Novi sastav Upravnog odbora

Na Izbornoj skupštini IAA održanoj 13. juna u Hotelu Crowne Plaza, članstvo je izabralo novo rukovodstvo Asocijacije. Do juna 2017. IAA će voditi: Miloš Simić, Grand Casino Beograd (Predsednik), Sanja Pešić, Alma Quattro (Potpredsednica), Vanda Kučera, IF McCann Grupa (Potpredsednica), Jovan Stojanović (Direct Media), Ivan Miletić (Philip Morris), Žarko Sakan (New Moment New Ideas Company), Smiljka Jeremić Dokić (Erste Banka), Milica Stefanović (The Coca Cola Company), Darko Matijašević (Executive Group), Nebojša Babić (Orange Studio), Marijana Agić Molnar (GfK), Nevena Vasojević (Spark Integrated) i Slobodan Srećković (Imlek).

Vesti

03
Aug

Novi sastav Upravnog odbora

Na Izbornoj skupštini IAA održanoj 13. juna u Hotelu Crowne Plaza, članstvo je izabralo novo rukovodstvo Asocijacije. Do juna 2017. IAA će voditi: Miloš Simić, Grand Casino Beograd (Predsednik), Sanja Pešić, Alma Quattro (Potpredsednica), Vanda Kučera, IF McCann Grupa (Potpredsednica), Jovan Stojanović (Direct Media), Ivan Miletić (Philip Morris), Žarko Sakan (New Moment New Ideas Company), Smiljka Jeremić Dokić (Erste Banka), Milica Stefanović (The Coca Cola Company), Darko Matijašević (Executive Group), Nebojša Babić (Orange Studio), Marijana Agić Molnar (GfK), Nevena Vasojević (Spark Integrated) i Slobodan Srećković (Imlek).

14
Jun

Održana IAA Konferencija

Srpski ogranak IAA je 12. i 13. juna bio domaćin evropske IAA konferencije i sastanka predsednika i direktor evropskih chaptera. Velikom događaju su, pored brojnih prestavnika domaće stručne javnosti i članova IAA Srbija, prisustvovali svetski predsednik IAA – Faris Abouhamad i direktor za Evropu – Pawel Kowalewski. Konferenciju je otvorio predsednik IAA Srbija, Miloš Simić, zahvalivši se prisutnima: „Konferencija Međunarodne asocijacije oglašivača (IAA) u Srbiji predstavlja jedan od najznačajnijih događaja za našu struku u poslednjih nekoliko godina. Izborom Beograda za mesto sastanka odato je priznanje sprskom ogranku IAA na unapređenju rada ove asocijacije i oblasti marketinga u celini”. Predstavnici domaće kreativne industrije sa pažnjom su pratili zanimljiva predavanja magova marketinga iz vodećih svetskih kompanija i agencija.  Predsednik Svetske asocijacije oglašivača, Faris Abuhamad, kroz predavanje pod nazivom „Budućnost je već ovde”, predstavio je najnovije trendove u industriji i kretanja na globalnom nivou. „Dinamičan razvoj društvenih medija u sferi komunikacija i marketinga donosi sve bržu razmenu informacija i zajedničkih emocija koje utiču na naše svakodnevne navike, a uporedo sa tim razvijaju se sve kreativniji načini povezivanja sa potrošačima širom planete koji celokupnoj ekonomiji daju novi zamah”, rekao je Abuhamad. Potpredsednik Evropske alijanse za standarde u oglašavanju, Markus Dojč, govorio je o značaju uvođenja samoregulatornog sistema za industriju, potrošače i civilno društvo i izneo evropska iskustva u ovoj oblasti. U Srbiji se očekuje uspostavljanje samoregulatornog tela koje će pratiti poštovanje Kodeksa o marketinškim komunikacijama i oglašavanju, čime će se naše tržište oglašavanja uskladiti sa evropskim standardima. Roel Anega, direktor marketinga kompanije Coca-Cola za centralnu i južnu Evropu, naglasio je značaj stalnih promena u svetu komunikacija i izazova koje takva dinamika nameće velikim oglašivačima. U ime IAA Serbia, Andreja Milkić i Ivan Živković su učesnicima konferencije predstaviti projekat srpskog udruženja Mladi profesionalci, pod nazivom Marketing leksikon”, kao platformu za ulazak u svet marketinga. Online leksikon će uskoro postati globalni proizvod ove Asocijacije, odnoso IAA Global će ga preuzeti I ponuditi industriji širom sveta. Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes, održao je veoma zanimljivo predavanje o umetnosti prenošenja dobre priče, tzv. “storytelling” u domenu digitalnih komunikacija.

Na kraju skupa je održana redovna izborna skupština IAA Srbija na kojoj su izabrani rukovodeći organi Asocijacije za period od naredne dve godine. Za predsednika je ponovo izabran  članstvo je izabraln Miloš Simić, director marketinga Grand Casina Beograd. Potpredsednica iz reda medija je Sanja Pešić (Alma Quattro), a potpredsednica iz reda agencija Vanda Kučera (I&F McCann Grupa). Članovi Upravnog odbora su Marijana Agić Molnar (GfK Beograd), Nebojša Babić (Orange Studio), Darko Matijašević (Executive Group), Slobodan Srećković (Imlek), Milica Stefanović (Coca-Cola) i Nevena Vasojević (Spark Integrated). Izvršni odbor će u naredne dve godine činiti: Smiljka Jeremić Dokić (Erste banka), Ivan Miletić (Philip Morris), Žarko Sakan (New Moment New Ideas Company) i Jovan Stojanović (Direct Media).

