Ovogodišnji Dani komunikacija održaće se od 15. do 18. maja u hotelu Lone u Rovinju. Prema najavama čelnika HURA-e, program će biti fokusiran na usvajanje praktičnih znanja i veština učesnika uz gostovanja vodećih svetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz sveta oglašavanja. U prepodnevnom delu konferencije učesnike očekuje glavni program sa “zvezdanim predavačima”, dok će popodnevni program ponuditi različite programske sadržaje, među kojima se posebno ističu prezentacije Effie finalista i novi program interaktivnih radionica Best of HOWtoWOW. “Kad su poslovna vremena dobra, oglašavanje je potrebno. Kada su loša, oglašavanje je nužno! To su pokazali već i prvi Dani komunikacija koji su okupili preko 1200 marketinških stručnjaka iz Hrvatske (a i ponekog iz regije), te se pozicionirali kao središnja marketinška manifestacija u Hrvatskoj.” izjavio je Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e, suorganizatora Dana komunikacija. Na Dane komunikacija dolazi i Georges Mohammed-Cherif, osnivač i kreativni direktor francuske agencije Buzzman koja je poznata po svojim interaktivnim i viralnim kampanjama, kao i Mark Truss – voditelj globalnih istraživanja njujorške agencije JWT. Za članove IAA Srbija cena kotizacija je niža u odnosu na regularnu i iznosi 1.499 kn. Takođe, za 5 i više prijava učesnika, dobijaju se 2 gratis. Prilikom prijave potrebno je napomenuti da ste član IAA Srbija.

Za više informacija o festivalu i prijavi učešća posetite www.danikomunikacija.com