Održana četvrta IntegracIAA

Sekcija Young Professionals je 28. Marta organizovala četvrtu po redu godišnju konferenciju – IntegracIAA. U prostorijama KC Grad, pod sloganom “Learn & Participate” učesnici su mogli čuti predavanja iz oblasti advertisinga, zaštite podataka, savremenih tehnologija i liderstva. Gotovo stotinu mladih imalo je priliku da učestvuje u interaktivnom predavanju na temu savremenih tehnologija, koje je održao Vitomir Jevremović (Digital Mind).   Đorđe Krivokapić (FON) objasnio je šta se dešava sa podacima prilikom upotrebe pametnih telefona. Boris Marčetić (Popular, Bruketa&Žinić) je kreativnim izlaganjem o budućnosti marketinga zatvorio predavački deo na ovpgodišnjoj konferenciji. Na samom kraju, prisutni su učestvovali u radionici o liderstvu koju je održao Aleksandar Poznanić (Jaffa). Pored predavanja i radionice, učesnici konferencije su imali priliku da se upoznaju sa uspehom aplikacije Telenor banke, koju su prezentovali Voljena Daničić i Stefan Ivanović (Direct Media), kao i sa aktivnostima sekcije Young Professionals o čemu su govorili Maja Jovanović (predsednica Sekcije YP) I Mirko Bunčić (Član Boarda YP).

Ovogodišnju konferenciju IntegracIAA podržale su kompanije: Coca-Cola, Direct Media i Jaffa Crvenka.

Vesti

31
Mar

Održana četvrta IntegracIAA

Sekcija Young Professionals je 28. Marta organizovala četvrtu po redu godišnju konferenciju – IntegracIAA. U prostorijama KC Grad, pod sloganom “Learn & Participate” učesnici su mogli čuti predavanja iz oblasti advertisinga, zaštite podataka, savremenih tehnologija i liderstva. Gotovo stotinu mladih imalo je priliku da učestvuje u interaktivnom predavanju na temu savremenih tehnologija, koje je održao Vitomir Jevremović (Digital Mind).   Đorđe Krivokapić (FON) objasnio je šta se dešava sa podacima prilikom upotrebe pametnih telefona. Boris Marčetić (Popular, Bruketa&Žinić) je kreativnim izlaganjem o budućnosti marketinga zatvorio predavački deo na ovpgodišnjoj konferenciji. Na samom kraju, prisutni su učestvovali u radionici o liderstvu koju je održao Aleksandar Poznanić (Jaffa). Pored predavanja i radionice, učesnici konferencije su imali priliku da se upoznaju sa uspehom aplikacije Telenor banke, koju su prezentovali Voljena Daničić i Stefan Ivanović (Direct Media), kao i sa aktivnostima sekcije Young Professionals o čemu su govorili Maja Jovanović (predsednica Sekcije YP) I Mirko Bunčić (Član Boarda YP).

Ovogodišnju konferenciju IntegracIAA podržale su kompanije: Coca-Cola, Direct Media i Jaffa Crvenka.

20
Mar

IntegracIAA 2015

Četvrta IntegracIAA, godšnja konferencija Sekcije Young Professionals, održaće se u subotu 28. marta u prostorijama KC Grada. Ove godine učesnici će biti u prilici da slušaju predavanja iz oblasti advertisinga, zaštite podataka, savremenih tehnologija, itd. Predavači su: Vitomir Jevremović (Digital Mind), Đorđe Krivokapić (Share fondacija), Boris Marčetić (Popular Bruketa & Žinić) i Aleksandar Poznanić (Jaffa). Konferencija je namenjena mlađim generacijama koje se bave marketinškim komunikacijama, odnosno studentima koji žele da se opredele za ovaj poziv. Prisustvo na konferenciji besplatno ali je potrebna prethodna registracija na: http://goo.gl/6NYwwo
Održavanje ovogodišnje IntegracIAA-e su podržali: The Coca-Cola Company, Direct Media i Jaffa.

04
Mar

Održana prezentacija OMEX istraživanja

Juče (3. mart) je u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, pred više od stotinu učesnika, održana prezentacija OMEX istraživanja. Događaj je organizovan od strane srpskog ogranka International Advertising Association (IAA Srbija). Učesnici su bili u prilici da od tri predavača saznaju nešto više o istraživanju u oblasti Out of Home Media koje se sprovodi po standardima ESOMAR-a (The European Society of Opinion and Marketing Research). Događaj je otvoren prezentacijom Felixa Mendea, direktora agencije Swiss Poster research Plus i dugogodišnjeg člana FEPE International, asocijacije koja okuplja predstavnike outdoor industrije. Mende je takođe bio član tima koji je kreirao međunarodni vodič za merenja u ovoj oblasti, pa je u svojoj prezentaciji učesnike upoznao sa ustanovljenim standardima, odnosno metodologijom istraživanja u cilju dolaženja do takvih podataka koji mogu da predstvstavljaju univerzalnu valutu na svakom tržištu u o ovoj vrsti oglašavanja. Dr Srđan Bogosavljević (Ipsos Strategic Puls) se u svom izlaganju osvrnuo na širi društveno ekonomski kontekst u kojem se ovo istraživanje sprovodilo u Srbiji, odnosno na više značajnih faktora koji određuju celokkupnu medijsku investiciju na našem tržištu, pa samim tim i u delu OOH oglašavanja. Poslednju prezentaciju u čijem je fokusu bilo istraživanje sprovedeno u Srbiji, odnosno korišćena metodologija, rezultati i potencijali, održao je Predrag Kurčubić, direktor medijskih i socio-političkih istraživanja u agenciji Ipsos Strategic Marketing. OMEX istraživanje će omogućiti planiranje i merenje efekata outdoor kampanja uz korišćenje poznatih kvantitativnih indikatora (iz drugih medijskih oblasti) kao što su RCH, OTS, GRP, CPP, CPM.

