dobila indivudualnu godišnju nagradu ‘Manager that always goes beyond and above call of duty’ (1 od 2 personalne nagrade za teritoriju od 27 zemalja Evrope).

Agić Molnar Marijana (Direct Media)
Završila Ekonomski fakultet u Beogradu (smer: Marketing) i Sheffield University EMBA (smer: General Management). Pohađala brojne radionice, seminare iz oblasti strateškog marketinga, marketing istraživanja, ponašanja potrošača, menadžmenta, digitalnog marketinga… Stipendista British Industry Confederation-a, Know-How Fund-a i British Council-a. Nagrađena od strane The Coca-Cola Company za „Strategic Consumer Insights“, izabrana u GfK Excellence Team. Karijeru započela u Mark Planu (marketing istraživač, projektni menadžer), nastavila u The Coca-Cola, zatim u Company (istraživač i SMPRT menadžer za tržišta Srbije i Makedonije), Focus Marketing Research (vlasnik i direktor marketing planiranja). Dugi niz godina bila na pozicijama Managing Director Serbia, Adriatic Region Director, kao i direktor razvoja poslovanja GfK CEE u oblasti primene napredne analitike kompanije GfK. Nakon toga, više godina je bila na poziciji  direktora i jednog od osnivača kompanije DATA DO koja pomaže kompanijama koristeći naprednu analitiku, da bolje uoče tržišne prilike optimalno kombinujući sve raspoložive podatke. Od kraja 2023. godine je na poziciji CEO Direct Media. U IAA je od 2016. godine članica Organizacionog odbora programa AcademIAA, u više navrata učestvovala u Effie žiriranju.

Čađenović Jelena (United Group)
Jelena Čađenović je marketinški stručnjak, MA ekonomske psihologije, sa više od 17 godina iskustva u struci. Karijeru je započela 2005. godine u agenciji Studio Marketing JWT, u kojoj se tokom perioda od skoro 4 godine gradila kroz account i strateške role. Karijeru je dalje, od 2009. godine, gradila u kompaniji Vip mobile (sadašnji A1) na poziciji market intelligence expert-a. 2014. godine dobija priliku da u Vipu oformi i povede tim za upravljanje korisničkim iskustvom, a 2016. počinje da vodi i marketinške komunikacije kompanije. U periodu od 2016. do 2023. predvodila je tim za upravljanje brendom, korisničkim iskustvom i marketinškim istraživanjima. U istom periodu je sa timom kreirala neke od najprepoznatljivijih kampanja u Srbiji i osvajala nebrojano lokalnih, regionalnih i međunarodnih priznanja iz domena oglašavanja. Veliki je promoter ideje da je oglašavanje ozbiljna poluga biznisa koja treba da napravi rezultat, te da je efikasnost u suštini svega što radimo. Od 2021. godine predsedava Organizacionim Odborom Effie festivala u Srbiji. Danas je na poziciji grupnog direktora za brend strategiju i iskustvo u United Group, gde ima priliku da nadgleda i koordinira marketinške napore kompanija-članica grupe na 7 evropskih tržišta.

Đurđević Nataša (Univerzitet Metropolitan)
Doktorirala na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu u oblasti elektronskog poslovanja. Master stekla na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu na smeru marketinga. Gotovo tri decenije iskustva u oblastima strateškog poslovnog i marketing planiranja, razvoja i primene inovacija, marketing istraživanja, brend menadžmenta, komercijalnog i operativnog upravljanja u FMCG industriji. Započela karijeru u agenciji Mark-Plan, a kasnije radila i u agenciji Publicis kao direktor strateškog planiranja. U kompaniji Coca-Cola provela 24 godine do 2021. Obavljala različite poslove u okviru kompanije, od marketing istraživanja, strateškog planiranja, brend menadžmenta za čitav portfolio brendova kompanije, vođenja operacija, shopper marketing i komercijalne strategije za teritoriju Centralne i Istočne Evrope. Od 2021. u ESEM (Executive School of Economics and Management) poslovnoj školi kao član Izvršnog odbora, profesor i mentor, a od 2022. i docent na Fakultetu za menadžment Metropolitan Univerziteta u Beogradu. Član IAA Srbija od 2011. i njegova predsednica od 2011. do 2013. godine. Predsednica žirija Effie Awards Serbia od 2022, a član Organizacionog odbora ovog takmičenja 2017-2021. Dobitnik Mark Awards 2021 specijalnog priznanja za lični doprinos razvoju marketinške struke.

