Portal Marketing mreža 29. oktobra u Beogradu organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Festival pod sloganom “Ideje koje opstaju”, prema najavama organizatora, ponudiće program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova. Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Jacob Kobi Gamliel, osnivač najveće digitalne agencije u Izraelu iSOCIA; Luca Gatti, Brand Operation Integration Manager za EMEA region u kompaniji Procter & Gamble i Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness. Pored njih, učesnici festivala imaće priliku da čuju i iskustva Marijane Prpić, brending direktorke u kompaniji Google, Svetlane Stavreve, direktorke marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i  Matije Vujovića i Vladimira Grčića iz jedne od najnagrađivanijih agencija u Evropi Kitchen Prague. Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najuspešnijima u struci. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Prijavljivanje radova na konkurs za KAKTUS nagrade traje do 20. septembra.

Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs.