Pred oko osamdeset učesnika, 28. oktobra 2013. u Grand Casinu Beograd je uspešno realizovan seminar Etika u oglašavanju – formiranje samoregulatornog tela. Napravljen je važan iskorak u oblasti samoregulative oglašavanja. Događaj je otvorio Pomoćnik ministra za kulturu i informisanje – Saša Mirković, istakavši da ova inicijativa ima za cilj unapređenje oblasti komercijalnih komunikacija i da joj zato treba pružiti podršku, kako bi se i u ovoj oblasti približili evropskim standardima. Prisutnim učesnicima, predstavnicima Ministarstva za kulturu i informisanje, Ministarstva za unutrašnju i spoljnu trgovinu i telekomunikacije, čelnicima strukovnih udruženja i marketinškim profesionalcima, obratio se i Miloš Simić, predsednik IAA Srbija , između ostalog, prisutnima pročitao pismo podrške koje je IAA Srbija dobila od Evropske alijanse za standard u oglašavanju (EASA), odnosno generalnog direktora – dr Olivera Greja: “Veoma nam je drago da čujemo za napredovanje u uspostavljanju samoregulatornog sistema u Srbiji koji je pokrenula IAA Srbija. Kao što znate, ovo predstavlja važan deo priprema za vaše buduće članstvo u EU, odnosno dobijanja mogućnosti za rad u oblasti marketinških komunikacija na ovom tržištu. Svakako, računajte na pomoć EASA kako biste projekat uspešno realizovali u narednom periodu.” Cilj konferencije bio je, pored obaveštavanja javnosti da IAA radna grupa počinje rad na formiranju samoregulatornog tela, da sve zainteresovane strane informiše i edukuje o promenama koje ovakav sistem donosi u oblasti marketinških komunikacija. Zbog toga su održane tri prezentacije čelnih ljudi tri nacionalna samoregulatorna tela: Španije (Hose Domingo Gomez Kastalo), Mađarske (Dr Ildiko Fazekaš) i Bugarske (Eli Gerganova). Oni su govorili o iskustiva u njihovim zemljama i na taj način uputili prisutne na konferencije u benefite koje samoregulativa sa sobom nosi, odnosno izazove koji stoje pred njom.