Janković Đorđe (Friday Finally)
Završio Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu (Marketing), kao i Fakultet za medije i komunikacije (Digitalni marketing). Karijeru započeo u agenciji New Moment New Ideas Company, a razvijao je u agencijama Leo Burnett Belgrade (Senior Copywriter), Bruketa&Zinic&Grey Zagreb (Creative Director) i New Startegy Belgrade (Chief Creative Business Designer). Trenutno je na poziciji Managing Partner & Creative Director u agenciji Friday Finally. U proteklih dvanaest godina njegov lični razvoj pratilo je članstvo i saradnja sa IAA ogrankom u Srbiji. Od članstva u sekciji Mladi profesionalci i učešća u pokretanju važnih projekata za budućnost i unapređenje sekcije (integracIAA), do priključenja seniorima i participiranju u vođenju i organizaciji najvažnijeg strukovnog programa edukacije (AcademIAA). Đorđe je prvi predsednik sekcije Mladi porfesionalci, dobitnik je globalne IAA Inspire nagrade u Londonu, više puta je bio predavač na programu AcademIAA, a 2022. se našao u ulozi koordinatora modula Kreativa.

Jankuloski Goran (Žiška)
Suosnivač kreativne agencije ŽIŠKA. Tokom 11 godina karijere radio je na pozicijama Head of Digital, Account Director, Strategist i Copyrwriter. Goran je gostovao na AcademIAA programu kao predavač, 2021. godine bio je koordinator modula Digital, a agencija koju vodi je 2022. godine kreirala kampanju za AcademIAA. Više puta je učestvovao u radu Effie žirija. Predsednik Iab Mixx žirija 2023. Objavio je blizu 100 epizoda podkasta o komunikacijama.

Kostoski Nikola (Gomex)
Karijeru je počeo 2001. u kompaniji Ipsos u Parizu. Radio je na projektima evaluacije i predviđanja prodaje novih FMCG proizvoda. Po povratku u Srbiju, proveo je 2 godine u kompaniji Nielsen na poziciji menadžera istraživanja ponašanja kupaca za Adrijatik regiju. U kompaniji Delhaize Srbija radi od 2011. godine i promenio je više pozicija, od direktora strategije i direktora marketinga do razvoja formata. Na trenutnoj poziciji je zadužen za e-commerce, loyalty, insights i monetizaciju.

Kurčubić Predrag (Ipsos Adria East)
Osnovne i master studije završio na Odeljenju za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, i to iz Psihometrije. Celu svoju dosadašnju karijeru proveo je u istraživanju tržišta, i svih 16 godina u Ipsosu – 14 godina u Srbiji i dve godine u Engleskoj, u Ipsos MORI-ju, jednoj od najvećih istraživačkih kuća u Evropi. U srpskoj kancelariji obavljao je sve uloge – od istraživača početnika, preko direktora sektora medijskih i društveno-političkih istraživanja, do generalnog direktora, dok je u Engleskoj, kao najmlađi direktor istraživanja, radio na kompleksnim internacionalnim socijalnim studijama. Trenutno obavlja ulogu generalnog direktora Ipsos Adria East, koji pokriva tržišta Srbije, Crne Gore, Severne Makedonije i Albanije. Predrag od ove godine predaje Statistiku u psihologiji studentima Fakulteta za medije i komunikacije. Imao je priliku da drži predavanja i na drugim fakultetima, poput Ekonomskog ili Fakulteta organizacionih nauka. Član IAA od 2017. godine, a više puta učestvovao u radu AcademIAA programa, što kao koordinator modula Istraživanje, što kao predavač. Pune četiri godine bio je i član žirija za dodelu Effie nagrada, a poslednje dve godine držao je i edukaciju vezanu za korišćenje podataka prilikom pisanja prijava.

