Upravni odbor

Trpković Anđelko (Publicis One) – Predsednik
Tokom devedesetih godina proslog veka aktivno je učestvovao u političkom životu Srbije kao portparol tadašnjeg lidera opozicije. Početkom dvehiljaditih započeo svoju karijeru u oblasti komunikacije. Radio je na poziciji Client Service Director-a u agenciji Srebrn Tuš, zatim Driektora Marketinga u Vojvođanskoj Banci, da bi od 2004. godine bio imenovan za genralnog direktora Beogradskog sajma. Sadašnjoj agenciji se prikljucuje 2010. godine na poziciji CEO-a. Od marta 2017. obavlja duznost CEO PUBLICIS ONE za Adriatic region. U okviru sistema Publicis One koordinira rad agencija Leo Burnett, Publicis, Saatch&Saatchi, Zenit, Starcom, FMX

Bogosavljević Srđan (Ipsos)
Srđan Bogosavljević je diplomirani matematičar. Magistrirao i doktorirao matematičku statistiku – 1974, 1977 i 1981. Matematičkom statistikom i brojkama bavi se ceo svoj radni vek. Prvi posao mu je bio u Institutu za statistiku, gde je radio od 1975. godine, a od 1982. do 1991. bio je direktor Instituta. Proveo je godinu dana u statistici Holandije kao konsultant (1989). Nakon Instituta (1992) postaje redovni profesor Beogradskog univerziteta. Od 1996. rukovodi Strategic Marketing-om, čiji je i jedini osnivač, a od 2009. direktor je Ipsos Strategic Marketinga i Ipsos Adria, nakon strateškog partnerstva francuskog Ipsos-a. Osnivač je i dugo godina je bio predsednik Upravnog odbora kompanije za merenje TV auditorija – AGB, koja sada posluje pod imenom Nielsen Audiance Researach. Kao konsultant je radio za UNDP, WB, GiZ, UNICEF… Među mnogim ličnim nagradama, Srđan Bogosavljević je dobio i Nagradu za životno delo i Nagradu za razvoj marketinške misli. Od 2012. do 2015. bio je član evropskog odbora OSIFE (Open Society Initiative for Europe), a bio je predsedavajući upravnih odbora OSI Srbije (tri mandata). Rođen je u Beogradu 1950.

Babić Nebojša (Orange Studio)
Rođen je u Beogradu 1968. godine. Član je ULUPUDS-a, Ppof, SAM, Srpskog olimpijskog komiteta. Jedan je od vodećih fotografa, dobitnik velikog broja nagrada u zemlji i svetu. Njegove fotografije deo su stalne postavke Beogradskog muzeja primenjene umetnosti. Osnivač je kreativnog studija za primenjenu fotografiju, marketing i vizuelne komunikacije – Orange studio. Galeriju Ozone osnovao je 2004. godine kao multimedijalni projekat, prvi takve vrste u zemlji. Takođe, osnivač je i B-link festivala. Otac dve ćerke.

Kostoski Nikola (Delhaize)
Karijeru je počeo 2001. u kompaniji Ipsos u Parizu. Radio je na projektima evaluacije i predviđanja prodaje novih FMCG proizvoda. Po povratku u Srbiju, proveo je 2 godine u kompaniji Nielsen na poziciji menadžera istraživanja ponašanja kupaca za Adrijatik regiju. U kompaniji Delhaize Srbija radi od 2011. godine i promenio je više pozicija, od direktora strategije i direktora marketinga do razvoja formata. Na trenutnoj poziciji je zadužen za e-commerce, loyalty, insights i monetizaciju.

Kučera Vanda (I&F McCann Grupa)
Prvo radno mesto na poziciji istraživača tržišta i strateškog planera u agenciji Borba, odnosno SM Delo. U periodu od 1990. do 1994. godine suvlasnik agencije Direct Marketing. Media planiranjem i odnosima sa medijima bavila se u kompaniji Global, a kao direktor razvojnih projekata u nedeljniku Vreme od 1995. do 1997. godine. U sistemu McCann Erickson Group-a Kučera je ušla 1997. godine kao direktor istraživanja i razvoja (McC Beograd). Na poziciji direktora McCann Erickson Skoplje bila je dve godine, a New Business Director Mc Cann Erickson Srbija i Crna Gora od 2001. do 2007. godine. Nakon tog perioda bila je zadužena za unapređenje poslovanja agencija – članica McCann sistema, a onda i za vođenje agencije MRM Worldwide. Od 2010. Kučera vodi korporativne poslove I&F McCann Grupa, a od aprila 2018. je na poziciji potpredsednika Grupacije.

