Proslava 20 godina postojanja srpskog ogranka International Advertising Association (IAA Srbija) održana je 26. decembra 2012. godine u beogradskom Mixer House-u. Događaj je, pored članova Asocijacije, okupio više stotina predstavnika marketinške struke u Srbiji. Nataša Đurđević, predsednica IAA, otvorila je događaj podsetivši prisutne na sve ono što se događalo u poslednjih deset godina kada je Udruženje u pitanju. Ona se zahvalila svim donatorima i organizacionom timu koji je uz njihovu pomoć realizovan. Među njima su: Nevena Vasojević i Miloš Simić kao rukovodioci projekta, Aleksandar Kothaj -scenarista , Đorđe Marjanović – reditelj, Željko Antović – scenograf, Miloš Đurković –producent, Violeta Slepčević – video producent, Slobodan Jovanović Coba – dizajner. Vladimir Čeh, drugi po redu predsednik IAA Srbija, govorio je o prvoj deceniji. Čeh se osvrnuo na najzanimljivije trenutke kao što je osnivanje ogranka pod ekonomskom blokadom zemlje 1992. godine, aktivnostima koje su tada sprovođene, a na kraju se i zahvalio Žozefu Lončaru, osnivaču Asocijacije, na svemu što je uradio na tom polju. Nakon oficijelnog dela zvanice su uživale uz poznate beogradske muzičare među kojima su Sergej Trifunović sa NS Big Bandom, Bojana Stamenov i DJ Puki. Pokrovitelji događaja bili su: Coca-Cola, Telenor Srbija, Multikom Group, Ujedinjene srpske pivare, Leo Burnett, Alma Quattro, Digital Printing Center, New Moment New Ideas Company, Nielsen Audience Measurement, Erste banka, GfK Beograd, Huge Media, Luna/TBWA, Soko-Štark, Apatinska pivara, Grand Casino Beograd, McCann Beograd, Coba Associate i Nina Media.