IAA Srbija je partner The Cup festivala koji se održava od 13. do 17. aprila u Beogradu (Hotel Crowne Plaza). Asocijacija je prepoznala značaj događaja na kojem će učestvovati najznačajnija imena sveta kreativne industrije, odnosno predstavnici struke iz celog regiona bivše Jugoslavije. Intercontinental Advertising Cup se u Beogradu održava u godini kada je IAA na globalnom nivou pokrenuo kampanju čiji je cilj podizanje svesti o značaju oglašavanja za ekonomiju i društvo uopšte. Inače, ova kampanja će u Srbiji biti lansirana 7. aprila, nizom outdoor oglasa postavljenih na beogradskim ulicama. Pored toga, na samom Festivalu 17. aprila pred učesnicima će biti predstavljeni rezultati o imidžu marketinške struke u Srbiji, koju zajedno sprovode IAA Srbija i agencija GfK.

Članovi IAA Srbija imaju priliku da do 31. marta dobiju kotizacije po povlašćenoj ceni od 200 evra u dinarskoj protivrednosti. Nakon ovog datuma kotizacije će iznositi 250 evra u dinarskoj protivrednosti. Članovi IAA, prilikom prijave za učešće na Festivalu, trebalo bi samo da napomenu da su članovi Asocijacije.

Direktna prijava na www.thecupawards.com i www.media-marketing.com

ili putem maila: smiljka@media-marketing.ba, ekrem@media-marketing.ba