Profesionalno udruženje IAA Serbian Chapter je posvećeno promovisanju slobode komercijalnih komunikacija uz poštovanje etičkih standarda  struke, odnosno zaštite potrošača. Asocijacija predstavlja interese svih disciplina u oblasti marketinških komunikacija – oglašivača, agencija i medijskih kompanija. Pored promocije slobode oglašavanja i jačanja profesionalnog pristupa i kulture oglašavanja, IAA je važan faktor u definisanju zakonskih i samoregulativnih akata. Budući da je srpski ogranak deo svetske mreže International Advertising Association, članstvo u njemu podrazumeva mogućnost razmene znanja, iskustava, tzv. dobre prakse. Asocijacija je inicijator više projekata koji su usmereni na podsticanje razvoja marketinške industrije u Srbiji u sferi edukacije, regulative i samoregulative, regrutacije mladih članova, itd.
Srpski ogranak IAA danas okuplja preko 100 članova. Svi članovi ogranka automatski su pretplaćeni na izdanja kao što su: The Internationalist Magazine, IAA Intelligence i EU Insight. Takodje postoje tzv. “benefit paketi” koji se dobijaju pri pretplati na Adforum, Adweek i Adfolio. Pored toga, redovno dobijaju Nielsenov kvartalni izveštaj – A2/M2 (skracenica od Anytime Anytime Media Measurement) Three Screen Reporta – tiče se podataka o konzumaciji televizije, interneta i moblinih telefona u Americi, kao i sva druga istraživanja koja se sprovodeza potrebe IAA Global ili IAA Serbian Chapter. Članovi su u mogućnosti da prisustvuju, po privilegovanim uslovima, svim seminarima i konferencijama iz oblasti marketinga i komunikacija koje organizuje naša organizacija u svetu i Srbiji.