IAA konferencija u Milanu

Italijanski ogranak IAA domaćin je konferencije koja će okupiti čelne ljude IAA ogranaka sa starog kontinenta od 4. do 6. oktobra u Milanu. Prema najavi organizatora, pored ceremonije otvaranja, obraćanja predsednika IAA Global-Faris Abouhameda, učesnici će biti u prilici da sudeluju na dva gotovo celodnevna okrugla stola i pokažu projekte koje su uspešno sproveli u svojim zemljama. Prema rečima predsednika IAA Europe, Pawela Kowalewskog, cilj je da se na ovaj način međusobno podele najbolje prakse, pozitivna iskustva, odnosno da se stimuliše saradnja među chapter-ima. IAA Srbiju će u Milanu predstavljati predsednik Miloš Simić i izvršni direktor Jelena Ivanović.

Vesti

30
Sep

IAA konferencija u Milanu

Italijanski ogranak IAA domaćin je konferencije koja će okupiti čelne ljude IAA ogranaka sa starog kontinenta od 4. do 6. oktobra u Milanu. Prema najavi organizatora, pored ceremonije otvaranja, obraćanja predsednika IAA Global-Faris Abouhameda, učesnici će biti u prilici da sudeluju na dva gotovo celodnevna okrugla stola i pokažu projekte koje su uspešno sproveli u svojim zemljama. Prema rečima predsednika IAA Europe, Pawela Kowalewskog, cilj je da se na ovaj način međusobno podele najbolje prakse, pozitivna iskustva, odnosno da se stimuliše saradnja među chapter-ima. IAA Srbiju će u Milanu predstavljati predsednik Miloš Simić i izvršni direktor Jelena Ivanović.

23
Sep

BalCannes: McCann agencija godine

Na Weekend Media Festivalu, u okviru revije regionalnih agencija BalCannes, predstavljeno je 25 najkreativnijih kampanja iz šest zemalja regiona (Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore), po mišljenju žirija sastavljenog od novinara stručnih časopisa. Ove godine prvi put je dodeljena nagrada za Agenciju godine, a koja je pripala agenciji McCann Beograd. U trećoj godini održavanja Balcannes je privukao 148 prijavljenih projekata, gotovo dvaput više nego prošle godine. Projekte je prijavilo 59 agencija i 111 oglašivača iz šest zemalja regiona.

03
Jul

Vodič za pitcheve

Nakon održavanja panela posvećenog regulisanju pitcheva u Srbiji (2. jun, Crowne Plaza) i postignutog konsenzusa o potrebi da IAA Srbija napiše Vodič za pitcheve, po uzoru na razvijena tržišta, Upravni odbor Asocijacije je formirao Radnu grupu koja radi na Predlogu vodiča. Kao reper, RG koristi IAA dokumenta (Best-practice for the pitch process), odnosno EACA-WFA Best-Practice (European Association of Communications Agencies and World Federation of Advertisers). Upravi odbor će Predlog dokumenta dobiti do kraja jula i biće u prilici da dostavio komentare na isti do 15. septembra. Nakon toga Predlog vodiča će biti dostavljen svim članovima IAA Srbija na razmatranje (javna rasprava) do kraja oktobra. Članstvo će biti redovno obaveštavano o svim aktivnostima u okviru ovog projekta.

03
Jul

Podrška Institutu za istoriju oglašavanja

Upravni odbor IAA Srbija je na poslednjem sastanku doneo odluku da podrži aktivnosti Instituta za istoriju oglašavanja, čiji je osnivač Vladimir Čeh (počasni član Asocijacije). Institut je osnovan sa ciljem da istražuje i afirmiše istoriju i razvoj oglašavanja, odnosno integrisanih marketinških komunikacija, njihovog uticaja na kulturu življenja i njihovu promociju. Institut prikuplja, čuva, stručno obrađuje i prikazuje javnosti oglasna sredstva kao što su plakati, novinski i magazinski oglasi, radio i TV poruke, itd. Prva izložba, “Od lovljenog do lovca-Tito na plakatu”,  koju je priredio predstavljala je deo obeležavanja godišnjice UEPS-a u decembru 2013. godine u Domu omladine. Planirano je da se krajem ove godine, uz podršku Ministarstva za kulturu i informisanje, povodom obeležavanja sto godina od početka Prvog svetskog rata, organizuje izložba “Rat i plakat”.

Događaji

BDW 2014

Ovogodišnja internacionalna Belgrade Design Week konferencija, koja tradicionalno predstavlja najveće stručnjake i kreativce u oblastima kreativnih industrija, će se održavati pod temom ”BRAND NEW WORLD” od 9. do 11. oktobra u okviru festivalskog programa Belgrade Design Week-a. Poznati svetski stručnjaci u oblasti kreativnih industrija - brendinga, dizajna, arhitekture, oglašavanja, novih medija, filma – prezentovaće kako kreirati novu, inovativnu vrednost u današnjem svetu koji se svakodnevno menja. Na ovogodišnjoj konferenciji učesnici će imati priliku da slušaju predavanja koja će održati: Massimiliano Fuksas, Zuzanna Skalska, Michel Rojkind, Tom Strala Christian, Nicolas le Moigne, Idis Turato, Nicholai Wiig Hansen, Jonas Wagell I mnogi drugi. Više informacija možete videti na zvaničnoj web strani BDW http://www.belgradedesignweek.com/conference/ Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust na cene kotizacija u visini od 10%. Prilikom prijave potrebno je posebno naznačiti da ste član Asocijacije.

 

 

Golden Drum 2014

Ovogodišnji Golden Drum festival održava se od 7. do 10. oktobra u Portorožu (Slovenija). Kao i ranijih godina, učesnici festivala biće u prilici da, pored takmičarskog dela, prate brojna predavanja regionalnih i svetskih stručnjaka u oblasti komunikacija. Više informacija o samom festivalu dostupno je na http://www.goldendrum.com/ Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust na cenu kotizacijau visini od 10%. Svi zainteresovani mogu da se jave na: jelena.ivanovic@iaa.rs

Komunikacija na (s)ceni

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizuje 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”. Za sve članove IAA Srbije obezbeđen je popust na cene kotizacija u visini od 10%. Potrebno je prilikom prijavljivanja napomenuti da ste član IAA. Prema rečima organizatora, cilj ovogodišnje konferencije PRilika jeste da ponudi odgovore na goruća pitanja iz struke, kako se uspešno suočiti sa promenama i ići u korak sa trendovima. Na ovogodišnjoj konferenciji, DSOJ će ugostiti renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a između ostalih i tri vodeća međunarodna komunikaciona stručnjaka – Džeremija Galbraita, globalnog direktora za strateško komuniciranje i generalnog direktora Burson-Marsteller mreže za Evropu, Bliski Istok i Afriku; Pola Holmsa, osnivača i CEO, Holmes Report & SABRE awards, kao i Donalda Stila, međunarodnog stručnjaka za krizne komunikacije i bivšeg glavnog savetnika za komunikacije u BBC-u. Pored njih, na PRilici učesnici će moći da čuju i neke od uspešnih regionalnih i domaćih stručnjaka u oblasti komunikacija poput Damira Juga, dekana Bernays škole za komunikacijski menadžment i člana uprave agencije Milenijum PR iz Hrvatske i Miše Lukića, predsednika Publicis Grupe iz Srbije.

Više informacija o konferenciji i predavačima pronađite na sajtu DSOJ.