Matić Marija (Direct Media)
Diplomirani inženjer mašinstva, sa više od dvadeset godina iskustva u advertajzing i komunikacijskoj industriji. Nakon diplomiranja, radila je na Mašinskom fakultetu, na Katedri za mašinske materijale na istraživanjima termoenergetskih postrojenja. Tokom studiranja bila je urednik, novinar i voditelj na Radio Indeksu.
U svet advertajzinga ušla je 2000. godine kao media planer u agenciji Ovation BBDO. U Direct Media počinje da radi od samog osnivanja agencije, gde je prošla niz pozicija od kojih su najznačajnije Media Planning Director i Data & Communications Director. Od 2019. je u United Media na poziciji Head of VIDA addressable advertising, prve regionalne platforme za adresabilno oglašavanje. Trenutno je na poziciji Strategy & Clients Director u DIRECT MEDIA United Solutions. Rođena je u Beogradu 1972.

Milkić Andreja (Leo Burnett)
Diplomirao na Fakultetu za poslovne studije u Beogradu. Master studije završio na Fakultetu dramskih umetnosti, takođe u Beogradu. Trenutno je na poziciji Account Director u agenciji Leo Burnett. Dobitnik je akreditovanog sertifikata MBA In Marketing Communications u IAA (International Advertising Association) iz oblasti marketinških komunikacija, kao i mnogih licenci i sertifikata, među kojima su People Management Program (Leo Burnett University, London – Leo Burnett UK), Publicis One Adriatic Ideas Academy (Publicis Groupe) i AJ&Smart Design Sprint and Innovation Workshop Bootcamp (AJ&Smart). Predavač je na BusinessAcademy i na Molèn Academy. Održao je niz gostujućih predavanja na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, Singidunumu, DIY: CREATIVE BLKN, Mod Art international… Član je Organizacionog odbora AcademIAA, gde se 2020. godine našao i u ulozi koordinatora modula Biznis, a od 2021. godine je član Organizacionog odbora Effie Awards Serbia.

Pešić Sanja (Alma Quattro)
Rođena 7. novembra 1970. godine u Beogradu. Ekonomista po obrazovanju. Karijeru u marketingu započela 1992. u agenciji Ogilvy & Mather. Sredinom devedesetih pridružuje se timu ljudi koji su započeli pionirski posao uspostavljanja mreže spoljnih oglasnih medija u Srbiji. Učestvuje u realizaciji projekta spoljnog oglašavanja i pre osnivanja kompanije Alma Quattro, sve do danas. Bila je na pozicijama direktora Air Media i Europlakata i CFO Alme Quattro. Danas je na poziciji Generalnog direktora Alma Quattro. Udata je i ima tri sina, Aleksu, Iliju i Vasilija.

Savić Rastovac Jana (McCann Belgrade)
Diplomirani sociolog, 20 godina u advertajzing industriji. Jana je svojim radom doprinela osvajanju prvog Kanskog lava, Grand Prix for Good and Glass Awards, višestruki je dobitnik nagrada Golden Drum Grand Prix, Epica i Effie, kao i brojnih priznanja sa McCann Belgrade&Adriatic, za projekte najvećih međunarodnih i domaćih brendova i udruženja, kao što su Coca-Cola, Carlsberg, Mastercard, Centar za ženska prava i Belgrade Pride.
Jana je član 5050initiative.org, koji ističe kvalitet kvalifikovanih žena na visokim pozicijama u čitavoj industriji kreativnih komunikacija, član je Creative Social kolektiva i jedan je od autora nedavno objavljene knjige Haker, Stvaralac, Učitelj i Lopov: Advertajzing nova generacija.
Jana je član međunarodnih kreativnih žirija i predavač (Clio Awards, eurobest, Goldendrum, ADCE, New York Festivals, Young Lions, AcademIAA).

Stanković Lea (COMMUNIS DDB)
Diplomirala istoriju na University College London, a 2014. uspešno završava MBA na Berlin School of Creative Leadership kao stipendista IAA. Od 2010. radi u agenciji Communis DDB na razvoju digitalnih i inovativnih rešenja, a 2016. godine stupa na funkciju Executive Director. Autor brojnih stručnih članaka objavljivanih na portalima kao što su Forbes.com, The Huffington Post, Marketing Magazin i Media Marketing. Dobitnik nagrade AmCham Leader in Change 2016. godine.

