Poslednje izdanje globalnog newslettera IAA Connections značajnu pažnju posvećuje aktivnostima srpskog ogranka u prethodnom periodu. Preko 4.000 profesionalaca – članova IAA bilo je u prilici da pročita izveštaje sa radionice posvećene tinejdžerima kao ciljnoj grupi održane 1. juna na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Dvoje Mladih profesionalaca, Nataša Ćurčić i Boris Paunović, autori su prezentacije koja je napravljena na osnovu informacija sakupljenih na ovom događaju i koja je prosleđena centrali IAA. Nakon toga, Centrala je procenila da ova prezentacija, zbog korisnog sadržaja, treba da bude dostupna svim članovima IAA Global. Drugi događaj koji se našao u globalnom newsletteru je organizovan od strane Sekcije mladih profesionalaca 28. juna u Grand Casinu Beograd. Radi se o predavanju dr Nikolaosa Dimitriadisa, profesora na Šefildskom univerzitetu i direktora agencije Touchpoint – The Human Brain – Marketing’s New Frontier.