19
Feb

OMEX prezentacija

IAA Srbija 3. marta u Radisson Blu Old Mill hotelu organizuje prezentaciju OMEX-a, istraživačkog projekta merenja u oblasti Aut Of Home oglašavanja. Ovakvo istraživanje se po prvi put radi u Srbiji, a važno je istaći da se sprovodi po standardima ESOMAR-a (Međunarodna asocijacija za istraživanje tržišta). Učesnici događaja koji je zatvorenog tipa biće u prilici da slušaju prezentacije četiri ugledna predavača: Felix Mende (Managing Director, Swiss Poster Researsh Plus), Dr Srđan Bogosavljević (Profesor na Univerzitetu i član UO, Ipsos Strategic Puls), Ante Šalinović (Direktor medijskih i socio-političkih istraživanja, Ipsos Puls) i Predrag Kurčubić (Direktor mdijskih i socio-političkih istraživanja, Ipsos Strategic Marketing).

Događaji

IntegracIAA 2015

Četvrta IntegracIAA, godšnja konferencija Sekcije Young Professionals, održaće se u subotu 28. marta u prostorijama KC Grada. Ove godine učesnici će biti u prilici da slušaju predavanja iz oblasti advertisinga, zaštite podataka, savremenih tehnologija, itd. Predavači su: Vitomir Jevremović (Digital Mind), Đorđe Krivokapić (Share fondacija), Boris Marčetić (Popular Bruketa & Žinić) i Aleksandar Poznanić (Jaffa). Konferencija je namenjena mlađim generacijama koje se bave marketinškim komunikacijama, odnosno studentima koji žele da se opredele za ovaj poziv. Prisustvo na konferenciji besplatno ali je potrebna prethodna registracija na: http://goo.gl/6NYwwo
Održavanje ovogodišnje IntegracIAA-e su podržali: The Coca-Cola Company, Direct Media i Jaffa.

Merketing Kingdom

U Beogradu će se 5. i 6. marta održati treća Marketing Kingdom konferencija koju organizuje The P World. Kako najavljuje organizator, među predavačima će se naći stručnjaci iz oblasti komunikacija kompanija kao što su: You Tube, Microsoft, Coca-Cola, Unilever, Henkel, Shell, BBC, Philips, PriceWaterhouseCoopers, itd. Sve relevante informacije o događaju, kao što su program, lista predavača i njihove biografije, način prijave za učešće i slično možete naći na zvaničnom sajtu: http://www.thepworld.com/pevents/event/89/marketing-kingdom-belgrade
Za članove IAA obezbeđen je popust na kotizacije u iznosu od 10%. Bitno je samo da prilikom registrovanja pored imena kompanije (Company Name) ukucate  Member of IAA Serbia .

The CUP u Ljubljani

U Hotelu Grand Union u Ljubljani 5. marta održaće ce gala ceremonija dodela nagrada osmog The Cup festivala. Prema najavama organizatora, ceremonija će započeti prikazivanjem svih takmičarskih radova, a na programu će se naći još: Predstavljanje istraživanja imidža marketinške struke u javnosti u regionu (GfK Beograd i Ipsos Zagreb), izlaganja Michael Konrada (Berlin School of Creative Leadership), Anca Nuta (UniCredit Tiriac Bank Romania), Uroš Goričan (Public Group Ljubljana), Tom Hidvegi (DDB Budapest), Marco Gianelli (AlmapBBDO, Brazil), Vladimir Ćosić (McCann Beograd), Ines Salzer (Ogilvy Austrija), Robert Bohinec (McCann Ljubljana), Gregor Žakelj (VBG Ljubljana), itd.

Članovima IAA Serbia obezbeđen je specialni popust za učešće na Creative Summitu – umesto 90 eura, 60 eura po osobi. Da bi dobili specijalnu cenu potrebno je prilikom registracije kod imena dopisati IAA Serbia. Za studente je učešće na prepodnevnom delu događaja besplatno, a za studente-članove IAA Young Professional i poslepodne. Trebalo bi samo da pošalju potvrdu učešća na info@thecupawards.com

The Cup je zajednički projekat četiri regionalna festivala ADFEST, FIAP, ADC*E i Golden Drum.