Izvršni direktor

Jelena Ivanović
Na Fakultetu političkih nauka u Beogradu (smer – međunarodni odnosi) diplomirala 2003.godine. Na početku karijere bavila se prosvetnim radom na predmetu sociologija, a potom i novinarstvom u regionalnom listu. U redakciji stručnog časopisa posvećenog tržišnim komunikacijama (TABOO) Ivanovićeva je bila od juna 2007. godine. Od sredine 2009. godine obavljala posao zamenika glavnog urednika, a od januara 2010. do septembra iste godine, glavnog urednika. Na poziciji izvršnog direktora ogranka IAA u Srbiji od januara 2011. godine.

IAA OFFICER

Lidija Savić
Master studije završila 2021. godine na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu na Katedri za srpsku književnost sa južnoslovenskim književnostima. Edukacijom mladih u oblasti javnog nastupa i kulture govora bavi se od 2017. godine (a kao predavač gostovala i na Filološkom fakultetu u Beogradu). Festival Effie Awards Serbia 2019 prvi je projekat u okviru Asocijacije na kom je (kao menadžer projekta) angažovana. U oktobru 2019. godine prelazi na poziciju IAA Officer, a tokom 2020. i 2021. nastavlja da radi i kao menadžer projekta AcademIAA.

Članovi

Oglašivači
Berić Suzana, Head of Department for Brand Strategy and Marketing Communications (TELEKOM SRBIJA)
Bugarčić Jovan, Marketing Director (IMLEK)
Budimir Milka, Brand & Portfolio Marketeer (PHILIP MORRIS)
Bunčić Svetlana, Head of Identity and Communications Unit (UNICREDIT BANK SERBIA)
Bušić Sanja, Marketing Lead Snacks South Central Europe and Baltics (PEPSICO)
Čađenović Jelena, Brand Strategy and Experience Director (UNITED GROUP)
Ćirić Saša, Marketing and R&D Manager (NEOPLANTA)
Dujič Darko, CEO (E PONUDA)
Đokić Neda, generalni direktor (HEINEKEN SRBIJA)
Đorić Gudurić Milena, Head of Marketing (MASTERCARD)
Đorović Filip, Marketing Director (SHOPPSTER)
Đurđević Tatjana, Media Planning and Analytics Lead (YETTEL)
Gaborović Katarina, direktor marketinga i PR-a (RAIFFEISEN BANK)
Gašparac Danijela, Head of Market Research – CEO Advisor (TELEKOM SRBIJA)
Golub Zoran, Marketing Director (ATLANTIC GRAND)
Grbović Maja, Head of Media (MERCATOR-S)
Hajder Jelena, Head of Corporate Communications (INSPIRA GRUPA)
Henriksen Vana, Group Communications Director (UNITED GROUP)
Ilić Marko, Head of eCommerce (ANANAS)
Ivanović Dunja
Jeremić Dokić Smiljka, Head of Marketing (ERSTE BANKA)
Jugović Janjić Minja, Marketing Director (SBB SERBIA BROADBAND)
Kosanović Strižak Aleksandra, direktor sektora marketinga i komunikacija (ERSTE BANK)
