Tokom prethodna 3 meseca intenzivnog učenja i druženja, 39 polaznika imalo je priliku da čuje preko 50 predavača i panelista, koji su sa njima delili svoja znanja, iskustva i stavove o industriji marketinških komunikacija.

Prema ocenama polaznika, specijalno priznanje NAJkoordinator pripalo je Olji Nestov (Senior Digital Specialist, Atlantic Grand), a titulu NAJpredavač prvi put deli troje profesionalaca iz Direct Media: Tanja Zloporubović (Senior Account Executive), Ksenija Gačić (Account Planner) i Vanja Dimitrijević (Senior Account Executive).

Komisija (koju su činili koordinatori, članovi AcademIAA organizacionog odbora, predstavnici partnera programa, ali i članovi organizacionog tima), procenila je da je tim pod brojem 6 bio najbolji u rešavanju poslovnog slučaja. Pobednički tim broji 5 članova: Aleksandra Vladimirović (Marketing Communication Expert, A1 Serbia), Olivera Mandić (PC Brand Manager Jr, PepsiCo), Mina Radosavljević (Media Planner, OMD), Miloš Dimitrijević (Account Executive, Olaf&McAteer), Uroš Ćirković (student, Biološki fakutlet).

Za NAJpolaznika, uzimajući u obzir više kriterijuma, kao što su prisustvo na predavanjima, kvalitet rešenja poslovnog slučaja, ocene kolega-članova tima, proglašena je Aleksandra Vladimirović (Marketing Communication Expert, A1 Serbia).