U hotelu Radisson Blu Old Mil 25. i 26. februara održava se konferencija Izazov 2015. Prema najavama organizatora, teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera u organizaciji portala Marketing mreža biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme konferencije biće i pitchevi za angažman agencija, kao i budžeti i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Poseban segment biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, tokom kojeg će predstavnici kompanija odgovarati na strukovna pitanja predstavnika agencija.
Pored hotela Radisson Blu, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: Toyota, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Sopping Centar), Bambi, Eurobank i Registar nacionalnih internet domena Srbije. Na forumu IZAZOV 2015 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI.

Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust od 10% na cenu kotizacija.