OMEX prezentacija

IAA Srbija 3. marta u Radisson Blu Old Mill hotelu organizuje prezentaciju OMEX-a, istraživačkog projekta merenja u oblasti Aut Of Home oglašavanja. Ovakvo istraživanje se po prvi put radi u Srbiji, a važno je istaći da se sprovodi po standardima ESOMAR-a (Međunarodna asocijacija za istraživanje tržišta). Učesnici događaja koji je zatvorenog tipa biće u prilici da slušaju prezentacije četiri ugledna predavača: Felix Mende (Managing Director, Swiss Poster Researsh Plus), Dr Srđan Bogosavljević (Profesor na Univerzitetu i član UO, Ipsos Strategic Puls), Ante Šalinović (Direktor medijskih i socio-političkih istraživanja, Ipsos Puls) i Predrag Kurčubić (Direktor mdijskih i socio-političkih istraživanja, Ipsos Strategic Marketing).

Vesti

19
Feb

OMEX prezentacija

IAA Srbija 3. marta u Radisson Blu Old Mill hotelu organizuje prezentaciju OMEX-a, istraživačkog projekta merenja u oblasti Aut Of Home oglašavanja. Ovakvo istraživanje se po prvi put radi u Srbiji, a važno je istaći da se sprovodi po standardima ESOMAR-a (Međunarodna asocijacija za istraživanje tržišta). Učesnici događaja koji je zatvorenog tipa biće u prilici da slušaju prezentacije četiri ugledna predavača: Felix Mende (Managing Director, Swiss Poster Researsh Plus), Dr Srđan Bogosavljević (Profesor na Univerzitetu i član UO, Ipsos Strategic Puls), Ante Šalinović (Direktor medijskih i socio-političkih istraživanja, Ipsos Puls) i Predrag Kurčubić (Direktor mdijskih i socio-političkih istraživanja, Ipsos Strategic Marketing).

08
Dec

Vodič za pitcheve

IAA je sredinom ove godine pitanje organizovanja i sprovođenja pičeva u Srbiji identifikovao kao jedno od najvažnijih pitanja kada je podizanje standarda u struci u pitanju. U cilju aktuelizovanja ove teme unutar Asocijacije, ali i struke uopšte, u junu je organizovan panel posvećen pičevima. Došlo se do zaključka da je ovdašnjoj industriji potreban dokument – skup preporuka o organizovanju i sprovođenju pičeva, po uzoru na razvijena tržišta. Radna grupa IAA je u leto 2014. započela rad na pisanju ovog dokumenta koristeći više raspoloživih izvora, kao što su: WFA/EACA Guidelines on Client-Agency Relations and Best Practice in the Pitch Process i Best Practice in The Pitch Process (IAA Ujedinjeni arapski emirati). Nakon usaglašavanja teksta unutar Upravnog odbora IAA, tekst dokumenta će se ove nedelje proslediti i članovima na razmatranje. Nakon toga Vodič će postati zvanični dokument IAA Srbija.

 

 

 

24
Nov

SEMPL: Reborn

U četvrtak, 27. novembra 2014. u GH Bernardin u Portorožu počeće dvodnevna konferencija medijskih trendova SEMPL, koja se ovog puta odvija pod sloganom »Preporođeni« (»Reborn«). O tome kako se u poslednjim godinama preporodila medijsko-komunikaciona branša govoriće dvadeset stranih i domaćih stručnjaka, a već dvanaesti put najboljim medijskim strategijama godine biće dodeljene nagrade Sempler. Svečanu dodelu nagrada obogatiće audiovizuelni spektakl grupe Loudspeaker Alliance i kreativnog dueta Kaja i Lea. Prema najavama organizatora, ovogodišnje SEMPL posetiće približno 800 učesnika. Iako među njima još uvek prevlađuju predstavnici medijskih i kreativnih agencija, oglašivači i mediji iz Slovenije, sve više raste i broj posetilaca iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Makedonije, kojih je ukupno već skoro trećina.