Kosić Vučković Maja, Head of Marketing (VEROPOULOS)
Kostoski Nikola, direktor marketinga (GOMEX)
Landauer Desanka, Sr Marketing Manager (MCDONALD’S)
Lazarević Sandra, Head of PR and Marketing Communications Department (BANCA INTESA)
Milovanović Mario, Shopper Experience Marketing Manager Europe Operating Unit (THE COCA COLA COMPANY)
Mladenović Aleksandar, Marketing Director (ZLATIBORAC)
Nenadović Bojana, Marketing Director (COCA COLA HELLENIC)
Papović Zoran, direktor marketinga (KOŠARKAŠKI SAVEZ SRBIJE)
Petrović Martina, Marketing Communication Director (A1 SRBIJA)
Pavlović Nataša, Marketing Director (MERCATOR S)
Perić Milan, Marketing and Communications Director (CARLSBERG SRBIJA)
Petrović Jelena, Marketing Manager (BELGRADE WATERFRONT)
Petrović Martina, Marketing Communications Director (A1 SERBIA)
Petrović Tanja, direktor za strateške inovacije za Evropu (THE COCA COLA COMPANY)
Ponjavić Mihailo, General Manager (E PONUDA)
Puhalo Željka, menadžer za komunikacije (HEMOFARM)
Radaković Ivo
Radovanović Sanja, Head of Marketing and PR (POLOVNI AUTOMOBILI)
Samardžić Nebojša, advokat (ŽIVKOVIĆ & SAMARDŽIĆ LAW OFFICE)
Savić Ivan, Direktor marketinga i CX dizajna (GLOBAL DIGITAL CLINIC)
Simić Miloš, Brand Manager (GAMING 1)
Stanković Jovana, Marketing Manager (KNJAZ MILOŠ)
Stefoska Simona, Marketing Director UM Serbia (UNITED MEDIA)
Stevanović Olga, Regional Senior Product Manager (GALENIKA)
Smileska Ana
Šarčević Nataša, Marketing & Innovation Director (ATLANTIC ŠTARK)
Šarenac Gavrilović Jelena, direktor korporativnih komunikacija Henkel Srbija i Henkel Adria (HENKEL SRBIJA)
Šibalić Katarina, direktor marketinga (STRAUSS ADRIATIC)
Šparović Kocić Tamara, Marketing, Sales and Communication Consultant (MONUMENTIS)
Šućur Marija, Sales Director Serbia (TEADS)
Teodorović Snežana, Director of Business Development and Investment Projects (ATLANTIC ŠTARK)
Tošić Vladimir, Director at Global Marketing Operations & Capabilities Team (THE COCA COLA COMPANY)
Vujanić Marija, Communications and Sustainability Director (YETTEL)
Vulićević Basorović Milica,  Innovation Strategy Director Europe – Adults (THE COCA-COLA COMPANY)
Zeković Jelena, Brand and Campaigns Team Manager (A1 SRBIJA)
Živadinović Boris, Head of Commercial and Marketing CEE (ORGANON)
Žagar Ivan, Senior Brand Manager (JAFFA)
Žigić Julija, Frontline Activation Marketing Manager The Coca-Cola Company Serbia, Montegero, North Macedonia (THE COCA COLA COMPANY)

