Srpski ogranak IAA je 12. i 13. juna bio domaćin evropske IAA konferencije i sastanka predsednika i direktor evropskih chaptera. Velikom događaju su, pored brojnih prestavnika domaće stručne javnosti i članova IAA Srbija, prisustvovali svetski predsednik IAA – Faris Abouhamad i direktor za Evropu – Pawel Kowalewski. Konferenciju je otvorio predsednik IAA Srbija, Miloš Simić, zahvalivši se prisutnima: „Konferencija Međunarodne asocijacije oglašivača (IAA) u Srbiji predstavlja jedan od najznačajnijih događaja za našu struku u poslednjih nekoliko godina. Izborom Beograda za mesto sastanka odato je priznanje sprskom ogranku IAA na unapređenju rada ove asocijacije i oblasti marketinga u celini”. Predstavnici domaće kreativne industrije sa pažnjom su pratili zanimljiva predavanja magova marketinga iz vodećih svetskih kompanija i agencija.  Predsednik Svetske asocijacije oglašivača, Faris Abuhamad, kroz predavanje pod nazivom „Budućnost je već ovde”, predstavio je najnovije trendove u industriji i kretanja na globalnom nivou. „Dinamičan razvoj društvenih medija u sferi komunikacija i marketinga donosi sve bržu razmenu informacija i zajedničkih emocija koje utiču na naše svakodnevne navike, a uporedo sa tim razvijaju se sve kreativniji načini povezivanja sa potrošačima širom planete koji celokupnoj ekonomiji daju novi zamah”, rekao je Abuhamad. Potpredsednik Evropske alijanse za standarde u oglašavanju, Markus Dojč, govorio je o značaju uvođenja samoregulatornog sistema za industriju, potrošače i civilno društvo i izneo evropska iskustva u ovoj oblasti. U Srbiji se očekuje uspostavljanje samoregulatornog tela koje će pratiti poštovanje Kodeksa o marketinškim komunikacijama i oglašavanju, čime će se naše tržište oglašavanja uskladiti sa evropskim standardima. Roel Anega, direktor marketinga kompanije Coca-Cola za centralnu i južnu Evropu, naglasio je značaj stalnih promena u svetu komunikacija i izazova koje takva dinamika nameće velikim oglašivačima. U ime IAA Serbia, Andreja Milkić i Ivan Živković su učesnicima konferencije predstaviti projekat srpskog udruženja Mladi profesionalci, pod nazivom Marketing leksikon”, kao platformu za ulazak u svet marketinga. Online leksikon će uskoro postati globalni proizvod ove Asocijacije, odnoso IAA Global će ga preuzeti I ponuditi industriji širom sveta. Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes, održao je veoma zanimljivo predavanje o umetnosti prenošenja dobre priče, tzv. “storytelling” u domenu digitalnih komunikacija.

Na kraju skupa je održana redovna izborna skupština IAA Srbija na kojoj su izabrani rukovodeći organi Asocijacije za period od naredne dve godine. Za predsednika je ponovo izabran  članstvo je izabraln Miloš Simić, director marketinga Grand Casina Beograd. Potpredsednica iz reda medija je Sanja Pešić (Alma Quattro), a potpredsednica iz reda agencija Vanda Kučera (I&F McCann Grupa). Članovi Upravnog odbora su Marijana Agić Molnar (GfK Beograd), Nebojša Babić (Orange Studio), Darko Matijašević (Executive Group), Slobodan Srećković (Imlek), Milica Stefanović (Coca-Cola) i Nevena Vasojević (Spark Integrated). Izvršni odbor će u naredne dve godine činiti: Smiljka Jeremić Dokić (Erste banka), Ivan Miletić (Philip Morris), Žarko Sakan (New Moment New Ideas Company) i Jovan Stojanović (Direct Media).

Drugi dan Konferencije bio je rezervisan za interne sastaanke predstavnika evropskih IAA chaptera, kao i za razgledanje Beograda.