Održana IAA Konferencija

Srpski ogranak IAA je 12. i 13. juna bio domaćin evropske IAA konferencije i sastanka predsednika i direktor evropskih chaptera. Velikom događaju su, pored brojnih prestavnika domaće stručne javnosti i članova IAA Srbija, prisustvovali svetski predsednik IAA – Faris Abouhamad i direktor za Evropu – Pawel Kowalewski. Konferenciju je otvorio predsednik IAA Srbija, Miloš Simić, zahvalivši se prisutnima: „Konferencija Međunarodne asocijacije oglašivača (IAA) u Srbiji predstavlja jedan od najznačajnijih događaja za našu struku u poslednjih nekoliko godina. Izborom Beograda za mesto sastanka odato je priznanje sprskom ogranku IAA na unapređenju rada ove asocijacije i oblasti marketinga u celini”. Predstavnici domaće kreativne industrije sa pažnjom su pratili zanimljiva predavanja magova marketinga iz vodećih svetskih kompanija i agencija.  Predsednik Svetske asocijacije oglašivača, Faris Abuhamad, kroz predavanje pod nazivom „Budućnost je već ovde”, predstavio je najnovije trendove u industriji i kretanja na globalnom nivou. „Dinamičan razvoj društvenih medija u sferi komunikacija i marketinga donosi sve bržu razmenu informacija i zajedničkih emocija koje utiču na naše svakodnevne navike, a uporedo sa tim razvijaju se sve kreativniji načini povezivanja sa potrošačima širom planete koji celokupnoj ekonomiji daju novi zamah”, rekao je Abuhamad. Potpredsednik Evropske alijanse za standarde u oglašavanju, Markus Dojč, govorio je o značaju uvođenja samoregulatornog sistema za industriju, potrošače i civilno društvo i izneo evropska iskustva u ovoj oblasti. U Srbiji se očekuje uspostavljanje samoregulatornog tela koje će pratiti poštovanje Kodeksa o marketinškim komunikacijama i oglašavanju, čime će se naše tržište oglašavanja uskladiti sa evropskim standardima. Roel Anega, direktor marketinga kompanije Coca-Cola za centralnu i južnu Evropu, naglasio je značaj stalnih promena u svetu komunikacija i izazova koje takva dinamika nameće velikim oglašivačima. U ime IAA Serbia, Andreja Milkić i Ivan Živković su učesnicima konferencije predstaviti projekat srpskog udruženja Mladi profesionalci, pod nazivom Marketing leksikon”, kao platformu za ulazak u svet marketinga. Online leksikon će uskoro postati globalni proizvod ove Asocijacije, odnoso IAA Global će ga preuzeti I ponuditi industriji širom sveta. Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes, održao je veoma zanimljivo predavanje o umetnosti prenošenja dobre priče, tzv. “storytelling” u domenu digitalnih komunikacija.

Na kraju skupa je održana redovna izborna skupština IAA Srbija na kojoj su izabrani rukovodeći organi Asocijacije za period od naredne dve godine. Za predsednika je ponovo izabran  članstvo je izabraln Miloš Simić, director marketinga Grand Casina Beograd. Potpredsednica iz reda medija je Sanja Pešić (Alma Quattro), a potpredsednica iz reda agencija Vanda Kučera (I&F McCann Grupa). Članovi Upravnog odbora su Marijana Agić Molnar (GfK Beograd), Nebojša Babić (Orange Studio), Darko Matijašević (Executive Group), Slobodan Srećković (Imlek), Milica Stefanović (Coca-Cola) i Nevena Vasojević (Spark Integrated). Izvršni odbor će u naredne dve godine činiti: Smiljka Jeremić Dokić (Erste banka), Ivan Miletić (Philip Morris), Žarko Sakan (New Moment New Ideas Company) i Jovan Stojanović (Direct Media).

Drugi dan Konferencije bio je rezervisan za interne sastaanke predstavnika evropskih IAA chaptera, kao i za razgledanje Beograda.

Vesti

14
Jun

Održana IAA Konferencija

Srpski ogranak IAA je 12. i 13. juna bio domaćin evropske IAA konferencije i sastanka predsednika i direktor evropskih chaptera. Velikom događaju su, pored brojnih prestavnika domaće stručne javnosti i članova IAA Srbija, prisustvovali svetski predsednik IAA – Faris Abouhamad i direktor za Evropu – Pawel Kowalewski. Konferenciju je otvorio predsednik IAA Srbija, Miloš Simić, zahvalivši se prisutnima: „Konferencija Međunarodne asocijacije oglašivača (IAA) u Srbiji predstavlja jedan od najznačajnijih događaja za našu struku u poslednjih nekoliko godina. Izborom Beograda za mesto sastanka odato je priznanje sprskom ogranku IAA na unapređenju rada ove asocijacije i oblasti marketinga u celini”. Predstavnici domaće kreativne industrije sa pažnjom su pratili zanimljiva predavanja magova marketinga iz vodećih svetskih kompanija i agencija.  Predsednik Svetske asocijacije oglašivača, Faris Abuhamad, kroz predavanje pod nazivom „Budućnost je već ovde”, predstavio je najnovije trendove u industriji i kretanja na globalnom nivou. „Dinamičan razvoj društvenih medija u sferi komunikacija i marketinga donosi sve bržu razmenu informacija i zajedničkih emocija koje utiču na naše svakodnevne navike, a uporedo sa tim razvijaju se sve kreativniji načini povezivanja sa potrošačima širom planete koji celokupnoj ekonomiji daju novi zamah”, rekao je Abuhamad. Potpredsednik Evropske alijanse za standarde u oglašavanju, Markus Dojč, govorio je o značaju uvođenja samoregulatornog sistema za industriju, potrošače i civilno društvo i izneo evropska iskustva u ovoj oblasti. U Srbiji se očekuje uspostavljanje samoregulatornog tela koje će pratiti poštovanje Kodeksa o marketinškim komunikacijama i oglašavanju, čime će se naše tržište oglašavanja uskladiti sa evropskim standardima. Roel Anega, direktor marketinga kompanije Coca-Cola za centralnu i južnu Evropu, naglasio je značaj stalnih promena u svetu komunikacija i izazova koje takva dinamika nameće velikim oglašivačima. U ime IAA Serbia, Andreja Milkić i Ivan Živković su učesnicima konferencije predstaviti projekat srpskog udruženja Mladi profesionalci, pod nazivom Marketing leksikon”, kao platformu za ulazak u svet marketinga. Online leksikon će uskoro postati globalni proizvod ove Asocijacije, odnoso IAA Global će ga preuzeti I ponuditi industriji širom sveta. Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes, održao je veoma zanimljivo predavanje o umetnosti prenošenja dobre priče, tzv. “storytelling” u domenu digitalnih komunikacija.

Na kraju skupa je održana redovna izborna skupština IAA Srbija na kojoj su izabrani rukovodeći organi Asocijacije za period od naredne dve godine. Za predsednika je ponovo izabran  članstvo je izabraln Miloš Simić, director marketinga Grand Casina Beograd. Potpredsednica iz reda medija je Sanja Pešić (Alma Quattro), a potpredsednica iz reda agencija Vanda Kučera (I&F McCann Grupa). Članovi Upravnog odbora su Marijana Agić Molnar (GfK Beograd), Nebojša Babić (Orange Studio), Darko Matijašević (Executive Group), Slobodan Srećković (Imlek), Milica Stefanović (Coca-Cola) i Nevena Vasojević (Spark Integrated). Izvršni odbor će u naredne dve godine činiti: Smiljka Jeremić Dokić (Erste banka), Ivan Miletić (Philip Morris), Žarko Sakan (New Moment New Ideas Company) i Jovan Stojanović (Direct Media).

Drugi dan Konferencije bio je rezervisan za interne sastaanke predstavnika evropskih IAA chaptera, kao i za razgledanje Beograda.

12
Jun

Izabrano novo rukovodstvo IAA

Na Izbornoj skupštini IAA koja je odžana 12. juna u Hotelu Crowne Plaza, članstvo je izabralo Miloša Simića za predsednika.
Potpredsednica iz reda medija je Sanja Pešić, a potpredsednica iz reda agencija Vanda Kučera. Članovi Upravnog odbora su Marijana Agić Molnar, Nebojša Babić, Darko Matijašević, Slobodan Srećković, Milica Stefanović i Nevena Vasojević. Izvršni odbor će u naredne dve godine činiti: Smiljka Dokić Jeremić, Ivan Miletić, Žarko Sakan i Jovan Stojanović.