Tokom dva dana, koliko traje, SEMPL će ugostiti dvadeset međunarodnih stručnjaka iz oblasti marketinga, medija, odnosa sa javnošću i tržišnog istraživanja. Konferencija počinje u četvrtak, 27. novembra, uvidom u medijske navike potrošača u jadranskom regionu, o kojima će govoriti Nataša Mohorč Kejžar, direktorka marketinško-istraživačke kuće Ipsos Slovenija. Slediće razgovor Marjana Novaka, odgovornog urednika časopisa Marketing magazin sa Branimirom Brkljačem, suosnivačem Studia Moderna Group, na temu efikasnosti televizije kao medija, povezanosti između digitalnog oglašavanja i klasične tv-prodaje ali i promena na području medija u regionu. Zatim će američki stručnjak za trendove Daniel Levin, otkriti učesnicima koji će trendovi i novosti najviše uticati na njihov rad u 2015. godini. Paul Coleman, direktor strateškog planiranja u medijskoj agenciji OMD EMEA iz Francuske, posvetiće se pitanju zašto je strateško planiranje od ključnog značenja za kompanije, a Xavier Dupre, izvršni direktor kompanije JCDecaux One World, međunarodne prodajne i marketinške jedinice grupe JCDecaux, koja je najveći ponuđač spoljnog oglašavanja na svetu, govoriće o novom dobu spoljnog oglašavanja kome put tabaju mobilne platforme. Na okruglom stolu, koji zatim sledi, kreativna i izvršna producentkinja hrvatske Nove TV Jelena Veljaća, suosnivač start-upa Edgartells Damjan Obal, scenarista, pisac i glumac Scott Alexander Young, romanospisateljica i scenaristkinja Jasmina Kallay i kreativni direktor u agenciji McCann Beograd Vladimir Čosić raspravljaće o umetnosti stvaranja i pričanja priča. O tome kakav je »zvuk radikalnog razmišljanja«, odnosno kako bi radio kao medij trebalo da postane radikalniji, govoriće Ralph van Dijk, osnivač i kreativni direktor u sigurno najviše puta nagrađivanoj radio agenciji Eardrum na svetu. Zatim će Jasmina Kallay i hrvatski stručnjak za medije Iva Biondić da se posvete video i internet igrama i načinima kako se njima poigrati i u marketingu i prodaji. Prvi konferencijski dan završiće se predavanjem američkog stručnjaka za odnosni marketing i odnose s javnošću Patricka Galvina o metodama marketinga od usta do usta. Koje su najbolje medijske strategije u jadranskom regionu, učesnici će saznati na večernjoj priredbi koju će da prati audiovizuelni doživljaj, pri čemu će za audio deo da se pobrine grupa Loudspeaker Alliance, a za vizuelni deo kreativni duet Kaja i Lea. Dešavanje se zatim seli u portoroški klub Paprika, gde će se za odličan provod i prijatnu atmosferu pobrinuti DJ A_Skitzo iz BiH. Uvodno predavanje u petak, 28. novembra, imaće Nenad Senić, urednik brojnih korporativnih medija, koji će da progovori o značenju dobre sadržajne strategije. Nakon njega Matthew Zorpas, autor modnog bloga TheGentlemanBlogger iz Velike Britanije, govoriće o saradnji između blogera i brendova, a sopstvenim medijima posvetiće se i Anna Nemeth, direktorka u medijskoj agenciji ZenithOptimedia iz Mađarske. Slede aktuelne teme u digitalnom oglašavanju – Paul Gill, vođa aukcionog zakupa u realnom vremenu u britanskoj kompaniji Bid.Media, objasniće šta je u stvari RTB (real-time bidding odnosno aukcioni internetski zakup u realnom vremenu), a Niall Horgan, vođa ključnih stranaka u Twitteru za region EMEA o tome kako na Twitteru doći do pravih ljudi u pravom trenutku. Konferencija će da se završi predavanjem Magdalene Malinove, potpredsednice za poslovni razvoj u kompaniji TVBeat iz Velike Britanije, o tome kako televizijska društva upoznaju svoje digitalne gledaoce koji tv-sadržaje prate na više ekrana istovremeno.

Dodatne informacije o predavačima i njihovim radovima možete pronaći na veb sajtu 16. Sempla na ovom linku.