Agencije
Aleksić Miloš, Founder (LUMERA)
Agić Molnar Marijana, CEO (DIRECT MEDIA)
Babić Nebojša, direktor (ORANGE STUDIO)
Banić Mile, Managing Director (ESSENCEMEDIACOM)
Bogosavljević Srđan, Consultant (IPSOS STRATEGIC MARKETING)
Bojanić Nataša, Group Account Director (LEO BURNETT)
Boljanović Ljiljana, Managing Director (OLAF&MCATEER, agencija za integrisane komunikacije)
Bošković Radojka, Managing Director (McCANN BELGRADE)
Brukner Bojan, Executive Creative Director (LEO BURNETT)
Cagronov Branislava, Regional Managing Director (UM BELGRADE)
Ćopić Svetlana, Creative Director (BLACK & ROLL)
Ćirović Predrag, Managing Director (GFK BELGRADE)
Dugonjić Marjanović Ena, Executive Director (METHOD AGENCY)
Đokić Slobodan, Managing Director (NIELSEN AUDIENCE MEASUREMENT)
Đorđić Milivoj, General Manager (SMARTPOINT ADRIA)
Đurković Iva, Managing Director (OMD)
Filipović Nataša, CEO (OVATION BBDO)
Grubišić Violeta, Managing Director (MEDIA POINT)
Ilić Marija, Account Director (OMD)
Ivanović Anja, Senior Research Manager (IPSOS)
Janičić Westerveen Ivan, Creative & Co-founder (CREATIVE DISORDER STUDIO)
Janković Đorđe, Managing Partner & Creative Director (FRIDAY)
Jankuloski Goran, Managing Partner (ŽIŠKA)
Jovanović Aleksandar, Strategy & Investment Director (OMD)
Jovašević Mirjana, Managing Director (TWO RIVERS)
Kosovac Marko, Managing Director (PLUS MEDIA)
Kurčubić Predrag, Managing Director (IPSOS ADRIA EAST)
Kučera Vanda, direktor korporativnih poslova (I&F McCANN GRUPA)
Lončarić Tomislav, Media Director (PUBLICIS MEDIA)
Lozović Predrag, Chief Executive Officer (ADRIATIC MEDIA RESEARCH)
Lukić Miša, CEO (NEW STARTEGY)
Lukić Darko, direktor (AMMC – Agency for Management and Marketing Consulting)
Lukić Darko, SEE regional CEO (IPG MEDIABRANDS)
Ljubičić Dalila, Media Director (MEDIA HOUSE)
Mandrapa Ivan, Account Director (CHEIL CENTRADE ADRIATIC)
Marčetić Boris, Partner (POLET GROUP)
Matić Marija, Strategy & Clients Director (DIRECT MEDIA)
Milkić Andreja, Account Director (LEO BURNETT)
Milojević Aleksandar, Senior Strategic Planner (MCCANN BEOGRAD)
Nedić Dejan, generalni direktor (FCB AFIRMA)
Pešić Marko, Executive Director (OVATION)
Pribićević Katarina, Strategic Planning Director (McCANN BEOGRAD)
Popović Sara, Managing Director (MEDIA POOL)
Radović Milica, Partner & Creative Strategist (FRIDAY)
Radulović Anja, Executive Creative Director (LEO BURNETT)
Ranković Vesna, direktor (MEDIA S )
Roganović Draško, Managing Director (MPG)
Sakan Žarko, CEO (NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY)
Savić Rastovac Jana, Executive Creative Director (McCANN BEOGRAD)
Simić Dušan, Strategic Planning Director (COMMUNIS)
Stankov Bojan, Managing Director (COMMUNIS)
Stanković Ivan, predsednik UO (COMMUNIS)
Stanković Lea, Executive Director (COMMUNIS)
Stojanović Jovan, Chief Executive Officer (MEDIATREE)
Subotić Maja, direktor (SVA)
Šaper Srđan, Chairman and Owner (I&F McCANN GRUPA)
Trpković Anđelko, Managing Director (PUBLICIS GROUPE)
Trbojević Danka, Managing Director (I&F GRUPA/ DRIVE AGENCY)
Vehauc Ana, Creative Strategist (NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY)
Velimirović Dejan, Managing Director (DEEP DIVE)
Veljović Ruža, Corporate Affairs & Communications Director (WIRELESS MEDIA GROUP)
Vićić Marija, Business Development Director (I&F McCANN GRUPA)
Vujović Jovan, Account Manager (DIRECT MEDIA)
Vukčević Ljubica, Head of Data Analytics & Insight (DIRECT MEDIA)
Zarić Vladimir, Account Director (FOUR DOTS)

Mediji
Aleksić Ana, Chief Transformation Officer (ADRIA MEDIA GROUP)
Dejanović Sandra, izvršni direktor prodaje (ALMA QUATTRO)
Dimitrijević Kosanče, Special Senior Advisor (ALMA QUATTRO)
Đuričić Janjić Milica, Direktor PJ Marketing RTS i Direktor PJ Poslovni inženjering i IT RTS (RADIO TELEVIZIJA SRBIJE)
Kovljenić Marija, General Manager (CAS MEDIA)
Lalić Veljko, osnivač, glavni i odgovorni urednik (MAGAZIN “NEDELJNIK”)
Mitić Nataša, Ad Sales Director Serbia (THE WALT DISNEY COMPANY)
Novaković Bojana, direktor prodaje (ALMA QUATTRO)
Pešić Sanja, CEO (ALMA QUATTRO)
Pešić Vojislava, direktor konferencija (INSTORE)

Akademski članovi
Đurđević Nataša, docent, UNIVERZITET “METROPOLITAN”
Tatjana Mamula, vanredni profesor, UNIVERZITET “METROPOLITAN”

Počasni članovi
Lončar Žozef Ivan