Beograd domaćin IAA Europe conference

Srpski chapter 12. i 13. juna u Hotelu Crowne Plaza organizuje evropsku konferenciju. Posle nekoliko decenija Beograd je domaćin IAA Europe konferencije na kojoj će se okupiti čelnici Asocijacije. Prvi dan je rezervisan za predavanja svetskih stručnjaka i Redovnu izbornu skupštinu IAA Srbija, a drugi za sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera. Događaj će 12. juna otvoriti svetski predsednik IAA  – Faris Abouhamad i evropski direktor IAA – Pawel Kowalewski. Učesnici će biti u prilici da pogledaju prezentacije eminentnih stručnjaka kao što su: Roel Annega, direktor marketinga za Centralnu i Južnu Evropu (The Coca Cola Company), Ravid Kuperberg, osnivač (Minscapes), Markus Deutsch, potpredsednik (European Advertising Standards Alliance). Takođe, biće predstavljen i veliki projekat IAA Serbia, Young Professionals – Marketing Leksikon. U popodnevnim časovima 12. juna održaće se i Redovna izborna skupština na kojoj će biti izabrani organi Asocijacije koji će je voditi u naredne dve godine. Drugi dan konferencije je rezervisan za interne sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera, među kojima su Velika Britanija, Holandija, Poljska, Austrija, Mađarska, Italija, itd. Za članove IAA prisustvovanje na konferenciji se neće naplaćivati. Gosti i partneri IAA Srbija dobiće pozivnicu da učestvuju.

Vesti

14
May

Beograd domaćin IAA Europe conference

Srpski chapter 12. i 13. juna u Hotelu Crowne Plaza organizuje evropsku konferenciju. Posle nekoliko decenija Beograd je domaćin IAA Europe konferencije na kojoj će se okupiti čelnici Asocijacije. Prvi dan je rezervisan za predavanja svetskih stručnjaka i Redovnu izbornu skupštinu IAA Srbija, a drugi za sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera. Događaj će 12. juna otvoriti svetski predsednik IAA  – Faris Abouhamad i evropski direktor IAA – Pawel Kowalewski. Učesnici će biti u prilici da pogledaju prezentacije eminentnih stručnjaka kao što su: Roel Annega, direktor marketinga za Centralnu i Južnu Evropu (The Coca Cola Company), Ravid Kuperberg, osnivač (Minscapes), Markus Deutsch, potpredsednik (European Advertising Standards Alliance). Takođe, biće predstavljen i veliki projekat IAA Serbia, Young Professionals – Marketing Leksikon. U popodnevnim časovima 12. juna održaće se i Redovna izborna skupština na kojoj će biti izabrani organi Asocijacije koji će je voditi u naredne dve godine. Drugi dan konferencije je rezervisan za interne sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera, među kojima su Velika Britanija, Holandija, Poljska, Austrija, Mađarska, Italija, itd. Za članove IAA prisustvovanje na konferenciji se neće naplaćivati. Gosti i partneri IAA Srbija dobiće pozivnicu da učestvuju.

28
Apr

IAA Inspire Award za našeg mladog profesionalca

Đorđe Janković, član Sekcije mladih profesionalaca IAA Srbija, dobitnik je prestižnog priznanja IAA Inspire Award – Young Leader na globalnom nivou. Priznanje se dodeljuje zaslužnim pojedincima koji su svojim radom doprineli unapređenju rada International Advertising Association (IAA). Dobitnik priznanja, inače zaposlen kao copywriter u agenciji Leo Burnett Beograd, bio je prvi predsednik Sekcije mladih profesionalaca, koja je u Srbiji osnovana pre nešto više od četiri godine. Sekcija se brzo razvijala i sprovela više projekata među kojima su godišnje okupljanje mladih zaljubljenika u marketinške komunikacije – IntegracIAA, susreti sa seniorima- At the table with, rad na Advertising Glossary-ju. Kuriozitet je da su Jankovića kandidovale kolege iz Young Professionals, a da je odluku o najuspešnijima doneo žiri IAA Global. Povodom objavljivanja liste dobitnika priznanja (Pored Jankovića još šestoro nagrađenih u celom svetu) izjavu je dao i svetski predsednik IAA, Faris Abouhamad: “Ove mlade zvezde su pokazale da su pravi lideri koji ne samo da su posvećeni svom poslu, već i razvoju IAA. Naš fokus jeste na talentima, bez obzira da li su oni u učionicama ili kancelarijama. Verujemo da će se naša Young Professionals zajednica i dalje širiti i razvijati.” U Hotelu InterContinental Lane u Londonu, na svečanoj večeri 18. maja, po prvi put će neko sa naših prostora preuzeti ovo priznanje.

