Evropska konferencija International Advertising Association, na kojoj su se okupili vrhunski svetski i domaći stručnjaci iz oblasti marketinga, održana je u hotelu Crowne Plaza 12. juna 2015. godine. Domaćin skupa je bio srpski ogranak Asocijacije IAA, ugostivši predstavnike IAA iz Velike Britanije, Holandije, Italije, Poljske, Rumunije i drugih zemalja, kao i predsednika IAA Global – Farisa Abouhamida, predstavnike struke i sveta medija. Konferenciji je prisustvovalo više od 150 učesnika. Događaj je otvorio predsednik IAA Srbija, Miloš Simić, zahvalivši se prisutnima: „IAA konferencija predstavlja jedan od najznačajnijih događaja za našu struku u poslednjih nekoliko godina. Izborom Beograda za mesto sastanka odato je priznanje sprskom ogranku IAA na unapređenju rada ove asocijacije i oblasti marketinga u celini”. Na kraju skupa je održana redovna izborna skupština IAA Srbija na kojoj su izabrani rukovodeći organi Asocijacije za period od naredne dve godine. Za predsednika je ponovo izabran članstvo je izabran Miloš Simić, konsultant u kompaniji Gaming 1. Potpredsednica iz reda medija je Sanja Pešić (Alma Quattro), a potpredsednica iz reda agencija Vanda Kučera (I&F McCann Grupa). Članovi Upravnog odbora su Marijana Agić Molnar (GfK Beograd), Nebojša Babić (Orange Studio), Darko Matijašević (Executive Group), Slobodan Srećković (Imlek), Milica Stefanović (Coca-Cola) i Nevena Vasojević (Spark Integrated). Izvršni odbor će u naredne dve godine činiti: Smiljka Jeremić Dokić (Erste banka), Ivan Miletić (Philip Morris), Žarko Sakan (New Moment New Ideas Company) i Jovan Stojanović (Direct Media).