 

28
Oct

Izložba Rat i plakat

Povodom obeležavanja sto godina od početka Prvog svetskog rata u Muzeju primenjene umetnosti u Beogradu, 6. novembra u 19 časova biće otvorena izložba Rat i plakat (1914-1918), autora Vladimira Čeha. Tema izložbe je plakat kao sredstvo masovne komunikacije, tako da će preko 600 plakata biti prikazani kao istorijski dokumenti, uzimajući obzir njihove komunikacijske efekte, a ne vrednujući njihov politički, nacionalni ili vojni sadržaj. Posetioci izložbe koja će trajati do 31. januara biće u prilici da vide plakate koji su svojevremeno distribuirani u  15 zemalja, odnosno na četiri kontinenta – Evrope, Amerike, Azije i Australije. Izložba je podeljena u tri segmenta: Plakat u svetu, Plakat u Srbiji i Srbija na plakatu. Struka ovom izložbom prvi put nastupa u Muzeju primenjene umetnosti i to povodom ovog velikog jubileja. Izložbu realizuju Institut za istoriju oglašavanja i Muzej primenjene umetnosti, Ministarstvo kulture Republike Srbije, a podršku pružaju asocijacije- IAA Srbija i UEPS. Ulaz je slobodan.

Događaji

Merketing Kingdom

U Beogradu će se 5. i 6. marta održati treća Marketing Kingdom konferencija koju organizuje The P World. Kako najavljuje organizator, među predavačima će se naći stručnjaci iz oblasti komunikacija kompanija kao što su: You Tube, Microsoft, Coca-Cola, Unilever, Henkel, Shell, BBC, Philips, PriceWaterhouseCoopers, itd. Sve relevante informacije o događaju, kao što su program, lista predavača i njihove biografije, način prijave za učešće i slično možete naći na zvaničnom sajtu: http://www.thepworld.com/pevents/event/89/marketing-kingdom-belgrade
Za članove IAA obezbeđen je popust na kotizacije u iznosu od 10%. Bitno je samo da prilikom registrovanja pored imena kompanije (Company Name) ukucate  Member of IAA Serbia .

The CUP u Ljubljani

U Hotelu Grand Union u Ljubljani 5. marta održaće ce gala ceremonija dodela nagrada osmog The Cup festivala. Prema najavama organizatora, ceremonija će započeti prikazivanjem svih takmičarskih radova, a na programu će se naći još: Predstavljanje istraživanja imidža marketinške struke u javnosti u regionu (GfK Beograd i Ipsos Zagreb), izlaganja Michael Konrada (Berlin School of Creative Leadership), Anca Nuta (UniCredit Tiriac Bank Romania), Uroš Goričan (Public Group Ljubljana), Tom Hidvegi (DDB Budapest), Marco Gianelli (AlmapBBDO, Brazil), Vladimir Ćosić (McCann Beograd), Ines Salzer (Ogilvy Austrija), Robert Bohinec (McCann Ljubljana), Gregor Žakelj (VBG Ljubljana), itd.

Članovima IAA Serbia obezbeđen je specialni popust za učešće na Creative Summitu – umesto 90 eura, 60 eura po osobi. Da bi dobili specijalnu cenu potrebno je prilikom registracije kod imena dopisati IAA Serbia. Za studente je učešće na prepodnevnom delu događaja besplatno, a za studente-članove IAA Young Professional i poslepodne. Trebalo bi samo da pošalju potvrdu učešća na info@thecupawards.com

The Cup je zajednički projekat četiri regionalna festivala ADFEST, FIAP, ADC*E i Golden Drum.

 
 

 

 

 

 

 


 

 

 

Izazov 2015

U hotelu Radisson Blu Old Mil 25. i 26. februara održava se konferencija Izazov 2015. Prema najavama organizatora, teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera u organizaciji portala Marketing mreža biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme konferencije biće i pitchevi za angažman agencija, kao i budžeti i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Poseban segment biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, tokom kojeg će predstavnici kompanija odgovarati na strukovna pitanja predstavnika agencija.
Pored hotela Radisson Blu, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: Toyota, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Sopping Centar), Bambi, Eurobank i Registar nacionalnih internet domena Srbije. Na forumu IZAZOV 2015 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI.

Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust od 10% na cenu kotizacija.