Kompanije bi trebalo da obrate veću pažnju na percepciju kupaca o održivosti i posmatraju je kao ogromnu finansijsku korist koja dodaje stvarnu vrednost organizaciji, navodi se u izveštaju Brand [...]
Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Serbia) i agencija IPSOS Strategic Marketing sproveli su tokom novembra istraživanje o reputaciji marketinške struke. Ciljnu grupu činili su [...]
IAA Switzerland poziva članove IAA Serbia da prisustvuju događaju Sustainable Marketing Panel, koji je zakazan za 17. novembar od 18.30h. Članovima IAA je obezbeđeno besplatno prisustvo, bilo da [...]
Zajednica zaljubljenika u tehnologiju, inovacije, marketing i kreativne industrije – Digitalk, najavila je novu priliku za druženje i okupljanje za kraj meseca. Nakon aprilske konferencije u [...]
Effie Worldwide objavio je godišnju rang-listu kompanija/agencija koje su sprovele najefektivnije kampanje u prethodnoj godini. AB InBev je, na osnovu dobijenih Effie nagrada na tržištima širom [...]