Izložba Rat i plakat

Povodom obeležavanja sto godina od početka Prvog svetskog rata u Muzeju primenjene umetnosti u Beogradu, 6. novembra u 19 časova biće otvorena izložba Rat i plakat (1914-1918), autora Vladimira Čeha. Tema izložbe je plakat kao sredstvo masovne komunikacije, tako da će preko 600 plakata biti prikazani kao istorijski dokumenti, uzimajući obzir njihove komunikacijske efekte, a ne vrednujući njihov politički, nacionalni ili vojni sadržaj. Posetioci izložbe koja će trajati do 31. januara biće u prilici da vide plakate koji su svojevremeno distribuirani u  15 zemalja, odnosno na četiri kontinenta – Evrope, Amerike, Azije i Australije. Izložba je podeljena u tri segmenta: Plakat u svetu, Plakat u Srbiji i Srbija na plakatu. Struka ovom izložbom prvi put nastupa u Muzeju primenjene umetnosti i to povodom ovog velikog jubileja. Izložbu realizuju Institut za istoriju oglašavanja i Muzej primenjene umetnosti, Ministarstvo kulture Republike Srbije, a podršku pružaju asocijacije- IAA Srbija i UEPS. Ulaz je slobodan.

Vesti

28
Oct

Izložba Rat i plakat

Povodom obeležavanja sto godina od početka Prvog svetskog rata u Muzeju primenjene umetnosti u Beogradu, 6. novembra u 19 časova biće otvorena izložba Rat i plakat (1914-1918), autora Vladimira Čeha. Tema izložbe je plakat kao sredstvo masovne komunikacije, tako da će preko 600 plakata biti prikazani kao istorijski dokumenti, uzimajući obzir njihove komunikacijske efekte, a ne vrednujući njihov politički, nacionalni ili vojni sadržaj. Posetioci izložbe koja će trajati do 31. januara biće u prilici da vide plakate koji su svojevremeno distribuirani u  15 zemalja, odnosno na četiri kontinenta – Evrope, Amerike, Azije i Australije. Izložba je podeljena u tri segmenta: Plakat u svetu, Plakat u Srbiji i Srbija na plakatu. Struka ovom izložbom prvi put nastupa u Muzeju primenjene umetnosti i to povodom ovog velikog jubileja. Izložbu realizuju Institut za istoriju oglašavanja i Muzej primenjene umetnosti, Ministarstvo kulture Republike Srbije, a podršku pružaju asocijacije- IAA Srbija i UEPS. Ulaz je slobodan.

09
Oct

Održan IAA Europe Board Meeting

U Milanu je od 4. do 6. oktobra održan IAA Europe Board Meeting, redovni godišnji sastanak predsednika i izvršnih direktora nacionalnih ogranaka International Advertising Association. Sastanak je organizovan od strane italijanskog chaptera, uz koordinaciju evropske kancelarije, odnosno direktora IAA za Evropu-Pawela Kowalewskog. Pored poredstavnika evropskih IAA asocijacija sastancima je prisustvovao i predsednik IAA Global Faris Abou Hamad. Cilj okupljanja bilo je pravljenje preseka stanja kada je IAA Europe u pitanju, odnosno mogućnost pokretanja zajedničkih, regionalnih projekata. Sastanku su ispred IAA Srbija učestvovali Miloš Simić (predsednik) i Jelena Ivanović (izvršni direktor).

30
Sep

IAA konferencija u Milanu

Italijanski ogranak IAA domaćin je konferencije koja će okupiti čelne ljude IAA ogranaka sa starog kontinenta od 4. do 6. oktobra u Milanu. Prema najavi organizatora, pored ceremonije otvaranja, obraćanja predsednika IAA Global-Faris Abouhameda, učesnici će biti u prilici da sudeluju na dva gotovo celodnevna okrugla stola i pokažu projekte koje su uspešno sproveli u svojim zemljama. Prema rečima predsednika IAA Europe, Pawela Kowalewskog, cilj je da se na ovaj način međusobno podele najbolje prakse, pozitivna iskustva, odnosno da se stimuliše saradnja među chapter-ima. IAA Srbiju će u Milanu predstavljati predsednik Miloš Simić i izvršni direktor Jelena Ivanović.