07
Apr

In Memoriam Darko Broćić

U ponedeljak 6. aprila, u pedesetoj godini preminuo je Darko Broćić, direktor agencije AGB Nielsen i dugogodišnji član Upravnog odbora IAA Srbija.Darko je rođen je u Beogradu, a diplomirao na katedri za sociologiju Filozofskog fakulteta 1988. godine. Tokom višedecenijske istraživačke karijere bavio se svim vrstama primenjenih istraživanja u različitim oblastima (istraživanja tržišta, javnog mnjenja i medija). Na različitim pozicijama radio je u više privatnih, domaćih i međunarodnih agencija (Argument, Agencija Partner, Partner BBSS M,arketing, Strategic Marketing, AGB Strategic Research i Nielsen Audience Measurement). U Strategic Marketingu je radio od osnivanja 1997. godine i tamo formirao i vodio sektor za medijska istraživanja.  U periodu od 2004. do 2006. godine bio je član Predsedništva i zamenik predsednika, a onda i vršilac dužnosti predsednika GMA – Grupacije marketinških agencija pri Privrednoj komori Srbije. U periodu 2004-2005 bio je član Upravnog odbora ’Medija Fonda’ koji je upravljao projektom ’Program pomoći profesionalnom razvoju medija u Srbiji’ koji je realizovao Medija Centar iz Beograda, uz finansijsku pomoć CARDS programa Evropske unije i Evropske agencije za rekonstrukciju. Broćić je često gostovao kao predavač na raznim fakultetima i na stručnim skupovima u zemlji i u inostranstvu. Svojim učešćem u radu Upravnog odbora IAA Srbija Darko je pružio veliki doprinos razvoju Asocijacije.

31
Mar

Održana četvrta IntegracIAA

Sekcija Young Professionals je 28. Marta organizovala četvrtu po redu godišnju konferenciju – IntegracIAA. U prostorijama KC Grad, pod sloganom “Learn & Participate” učesnici su mogli čuti predavanja iz oblasti advertisinga, zaštite podataka, savremenih tehnologija i liderstva. Gotovo stotinu mladih imalo je priliku da učestvuje u interaktivnom predavanju na temu savremenih tehnologija, koje je održao Vitomir Jevremović (Digital Mind).   Đorđe Krivokapić (FON) objasnio je šta se dešava sa podacima prilikom upotrebe pametnih telefona. Boris Marčetić (Popular, Bruketa&Žinić) je kreativnim izlaganjem o budućnosti marketinga zatvorio predavački deo na ovpgodišnjoj konferenciji. Na samom kraju, prisutni su učestvovali u radionici o liderstvu koju je održao Aleksandar Poznanić (Jaffa). Pored predavanja i radionice, učesnici konferencije su imali priliku da se upoznaju sa uspehom aplikacije Telenor banke, koju su prezentovali Voljena Daničić i Stefan Ivanović (Direct Media), kao i sa aktivnostima sekcije Young Professionals o čemu su govorili Maja Jovanović (predsednica Sekcije YP) I Mirko Bunčić (Član Boarda YP).

Ovogodišnju konferenciju IntegracIAA podržale su kompanije: Coca-Cola, Direct Media i Jaffa Crvenka.

Događaji

IAA Europe Conference

IAA Srbija 12. i 13. juna u Hotelu Crowne Plaza biće domaćin evropske konferencije. Prvi dan je rezervisan za predavanja svetskih stručnjaka i Redovnu izbornu skupštinu IAA Srbija, a drugi za sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera. Događaj će 12. juna otvoriti svetski predsednik IAA  – Faris Abouhamad i evropski direktor IAA – Pawel Kowalewski. Učesnici će biti u prilici da pogledaju prezentacije eminentnih stručnjaka kao što su: Roel Annega, direktor marketinga za Centralnu i Južnu Evropu (The Coca Cola Company), Ravid Kuperberg, partner (Minscapes), Markus Deutsch, potpredsednik (European Advertising Standards Alliance). Takođe, biće predstavljen i veliki projekat IAA Serbia, Young Professionals – Marketing Leksikon. U popodnevnim časovima 12. juna održaće se i Redovna izborna skupština na kojoj će biti izabrani organi Asocijacije koji će je voditi u naredne dve godine. Drugi dan konferencije je rezervisan za interne sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera. Gosti i partneri IAA Srbija dobiće zvaničan poziv da prisustvuju događaju.

IntegracIAA 2015

Četvrta IntegracIAA, godšnja konferencija Sekcije Young Professionals, održaće se u subotu 28. marta u prostorijama KC Grada. Ove godine učesnici će biti u prilici da slušaju predavanja iz oblasti advertisinga, zaštite podataka, savremenih tehnologija, itd. Predavači su: Vitomir Jevremović (Digital Mind), Đorđe Krivokapić (Share fondacija), Boris Marčetić (Popular Bruketa & Žinić) i Aleksandar Poznanić (Jaffa). Konferencija je namenjena mlađim generacijama koje se bave marketinškim komunikacijama, odnosno studentima koji žele da se opredele za ovaj poziv. Prisustvo na konferenciji besplatno ali je potrebna prethodna registracija na: http://goo.gl/6NYwwo
Održavanje ovogodišnje IntegracIAA-e su podržali: The Coca-Cola Company, Direct Media i Jaffa.

Merketing Kingdom

U Beogradu će se 5. i 6. marta održati treća Marketing Kingdom konferencija koju organizuje The P World. Kako najavljuje organizator, među predavačima će se naći stručnjaci iz oblasti komunikacija kompanija kao što su: You Tube, Microsoft, Coca-Cola, Unilever, Henkel, Shell, BBC, Philips, PriceWaterhouseCoopers, itd. Sve relevante informacije o događaju, kao što su program, lista predavača i njihove biografije, način prijave za učešće i slično možete naći na zvaničnom sajtu: http://www.thepworld.com/pevents/event/89/marketing-kingdom-belgrade
Za članove IAA obezbeđen je popust na kotizacije u iznosu od 10%. Bitno je samo da prilikom registrovanja pored imena kompanije (Company Name) ukucate  Member of IAA Serbia .