Lansirana IAA kampanja

 „Oglašavanje.Tvoje pravo da izabereš”.  osnovna je poruka kampanje koju je IAA pokrenula širom sveta sa namerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumeva. Prema rečima predsednika IAA Global, Farisa Abouhamida: „Poruka kampanje je snažna, a cilj jasan – potrošači imaju pravo da biraju.” Kampanja ukazuje na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, podstiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mesta. Srpski ogranak IAA se 7. aprila uključio se u globalnu kampanju sa ciljem da putem oglasa na beogradskim ulicama podseti na značaj oglašavanja za ekonomiju jedne zemlje i društvo uopšte. Takođe, u sklopu kampanje, sprovodi se istraživanje u saradnji sa agencijom GfK o imidžu marketinške struke u Srbiji, odnosno percepciji u oglašavanju i njegovim funkcijama. Rezultati istraživanja biće predstavljeni 17. aprila u Hotelu Crowne Plaza gde će se okupiti predstavnici regionalne i svetske kreativne industrije. Pored oglasa na beogradskim ulicama i istraživanja IAA Srbija planira niz aktivnosti u ovoj godini kojima će ukazati na značaj i prednosti oglašavanja. Miloš Simić, predsednik IAA Srbija ovako objašnjava aktivnosti Udruženja u narednom periodu: IAA Srbija se aktivno uključila u globalnu kampanju jer je našoj industriji potrebno da podseti kako potrošače, tako i relevantne predstavnike države da tržišna komunikacija i oglašavanje nisu posledica ili trošak. Naprotiv, oni su pokretačka snaga inovacije, razvoja i slobode izbora. IAA kao asocijacija sebe smatra pravim predstavnikom ovdašnje kreativne industrije i to je bio razlog da se uključimo u organizaciju međunarodnog kreativnog festivala The Cup“ koji se ove godine održava u Beogradu. Smatramo da na taj način promovišemo srpsku i balkansku kreativnost i dajemo joj na značaju, kako i zaslužuje.“

Vesti

08
Apr

Lansirana IAA kampanja

 „Oglašavanje.Tvoje pravo da izabereš”.  osnovna je poruka kampanje koju je IAA pokrenula širom sveta sa namerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumeva. Prema rečima predsednika IAA Global, Farisa Abouhamida: „Poruka kampanje je snažna, a cilj jasan – potrošači imaju pravo da biraju.” Kampanja ukazuje na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, podstiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mesta. Srpski ogranak IAA se 7. aprila uključio se u globalnu kampanju sa ciljem da putem oglasa na beogradskim ulicama podseti na značaj oglašavanja za ekonomiju jedne zemlje i društvo uopšte. Takođe, u sklopu kampanje, sprovodi se istraživanje u saradnji sa agencijom GfK o imidžu marketinške struke u Srbiji, odnosno percepciji u oglašavanju i njegovim funkcijama. Rezultati istraživanja biće predstavljeni 17. aprila u Hotelu Crowne Plaza gde će se okupiti predstavnici regionalne i svetske kreativne industrije. Pored oglasa na beogradskim ulicama i istraživanja IAA Srbija planira niz aktivnosti u ovoj godini kojima će ukazati na značaj i prednosti oglašavanja. Miloš Simić, predsednik IAA Srbija ovako objašnjava aktivnosti Udruženja u narednom periodu: IAA Srbija se aktivno uključila u globalnu kampanju jer je našoj industriji potrebno da podseti kako potrošače, tako i relevantne predstavnike države da tržišna komunikacija i oglašavanje nisu posledica ili trošak. Naprotiv, oni su pokretačka snaga inovacije, razvoja i slobode izbora. IAA kao asocijacija sebe smatra pravim predstavnikom ovdašnje kreativne industrije i to je bio razlog da se uključimo u organizaciju međunarodnog kreativnog festivala The Cup“ koji se ove godine održava u Beogradu. Smatramo da na taj način promovišemo srpsku i balkansku kreativnost i dajemo joj na značaju, kako i zaslužuje.“