Lozović Predrag, (Nielsen)
Završio je Elektrotehnički fakultet u Beogradu 1989 godine. Karijeru u istraživačkoj industriju započeo je 1995 godine kroz učešće u pionirskim projektima sondaže praćenosti medija kao autor softvera za analizu medija, oglašavanja i medijskog planiranja. Tih godina saradjuje sa istraživačkim agencijama Partner i Strategic Marketing (SMMRI). Od 2002 godine je na mestu Direktora Produkcije kompanije AGB gde učestvuje u uspostavljanju sistema elektroskog merenja TV gledanosti u Srbiji. Od 2007-e godine je takođe na poziciji Managing Director-a AGB Nielsen u Makedoniji. Tokom godina rada u kompaniji AGB a kasnije Nielsen, personali razvoj nastavlja u internacialnom okruženju gde učestvuje u više lokalnih i internacionalnih projekata u raznim oblastima merenaj TV gledanosti. Trenutno je regionalni leader produkcije, Commercial leader zadužen za Makedoniji kao i Direktor Nielsen ogranka u Srbiji u kompaniji Nielsen Audience Measurement. Oženjen, ponosni otac dva tinejdžera.

Matić Marija (Direct Media)
Diplomirani inženjer mašinstva, sa više od dvadeset godina iskustva u advertajzing i komunikacijskoj industriji. Nakon diplomiranja, radila je na Mašinskom fakultetu, na Katedri za mašinske materijale na istraživanjima termoenergetskih postrojenja. Tokom studiranja bila je urednik, novinar i voditelj na Radio Indeksu.
U svet advertajzinga ušla je 2000. godine kao media planer u agenciji Ovation BBDO. U Direct Media počinje da radi od samog osnivanja agencije, gde je prošla niz pozicija od kojih su najznačajnije Media Planning Director i Data & Communications Director. Od 2019. je u United Media na poziciji Head of VIDA addressable advertising, prve regionalne platforme za adresabilno oglašavanje. Trenutno je na poziciji Strategy & Clients Director u DIRECT MEDIA United Solutions. Rođena je u Beogradu 1972.

Pešić Sanja (Alma Quattro)
Rođena 7. novembra 1970. godine u Beogradu. Ekonomista po obrazovanju. Karijeru u marketingu započela 1992. u agenciji Ogilvy & Mather. Sredinom devedesetih pridružuje se timu ljudi koji su započeli pionirski posao uspostavljanja mreže spoljnih oglasnih medija u Srbiji. Učestvuje u realizaciji projekta spoljnog oglašavanja i pre osnivanja kompanije Alma Quattro, sve do danas. Bila je na pozicijama direktora Air Media i Europlakata i CFO Alme Quattro. Danas je na poziciji Generalnog direktora Alma Quattro. Udata je i ima tri sina, Aleksu, Iliju i Vasilija.

Petrović Tanja (The Coca Cola Company)
Marketing i biznis profesionalac sa 19 godina iskustva u međunarodnim FMCG kompanijama, trenutno na poziciji direktora za strateške inovacije za Evropu, u okviru Coca-Cola kompanije. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i završila Executive Master studijski program organizovan u saradnji HEC Paris i Univerziteta u Beogradu. Karijeru je počela 2002. godine u British American Tobacco, a 2008 godine prelazi u Coca Cola Company. Iskustvo je stekla radeći u različitim sektorima – prodaje, trade marketinga, istraživanja tržišta, strateškog planiranja, brend marketinga, vodila je lokalne i regionalne brendove i biznise. Bila je marketing direktor za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju, i VD generalnog direktora Coca-Cola kompanije, pre nego što je postala deo regionalnog Coca-Cola tima na poslovima razvoja novih kategorija. Trenutno se bavi strateškim planiranjem inovacija za tržišta širom Evrope (pokriva 44 zemlje). Za svoj rad nagrađivana je na lokalnom, regionalnom i internacionalnom nivou, a 2017. godine je u okviru Coca-Cola kompanije dobila indivudualnu godišnju nagradu ‘Manager that always goes beyond and above call of duty’ (1 od 2 personalne nagrade za teritoriju od 27 zemalja Evrope).

