U ponedeljak 6. aprila, u pedesetoj godini preminuo je Darko Broćić, direktor agencije AGB Nielsen i dugogodišnji član Upravnog odbora IAA Srbija.Darko je rođen je u Beogradu, a diplomirao na katedri za sociologiju Filozofskog fakulteta 1988. godine. Tokom višedecenijske istraživačke karijere bavio se svim vrstama primenjenih istraživanja u različitim oblastima (istraživanja tržišta, javnog mnjenja i medija). Na različitim pozicijama radio je u više privatnih, domaćih i međunarodnih agencija (Argument, Agencija Partner, Partner BBSS M,arketing, Strategic Marketing, AGB Strategic Research i Nielsen Audience Measurement). U Strategic Marketingu je radio od osnivanja 1997. godine i tamo formirao i vodio sektor za medijska istraživanja.  U periodu od 2004. do 2006. godine bio je član Predsedništva i zamenik predsednika, a onda i vršilac dužnosti predsednika GMA – Grupacije marketinških agencija pri Privrednoj komori Srbije. U periodu 2004-2005 bio je član Upravnog odbora ’Medija Fonda’ koji je upravljao projektom ’Program pomoći profesionalnom razvoju medija u Srbiji’ koji je realizovao Medija Centar iz Beograda, uz finansijsku pomoć CARDS programa Evropske unije i Evropske agencije za rekonstrukciju. Broćić je često gostovao kao predavač na raznim fakultetima i na stručnim skupovima u zemlji i u inostranstvu. Svojim učešćem u radu Upravnog odbora IAA Srbija Darko je pružio veliki doprinos razvoju Asocijacije.