01
Apr

IAA na The Cup festivalu

Oglašavanje. Tvoje pravo da izabereš osnovna je poruka kampanje koju je IAA pokrenula sa namerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumeva. Kampanja ukazuje na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, podstiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mesta.Srpski ogranak IAA uključio se u globalnu kampanju i planira da od 7. aprila građane putem oglasa na ulicama podseti na značaj oglašavanja za ekonomiju jedne zemlje i društvo uopšte. Takođe, u sklopu kampanje, sprovodi se istraživanje u saradnji sa agencijom GfK o imidžu marketinške struke u Srbiji, odnosno percepciji o oglašavanju i njegovim funkcijama. Rezultati istraživanja biće predstavljeni 17. aprila u Hotelu Crowne Plaza gde će se okupiti predstavnici regionalne i svetske kreativne industrije. Pored outdoor oglasa i istraživanja IAA Srbija planira niz aktivnosti u ovoj godini kojima će ukazati na značaj oglašavanja I sve njegove benefite. Za članove IAA Srbija, kao partnera The Cup-a, kotizacija od iznosi 200 evra. Cena uključuje celodnevno prisustvo na konferenciji, ručak i koktel. Direktna prijava na:
www.thecupawards.com i www.media-marketing.com


26
Mar

Early bird kotizacije

IAA Srbija je partner The Cup festivala koji se održava od 13. do 17. aprila u Beogradu (Hotel Crowne Plaza). Asocijacija je prepoznala značaj događaja na kojem će učestvovati najznačajnija imena sveta kreativne industrije, odnosno predstavnici struke iz celog regiona bivše Jugoslavije. Intercontinental Advertising Cup se u Beogradu održava u godini kada je IAA na globalnom nivou pokrenuo kampanju čiji je cilj podizanje svesti o značaju oglašavanja za ekonomiju i društvo uopšte. Inače, ova kampanja će u Srbiji biti lansirana 7. aprila, nizom outdoor oglasa postavljenih na beogradskim ulicama. Pored toga, na samom Festivalu 17. aprila pred učesnicima će biti predstavljeni rezultati o imidžu marketinške struke u Srbiji, koju zajedno sprovode IAA Srbija i agencija GfK.

Članovi IAA Srbija imaju priliku da do 31. marta dobiju kotizacije po povlašćenoj ceni od 200 evra u dinarskoj protivrednosti. Nakon ovog datuma kotizacije će iznositi 250 evra u dinarskoj protivrednosti. Članovi IAA, prilikom prijave za učešće na Festivalu, trebalo bi samo da napomenu da su članovi Asocijacije.

Direktna prijava na www.thecupawards.com i www.media-marketing.com

ili putem maila: smiljka@media-marketing.ba, ekrem@media-marketing.ba

 

18
Mar

The Cup u Beogradu

The Cup, jedan od najznačajnijih advertising festivala u svetu, ove godine održaće se u Beogradu od 13. do 17. aprila u hotelu Crowne Plaza. Najavljuje se dolazak najpriznatijih stručnjaka kreativne scene iz celoga sveta, među kojima su Adrian Botan (McCann Erickson CEE), Majkl Konrad (Berlin School of Creative Leadership), Santoš Padi (Taproot Indija), Sofi Šoenburg (AlmapBBDO, Brazil), Martin Spilman (Leo Burnett, Zapadna Evropa), Naoki Ito (Party Tokyo), Huan Sančez (TBWA Spain) i Dušan Drakalski (New Moment New Ideas Company Y & R, Makedonija). Pored najpoznatijih gostiju, članova žirija, na festivalu će učestvovati profesionalci iz čitavog regiona bivše Jugoslavije – Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije.
Inače, The Cup je specifičan po tome što u selekciju ulaze samo najbolji radovi sa četiri velika regionalna festivala: AdFest, FIAP, Art Directors Club of Europe i Golden Drum.
Nakon tri godine održavanja u Istanbulu, The Cup se preselio u Beograd i predstavlja najveći događaj za kreativnu industriju u regionu i šire.
IAA Srbija je partner koji aktivno učestvuje u organizaciji događaja sa ciljem promovisanja ovdašnje struke i njenog značaja.

Za članove IAA, kao partnera Cup-a u Beogradu, obezbeđena je kotizacija u visini od 200 Eur po osobi, koja uključuje celodnevno prisustvo na konferenciji, osveženja, ručak i koktel.
Ovaj iznos kotizacije primenjuje se za tzv. early bird (samo do 31.03.2014. Nakon navedenog datuma kotizacija iznosi 250 Eur).
Direktna prijava na www.thecupawards.com i www.media-marketing.com ili putem maila: smiljka@media-marketing.ba , ekrem@media-marketing.ba
Prilikom prijave potrebno je samo napomenuti da ste član IAA Srbija.

