Šesti po redu edukativni program u organizaciji IAA Serbia, AcademIAA 2021, završen je 11. decembra. Ukupno 67 polaznika imalo je priliku da sluša predavanja i panele u okviru 6 modula (Biznis, Kreativa, Istraživanje i analitika, Inovacije, Mediji, i Digital). Ovogodišnji koordinatori Marko Pešić, izvršni direktor, Ovation BBDO (modul Biznis), Goran Jankuloski, Managing Partner, Žiška (modul Digital), Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions (modul Inovacije), Dobrinka Vićentijević, Shopper Insights Director, EyeSee (modul Istraživanje i analitika), Vladimir Ćosić, kreativni direktor, Represent System (modul Kreativa) i Ana Mijajlović, Media Director, Havas Adriatic (modul Mediji) i 29 predavača i panelista pobrinuli su se za kvalitetan sadržaj programa AcademIAA 2021.

U specijalnom izdanju AcademIAA podcast-a proglašeni su NAJučesnici za 2021. godinu. Prema ocenama polaznika titulu NAJkoordinatora osvojila je Dobrinka Vićentijević (Shopper Insights Director, EyeSee), koordinatorka modula Istraživanje i analitika, a titulu NAJpredavač dobio je Miloš Skokić (Managing Partner, Žiška). NAJtim ovogodišnjeg programa je tim broj 7 (Marija Stoisavljević, Communications Specialist, Carlsberg, Anđelija Pavlović, Junior Insights Manager, EyeSee Research, Jovan Krstić, Brand Executive, Philipp Morris International, Jula Davidović, Account Executive, Popular Communications, Petar Milosavljević, student, Aleksandar Milojić, Senior Graphic Designer, McCann, Sanja Stojanović, Senior Media Planner, Direct Media), a titulu NAJpolaznice dobila je Ivana Bauk, Coke Brand Manager, The Coca-Cola Company.

Ove godine program su podržali: The Coca-Cola Company, EyeSee, Strauss Adriatic, Carlsberg Srbija, McCann, Orange Studio, Sygnific, Direct Media United Solutions i Infinity Lighthouse.

Specijalna epizoda AcademIAA podcast-a dostupna je na linku:
https://www.youtube.com/watch?v=Nqzdf8_M1CE&t=838s