Srpski ogranak International Advertising Association 30. septembra 2011. je u IN Hotelu u Beogradu organizovao seminar pod nazivom “Samoregulativa oglašavanja”.
Stephan Loerke, direktor Međunarodnog udruženja oglašivača (WFA) došao je u Srbiju kako bi zvanično podržao formiranje Grupacije oglašivača pri Privrednoj komori Srbije, odnosno njen ulazak u svetsku asocijaciju oglašivača. Pred više od 70 učesnika Loerke je održao predavanje pod nazivom “Budućnost-dokaz.Konrad Drozdowski, generalni direktor poljskog tela za nadzor nad oglašavanjem-Rada Reklamy, govorio je o načinu funkcionisanja ovog tela, izazovima sa kojima se susreću u radu, konkretnim primerima iz prakse, ali i prednostima koje samoregulativno telo obezbeđuje oglašivačima, agencijima, medijima i potrošačima.
Treći deo seminara bio je posvećen panel diskusiji pod nazivom “Samoregulativa na srpski način”, na kojoj su učestvovali Veran Matić (direktor i glavni urednik B 92), Milica Stefanović (PR & Corporate Affairs, Coca Cola), Vanda Kučera (Head of Corporate Affairs, McCann Group), Prof. Veselin Kljajić (Fakultet političkih nauka Beograd) i Goran Papović (predsednik Nacionalne asocijacije za zaštitu potrošača).