U Hotelu Grand Union u Ljubljani 5. marta održaće ce gala ceremonija dodela nagrada osmog The Cup festivala. Prema najavama organizatora, ceremonija će započeti prikazivanjem svih takmičarskih radova, a na programu će se naći još: Predstavljanje istraživanja imidža marketinške struke u javnosti u regionu (GfK Beograd i Ipsos Zagreb), izlaganja Michael Konrada (Berlin School of Creative Leadership), Anca Nuta (UniCredit Tiriac Bank Romania), Uroš Goričan (Public Group Ljubljana), Tom Hidvegi (DDB Budapest), Marco Gianelli (AlmapBBDO, Brazil), Vladimir Ćosić (McCann Beograd), Ines Salzer (Ogilvy Austrija), Robert Bohinec (McCann Ljubljana), Gregor Žakelj (VBG Ljubljana), itd.

Članovima IAA Serbia obezbeđen je specialni popust za učešće na Creative Summitu – umesto 90 eura, 60 eura po osobi. Da bi dobili specijalnu cenu potrebno je prilikom registracije kod imena dopisati IAA Serbia. Za studente je učešće na prepodnevnom delu događaja besplatno, a za studente-članove IAA Young Professional i poslepodne. Trebalo bi samo da pošalju potvrdu učešća na info@thecupawards.com

The Cup je zajednički projekat četiri regionalna festivala ADFEST, FIAP, ADC*E i Golden Drum.