Četvrta dodela Effie nagrada održana je danas u Beogradu, prvi put u on-line formatu. Dodeljeno je ukupno 6 bronzanih, tri srebrna i jedan Zlatni Effie. Prema rečima organizatora, srpskog ogranka IAA Srbija, ovogodišnje takmičenje se nije mnogo razlikovalo od pređašnjih, ni kada je broj prijava u pitanju (više od 40), a ni njihova struktura po kategorijama.

Žiri sastavljen od 45 stručnjaka u oblasti komunikacija nagradio je ovih deset kampanja:

Zlatni Effie

Kategorija Internet i telekomunikacije

MAME, DOBRO DOŠLE NA SVET, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)

Srebrni Effie

Kategorija Beverages (Non-alcohol) – Carbonated Drinks

COCA-COLA OTKRIVA MISTERIJE SRBIJE!, The Coca-Cola Company, agencija McCann Beograd

Kategorija Social Good – Brands

SENIORI – IMAM MINUT, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)

MAME, DOBRO DOŠLE NA SVET, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)

Bronzani Effie

Kategorija Beverages (Non-alcohol) – Non carbonated drinks

TUBE OH, CHERRY, Knjaz Miloš, agencija LUNA/ TBWA Beograd

Kategorija Internet & Telecom

GODINE SU BITNE, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)

Kategorija Snacks & Desserts

TVOJ PLAZMA RITUAL, Koncern Bambi, agencija McCann Beograd

Kategorija Ostalo

GALENIKA  DEFRINOL FORTE, Galenika, agencija Executive Groupe

Kategorija Data Driven

ROMING DIGITAL KAMPANJA, A1 Srbija, agencija Fullhouse Ogilvy.

Kategorija Media Idea & Media Innovation

NE ODRIČEM SE, Udruženje Da se zna! Agencija McCann Beograd

Na linknu možete pogledati najzanimljivije delove ovogodišnje dodele nagrada: https://www.youtube.com/watch?v=sB0f1MSqjT4