Sakan Žarko (New Moment New Ideas Company)
Od ranog detnjstva u advertising industriji. Nakon studija u Londonu i Rimu, započinje karijeru u kompaniji S Team Bates Saatchi & Saatchi Advertising Balkans, radeći u Sofiji, Ljubljani i Beogradu. Od 2003 godine radi u New Momentu, gotovo na svim pozicijama. Od 2010. godine vodi kompaniju New Moment Balkans koja posluje na 9 tržišta u regionu. Ambasador Golden Drum festivala za Srbiju. Učesnik brojnih stručnih skupova u Evropi i svetu. Nagrađivan na vodećim svetskim festivalima kreativnosti, između ostalih Cannes Titanium Lion (2013), Cannes Sliver and Bronze (2015), Epica Gold, Epica Silver, CEE Creative Agency of the year Golden Drum (2013), PR Agencija godine u Srbiji 2015, mnogobrojne nagrade na Moscow Festivalu, UEPS-u, Golden Drum-u.

Simić Miloš (Gaming1)
Diplomirao na University of Malta na odseku komunikacije. Karijeru u marketingu započeo je 1997. godine u agenciji Saatchi & Saatchi. Tokom godina je radeći u više agencija stekao iskustvo na različitim pozicijama od PR Manadžera, Event Producenta do kreativnog direktora. Od 2007. godine radi u Grand Casino Beogradu na poziciji direktora marketinga, a od 2016. u kompaniji Gaming1. Član je Evropske Asocijacije direktora komunikacija (EACD).

Stanković Lea (COMMUNIS DDB)
Diplomirala istoriju na University College London, a 2014. uspešno završava MBA na Berlin School of Creative Leadership kao stipendista IAA. Od 2010. radi u agenciji Communis DDB na razvoju digitalnih i inovativnih rešenja, a 2016. godine stupa na funkciju Executive Director. Autor brojnih stručnih članaka objavljivanih na portalima kao što su Forbes.com, The Huffington Post, Marketing Magazin i Media Marketing. Dobitnik nagrade AmCham Leader in Change 2016. godine.

Šparović Kocić Tamara (Philip Morris)
Diplomirani ekonomista od 1999. godine (diplomirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu). Više od dve decenije nadograđuje znanje i stiče iskustvo u različitim domenima profesionalnog života, od komercijale, prodaje, marketinga, istraživanja potrošača i tržišta, kreiranja i plasiranja brendova, inovacija i novih trendova… Inspirativan lider koji efikasno i uspešno vodi timove ljudi u cilju ostvarenja visokih poslovnih rezultata, a ujedno ih i proaktivno podržava u njihovom poslovnom usavršavanju i daljem razvoju. Trenutno je na veoma odgovornoj i zahtevnoj poziciji direktora marketing sektora za Jugoistočnu Evropu u kompaniji Philip Morris International dok je radna iskustva sticala, takođe, u internacionalnom okruženju kompanije PepsiCo. Pošto veruje u moć digitalnih tehnologija, koje zbog neverovatne brzine promena i neminovnog razvoja zahtevaju permanentno učenje i dalja usavršavanja, od prošle godine je na postdiplomskim studijama Univerziteta u Dablinu (Irska), smer: Digitalni Marketing. O njenom profesionalnom razvoju pisali su nedavno i prestižni časopisi „Karakter” i „Biz Life”, ali i ona sama svoja iskustva i znanje nesebično deli na raznim seminarima, predavanjima i konferencijama, kad god je u prilici, ali i u svakodnevnom radu sa svojim timovima.