08
Jun

IAA konferencija u Beogradu

Srpski chapter 12. i 13. juna u Hotelu Crowne Plaza organizuje evropsku konferenciju. Posle nekoliko decenija Beograd je domaćin IAA Europe konferencije na kojoj će se okupiti čelnici Asocijacije. Prvi dan je rezervisan za predavanja svetskih stručnjaka i Redovnu izbornu skupštinu IAA Srbija, a drugi za sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera. Događaj će 12. juna otvoriti svetski predsednik IAA  – Faris Abouhamad i evropski direktor IAA – Pawel Kowalewski. Učesnici će biti u prilici da pogledaju prezentacije eminentnih stručnjaka kao što su: Roel Annega, direktor marketinga za Centralnu i Južnu Evropu (The Coca Cola Company), Ravid Kuperberg, partner (Minscapes), Markus Deutsch, potpredsednik (European Advertising Standards Alliance). Takođe, biće predstavljen i projekat IAA Serbia, Young Professionals – Marketing leksikon. U popodnevnim časovima 12. juna održaće se i Redovna izborna skupština na kojoj će biti izabrani organi Asocijacije koji će je voditi u naredne dve godine. Drugi dan konferencije je rezervisan za interne sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera, među kojima su Velika Britanija, Holandija, Poljska, Austrija, Mađarska, Italija, itd. Događaj će okupiti pre svih članove IAA Srbija, ali i partnere, saradnike, predstavnike drugih asocijacija, itd.

29
May

Izborna skupština IAA

Redovna izborna skupština IAA održaće se 12. juna u Hotelu Crowne Plaza, u okviru IAA konferencije koja će okupiti predstavnike evropskih IAA chaptera, ali i vrsne predavače poput Ravida Kuperberga (Mindscapes), Roel Annege (TCCC) i Markus Deutscha (EASA). Konferenciju će otvoriti svetski predsednik IAA – Faris Abouhamad, a na njoj će biti i predstavljen projekat IAA Srbija – Marketing leksikon. U drugom delu dana članovi će birati organe Asocijacije koji će je voditi u naredne dve godine. Organi IAA su predsednik, dva potpredsdnika, Izvršni i Upravni odbor. Kandidovanje je otvoreno 22. maja i trajaće do 5. juna, kada će biti objavljena finalna lista kandidata.

Događaji

IAA Europe Conference

IAA Srbija 12. i 13. juna u Hotelu Crowne Plaza biće domaćin evropske konferencije. Prvi dan je rezervisan za predavanja svetskih stručnjaka i Redovnu izbornu skupštinu IAA Srbija, a drugi za sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera. Događaj će 12. juna otvoriti svetski predsednik IAA  – Faris Abouhamad i evropski direktor IAA – Pawel Kowalewski. Učesnici će biti u prilici da pogledaju prezentacije eminentnih stručnjaka kao što su: Roel Annega, direktor marketinga za Centralnu i Južnu Evropu (The Coca Cola Company), Ravid Kuperberg, partner (Minscapes), Markus Deutsch, potpredsednik (European Advertising Standards Alliance). Takođe, biće predstavljen i veliki projekat IAA Serbia, Young Professionals – Marketing Leksikon. U popodnevnim časovima 12. juna održaće se i Redovna izborna skupština na kojoj će biti izabrani organi Asocijacije koji će je voditi u naredne dve godine. Drugi dan konferencije je rezervisan za interne sastanke predstavnika evropskih IAA chaptera. Gosti i partneri IAA Srbija dobiće zvaničan poziv da prisustvuju događaju.

IntegracIAA 2015

Četvrta IntegracIAA, godšnja konferencija Sekcije Young Professionals, održaće se u subotu 28. marta u prostorijama KC Grada. Ove godine učesnici će biti u prilici da slušaju predavanja iz oblasti advertisinga, zaštite podataka, savremenih tehnologija, itd. Predavači su: Vitomir Jevremović (Digital Mind), Đorđe Krivokapić (Share fondacija), Boris Marčetić (Popular Bruketa & Žinić) i Aleksandar Poznanić (Jaffa). Konferencija je namenjena mlađim generacijama koje se bave marketinškim komunikacijama, odnosno studentima koji žele da se opredele za ovaj poziv. Prisustvo na konferenciji besplatno ali je potrebna prethodna registracija na: http://goo.gl/6NYwwo
Održavanje ovogodišnje IntegracIAA-e su podržali: The Coca-Cola Company, Direct Media i Jaffa.

Merketing Kingdom

U Beogradu će se 5. i 6. marta održati treća Marketing Kingdom konferencija koju organizuje The P World. Kako najavljuje organizator, među predavačima će se naći stručnjaci iz oblasti komunikacija kompanija kao što su: You Tube, Microsoft, Coca-Cola, Unilever, Henkel, Shell, BBC, Philips, PriceWaterhouseCoopers, itd. Sve relevante informacije o događaju, kao što su program, lista predavača i njihove biografije, način prijave za učešće i slično možete naći na zvaničnom sajtu: http://www.thepworld.com/pevents/event/89/marketing-kingdom-belgrade
Za članove IAA obezbeđen je popust na kotizacije u iznosu od 10%. Bitno je samo da prilikom registrovanja pored imena kompanije (Company Name) ukucate  Member of IAA Serbia .