23
Sep

BalCannes: McCann agencija godine

Na Weekend Media Festivalu, u okviru revije regionalnih agencija BalCannes, predstavljeno je 25 najkreativnijih kampanja iz šest zemalja regiona (Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore), po mišljenju žirija sastavljenog od novinara stručnih časopisa. Ove godine prvi put je dodeljena nagrada za Agenciju godine, a koja je pripala agenciji McCann Beograd. U trećoj godini održavanja Balcannes je privukao 148 prijavljenih projekata, gotovo dvaput više nego prošle godine. Projekte je prijavilo 59 agencija i 111 oglašivača iz šest zemalja regiona.

Događaji

16. SEMPL

Ovogodišnja SEMPL konferencija o medijskim trendovima, koja će se održati 27. i 28. novembra 2014. u Portorožu, u fokus će staviti trendove i budućnost medija i komunikacija, stvaranje i pričanje priča brendova, inovativna marketinška rešenja u digitalnim medijima i razmišljanje (oglašivača) izvan ustaljenih okvira. Ove godine konferencija se održava pod sloganom »Preporođeni« (»Reborn«), čime upućuje na velike promene medijsko-komunikacione grane u poslednjoj deceniji. Objavljen je program dvodnevnog stručnog događaja: 1. Trendovi i budućnost medija i komuniciranja (Daniel Levine, Nataša Mohoč Kejžar, Xavier Dupre, Branimir Brkljač, Marjan Novak). 2. Kreiranje i pričanje priča (Jelena Veljača, Damjan Obal, Scott Alexander Young, Jasmina Kallay, Nenad Senić, Anna Nemeth, Matthew Zorpas). 3. Inovativna marketinška rešenja u digitalnim medijima (Niall Horgan, Paul Gill, Paul Coleman). Razmišljanje (oglašivača) izvan ustaljenih okvira (Ralph van Dijk, Magdalena Malinova, Robert Farazin, Patrick Galvin).

Kompletan program konferencije je objavljen na web-strani http://www.sempl.si/si/program.

 

SEMPL u Beogradu

Organizatori SEMPL konferencije koja se 27. i 28. novembra održava u Portorožu organizuju konferenciju namenjenu ovdašnjim profesionalcima u oblasti medija i komunikacije. Događaj je zakazan za 15. oktobar u Mixer House-u od 16h. Svi učesnici biće u prilici da pogledaju nekoliko najuspešnijih medijskih kampanja iz regiona i na taj način upoznaju deo programa ovogodišnjeg SEMPL-a. Nakon zvaničnog dela u Mixeru će se održati i party. Ulaz je besplatan.

BDW 2014

Ovogodišnja internacionalna Belgrade Design Week konferencija, koja tradicionalno predstavlja najveće stručnjake i kreativce u oblastima kreativnih industrija, će se održavati pod temom ”BRAND NEW WORLD” od 9. do 11. oktobra u okviru festivalskog programa Belgrade Design Week-a. Poznati svetski stručnjaci u oblasti kreativnih industrija - brendinga, dizajna, arhitekture, oglašavanja, novih medija, filma – prezentovaće kako kreirati novu, inovativnu vrednost u današnjem svetu koji se svakodnevno menja. Na ovogodišnjoj konferenciji učesnici će imati priliku da slušaju predavanja koja će održati: Massimiliano Fuksas, Zuzanna Skalska, Michel Rojkind, Tom Strala Christian, Nicolas le Moigne, Idis Turato, Nicholai Wiig Hansen, Jonas Wagell I mnogi drugi. Više informacija možete videti na zvaničnoj web strani BDW http://www.belgradedesignweek.com/conference/ Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust na cene kotizacija u visini od 10%. Prilikom prijave potrebno je posebno naznačiti da ste član Asocijacije.