Izvršni direktor

Jelena Ivanović
Na Fakultetu političkih nauka u Beogradu (smer – međunarodni odnosi) diplomirala 2003.godine. Na početku karijere bavila se prosvetnim radom na predmetu sociologija, a potom i novinarstvom u regionalnom listu. U redakciji stručnog časopisa posvećenog tržišnim komunikacijama (TABOO) Ivanovićeva je bila od juna 2007. godine. Od sredine 2009. godine obavljala posao zamenika glavnog urednika, a od januara 2010. do septembra iste godine, glavnog urednika. Na poziciji izvršnog direktora ogranka IAA u Srbiji od januara 2011. godine.

IAA OFFICER

Lidija Savić
Master studije završila 2021. godine na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu na Katedri za srpsku književnost sa južnoslovenskim književnostima. Pred kraj osnovnih studija radila kao nastavnik u osnovnoj i srednjoj školi. Edukacijom mladih u oblasti javnog nastupa i kulture govora bavi se od 2017. godine (a kao predavač gostovala i na Filološkom fakultetu u Beogradu). Festival Effie Awards Serbia 2019 prvi je projekat u okviru Asocijacije na kom je (kao menadžer projekta) angažovana. U oktobru 2019. godine prelazi na poziciju IAA Officer, a tokom 2020. i 2021. nastavlja da radi i kao menadžer projekata AcademIAA 2020, Effie 2021 i AcademIAA 2021.

Članovi

Oglašivači
Bunčić Svetlana, Stakeholder Engagement Manager (NIS)
Brković Nemanja, Strategic Communications Expert (TELENOR SRBIJA)
Čađenović Jelena, Brand, Insights and Experience Management Director (A1 SRBIJA)
Đurđević Nataša
Đokić Neda, Direktorka marketinga (HEINEKEN Srbija)
Đorić Gudurić Milena, Head of Marketing (MASTERCARD)
Gaborović Katarina, direktor marketinga i PR-a (RAIFFEISEN BANK)
Gašparac Danijela, Head of Market Research – CEO Advisor (TELEKOM SRBIJA)
Henriksen Vana, Group Communications Director (UNITED GROUP)
Ivanović Dunja, Marketing & Patient Experience Director, EB member, (MediGroup)
Jeremić Dokić Smiljka, Head of Marketing (ERSTE BANKA)
Jugović Janjić Minja, Marketing Director (SBB SERBIA BROADBAND)
Knežević Nemanja, Marketing Director (ZLATIBORAC)
Kosić Vučković Maja, Head of Marketing (VEROPOULOS)
Kostoski Nikola, Strategy & Format Development Director (DELHAIZE)
Kosanović Strižak Aleksandra, Direktor sektora marketinga i komunikacija (ERSTE BANK)
Milićević Vukoje Ana, Marketing Director (CARLSBERG SRBIJA)
Papović Zoran, direktor marketinga (KOŠARKAŠKI SAVEZ SRBIJE)
Papestijević Olivera, Marketing Director (CARNEX)
Pavlović Nataša, Marketing Director (MERCATOR S)
Petrović Tanja, Direktor za strateške inovacije za Evropu (THE COCA COLA COMPANY)
Puhalo Željka, Menadžer za komunikacije (HEMOFARM)
Samardžić Nebojša, advokat (ŽIVKOVIĆ & SAMARDŽIĆ LAW OFFICE)
Savić Ivan, Direktor marketinga i CX dizajna (GLOBAL DIGITAL CLINIC)
Savić Aleksandra, Senior Brand Manager (BAMBI)
Simić Miloš, Brand director (GAMING 1)
Sušić Darija, Marketing Manager (ZLATIBORAC)
Šarenac Gavrilović Jelena, Direktorka korporativnih komunikacija Henkel Srbija i Henkel Adria (HENKEL SRBIJA)
Šibalić Katarina, direktor marketinga (STRAUSS ADRIATIC)
Šparović Kocić Tamara, Director Marketing South East Europe (PHILIP MORRIS INTERNATIONAL)
Teodorović Snežana, Director of business development and investment projects (ATLANTIC ŠTARK)
Vulićević Basorović Milica,  Innovation Strategy Director Europe – Adults (THE COCA-COLA COMPANY)