Drugi dan Konferencije bio je rezervisan za interne sastaanke predstavnika evropskih IAA chaptera, kao i za razgledanje Beograda.

12
Jun

Izabrano novo rukovodstvo IAA

Na Izbornoj skupštini IAA koja je odžana 12. juna u Hotelu Crowne Plaza, članstvo je izabralo Miloša Simića za predsednika.
Potpredsednica iz reda medija je Sanja Pešić, a potpredsednica iz reda agencija Vanda Kučera. Članovi Upravnog odbora su Marijana Agić Molnar, Nebojša Babić, Darko Matijašević, Slobodan Srećković, Milica Stefanović i Nevena Vasojević. Izvršni odbor će u naredne dve godine činiti: Smiljka Dokić Jeremić, Ivan Miletić, Žarko Sakan i Jovan Stojanović.

08
Jun

IAA konferencija u Beogradu

Srpski chapter 12. i 13. juna u Hotelu Crowne Plaza organizuje evropsku konferenciju. Posle nekoliko decenija Beograd je domaćin IAA Europe konferencije na kojoj će se okupiti čelnici Asocijacije. Prvi dan je rezervisan za predavanja svetskih stručnjaka i Redovnu izbornu skupštinu IAA Srbija, a drugi za sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera. Događaj će 12. juna otvoriti svetski predsednik IAA  – Faris Abouhamad i evropski direktor IAA – Pawel Kowalewski. Učesnici će biti u prilici da pogledaju prezentacije eminentnih stručnjaka kao što su: Roel Annega, direktor marketinga za Centralnu i Južnu Evropu (The Coca Cola Company), Ravid Kuperberg, partner (Minscapes), Markus Deutsch, potpredsednik (European Advertising Standards Alliance). Takođe, biće predstavljen i projekat IAA Serbia, Young Professionals – Marketing leksikon. U popodnevnim časovima 12. juna održaće se i Redovna izborna skupština na kojoj će biti izabrani organi Asocijacije koji će je voditi u naredne dve godine. Drugi dan konferencije je rezervisan za interne sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera, među kojima su Velika Britanija, Holandija, Poljska, Austrija, Mađarska, Italija, itd. Događaj će okupiti pre svih članove IAA Srbija, ali i partnere, saradnike, predstavnike drugih asocijacija, itd.

Događaji

Weekend Media Festival

Osmo izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održaće se od 24. do 27. septembra u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Weekend ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s više od 130 govornika i obiljem zanimljivih i aktuelnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija. U okviru Festivala i ove godine će se održati BalCannes, smotra 25 najzanimljivijih projekata, odabranih od strane stručnih novinara iz regije. Kao i ranijih godina, za članove IAA Srbija, organizator je obezbedio poseban popust na kotizacije.

Kaktus – festival integrisanih komunikacija

Portal Marketing mreža raspisao je konkurs za prvu nacionalnu dodelu godišnjih nagrada u oblasti integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. KAKTUS 2015 slaviće samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra. Radove će žirirati ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (Represent Communications), Boris Marčetić (Popular Bruketa&Žinić OM), Vesna Ćeranić (Executive Group), Vladimir Ćosić (McCann Beograd), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgrade), Miloje Sekulić (Homepage), Nevena Kurtović (Fusion Communications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New Moment New Ideas Company), Srđan Erceg (HUGE Media), Srđan Mihajlović (Grey Belgrade), Tamara Bekčić (Chapter 4 PR) i Toni Laurenčić (Idea Plus Communications). Regionalni Žiri činiće: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija). Nagrade će biti svečano dodeljene na na prvom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu. Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu Žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.

SEMPL 2015

Regionalna konferencija medijskih trendova SEMPL, sedamnaesta zaredom, održaće se 26. i 27. novembra 2015. u Portorožu. U centru pažnje biće trendovi koji utiču na sadašnjost i kroje budućnost medijsko-komunikacione grane i svih onih koji se njom bave. Ključne tačke ovogodišnje konferencije ilustruje i njen slogan »Probuđen. Svestan. Pobednički. Zabavan.« Prva konferencija je održana 1998. godine pod okriljem i u organizaciji društva »Media Pool«. Prošlogodišnji SEMPL se pod sloganom »Preporođeni« (»Reborn«) posvetio ponovnom rođenju medijsko-komunikacione grane, a glavna tema ove godine će biti »Probuđen. Svestan. Pobednički. Zabavan.« U okviru SEMPL-a se svake godine održava i takmičenje za nagrade za medijska vrhunska dostignuća godine »Sempler«. Na njemu medijski stratezi, naručioci i medijske kuće iz celog jadranskog regiona predstavljaju svoje najbolje projekte i bore se za zlatne nagrade, »Semplere«, kao i za glavnu nagradu »Veliki sempler«, koja se dodeljuje za najbolju medijsku strategiju za prethodnu godinu. Ove godine će takmičenje biti obogaćeno i prošireno i novim takmičarskim kategorijama, koje će još u većoj meri obuhvatiti moderne komunikacione kanale i medijske formate. Više informacija o samom događaju, predavačima, temama i načinu registracije možete naći na:  http://www.sempl.si/en/