Događaji

Dani komunikacija

Ovogodišnji Dani komunikacija održaće se od 15. do 18. maja u hotelu Lone u Rovinju. Prema najavama čelnika HURA-e, program će biti fokusiran na usvajanje praktičnih znanja i veština učesnika uz gostovanja vodećih svetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz sveta oglašavanja. U prepodnevnom delu konferencije učesnike očekuje glavni program sa “zvezdanim predavačima”, dok će popodnevni program ponuditi različite programske sadržaje, među kojima se posebno ističu prezentacije Effie finalista i novi program interaktivnih radionica Best of HOWtoWOW. “Kad su poslovna vremena dobra, oglašavanje je potrebno. Kada su loša, oglašavanje je nužno! To su pokazali već i prvi Dani komunikacija koji su okupili preko 1200 marketinških stručnjaka iz Hrvatske (a i ponekog iz regije), te se pozicionirali kao središnja marketinška manifestacija u Hrvatskoj.” izjavio je Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e, suorganizatora Dana komunikacija. Na Dane komunikacija dolazi i Georges Mohammed-Cherif, osnivač i kreativni direktor francuske agencije Buzzman koja je poznata po svojim interaktivnim i viralnim kampanjama, kao i Mark Truss – voditelj globalnih istraživanja njujorške agencije JWT. Za članove IAA Srbija cena kotizacija je niža u odnosu na regularnu i iznosi 1.499 kn. Takođe, za 5 i više prijava učesnika, dobijaju se 2 gratis. Prilikom prijave potrebno je napomenuti da ste član IAA Srbija.

Za više informacija o festivalu i prijavi učešća posetite www.danikomunikacija.com

 

 

The Cup

Festival The Cup, jedan od najznačajnijih advertising događaja u svetu, ove godine održaće se u Beogradu od 13. do 17. aprila u hotelu Crowne Plaza. Najavljuje se dolazak najpriznatijih stručnjaka kreativne scene iz celoga sveta, među kojima su Adrian Botan (McCann Erickson CEE), Majkl Konrad (Berlin School of Creative Leadership), Santoš Padi (Taproot Indija), Sofi Šoenburg (AlmapBBDO, Brazil), Martin Spilman (Leo Burnett, Zapadna Evropa), Naoki Ito (Party Tokyo), Huan Sančez (TBWA Spain) i Dušan Drakalski (New Moment New Ideas Company Y & R, Makedonija).
Inače, The Cup je specifičan po tome što u selekciju ulaze samo najbolji radovi sa četiri velika regionalna festivala: AdFest, FIAP, Art Directors Club of Europe i Golden Drum.
Nakon tri godine održavanja u Istanbulu, The Cup se preselio u Beograd i predstavlja najveći događaj za kreativnu industriju u regionu i šire.
IAA Srbija je partner koji aktivno učestvuje u organizaciji događaja sa ciljem promovisanja ovdašnje struke i njenog značaja.

Early bird kotizacija (Do 31. marta) za članove IAA iznosi 200 evra.
Direktna prijava na www.thecupawards.com i www.media-marketing.com

SOF

 “Novi odnosi u marketingu”tema je ovogodišnjeg Slovenačkog oglašivačkog festivala (SOF) koji će se održavati ove godine od 26. do 28. marta u Portorožu. Kakva je danas veza između brenda i potrošača, koji je odnos između kreativnosti i efikasnosti, kako ćemo izgraditi uspešnu komunikaciju timova, da li upotreba tehnologija garantuje uspeh ili loša priča ima veći efekat? Ovo su samo neka od pitanja na koje će učesnici ovogodišnjeg SOF-a pokušati da daju odgovore. Među predavačima su: Kantar Kimur, izvršni direktor agencije Hakudo Kettle iz Tokija, Geoffrey Hantson, izvršni direktor kompanije Duval Guillaume Modem, Claudia Navarro, marketing manager kompanije Coca-Cola za Centralnu i Južnu Evropu, Lazar Džamić, direktor za strateško planiranje u britanskoj kompaniji Kitcatt Nohr Digitas. Inače, ove godine SOF prvi put otvara vrata svim delegatima iz regiona. Više informacija o SOF-u možete naći na:
www.sof.si/en.