Agencije
Agić Molnar Marijana, CEO & Data Strategist (DATA DO)
Babić Nebojša, direktor (ORANGE STUDIO)
Bogosavljević Srđan, Consultant (IPSOS STRATEGIC MARKETING)
Boljanović Ljiljana, Managing Director (OLAF&MCATEER, agencija za integrisane komunikacije)
Cagronov Branislava, Regional Managing Director (UM Belgrade)
Ćopić Svetlana, Creative Director (BLACK & ROLL)
Đokić Slobodan, Managing Director (NIELSEN AUDIENCE MEASUREMENT)
Đurković Iva, Managing Director (OMD)
Grubišić Violeta, Managing Director (MEDIA POINT)
Jazić Jelena, Managing Director (McCann Beograd)
Jokanović Tamara, Managing Director (REPRESENT COMMUNICATIONS)
Jovašević Mirjana, Managing Director (TWO RIVERS)
Kosovac Marko, Managing Director (PLUS MEDIA)
Kostić Katarina, Business Development Director (UM)
Kurčubić Predrag, Managing Director (IPSOS SERBIA)
Kučera Vanda, direktor korporativnih poslova (I&F McCANN GRUPA)
Lozović Predrag, Regional WR Delivery Leader, Serbia Director, Macedonia MD (NIELSEN AUDIENCE MEASUREMENT)
Lukić Miša, CEO (NEW STARTEGY)
Lukić Darko, direktor (AMMC – Agency for Management and Marketing Consulting)
Lukić Darko, SEE regional CEO (IPG Mediabrands)
Marčetić Boris, Creative Director (POPULAR COMMUNICATIONS)
Maslovarić Miroslav, CEO (T&T BRAND FACTORY)
Matić Marija, Strategy & Clients Director (DIRECT MEDIA)
Milkić Andreja, Account Director (LEO BURNETT)
Nedić Dejan, generalni direktor (FCB AFIRMA)
Pribićević Katarina, Strategic Planning Director (McCANN Beograd)
Popović Sara, Managing Director (MEDIA POOL)
Ranković Vesna, direktor (MEDIA S )
Savić Rastovac Jana, Executive Creative Director (McCANN Beograd)
Sakan Žarko, CEO (NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY)
Stankov Bojan, Managing Director (COMMUNIS DDB)
Stanković Ivan, predsednik UO (COMMUNIS DDB)
Stanković Lea, Executive Director (COMMUNIS DDB)
Stojanović Jovan
Subotić Maja, direktor (SVA)
Šaper Srđan, Chairman and owner (I&F McCANN GRUPA)
Trpković Anđelko, Managing Director (PUBLICIS ONE)
Trbojević Danka, Managing Director (I&F Grupa/ Drive Agency)
Vićić Marija, Business Development Director (I&F McCANN GRUPA)
Vujović Jovan, Account Manager (Direct Media)
Vukčević Ljubica, Head of Data Analytics & Insight (Direct Media)

Mediji
Dejanović Sandra, Chief Sales Manager (ALMA QUATTRO)
Dimitrijević Kosanče, Special Senior Advisor (ALMA QUATTRO)
Đuričić Janjić Milica, Direktor PJ Marketing RTS i Direktor PJ Poslovni inženjering i IT RTS (RADIO TELEVIZIJA SRBIJE)
Kovljenić Marija, General Manager (CAS MEDIA)
Lalić Veljko, Osnivač, glavni i odgovorni urednik (Magazin “Nedeljnik”)
Mitić Nataša, Ad Sales Director Serbia (THE WALT DISNEY COMPANY)
Novaković Bojana, direktor prodaje (ALMA QUATTRO)
Pešić Sanja, CEO (ALMA QUATTRO)
Pešić Vojislava, direktor konferencija (INSTORE)

Akademski članovi
Dr Ognjanov Galjina, profesor (EKONOMSKI FAKULTET BEOGRAD)

Počasni članovi
Lončar Žozef Ivan
Čeh Vladimir