IntegracIAA je najveći edukativnom događaju koji “podmladak IAA Srbija” organizuje petu godinu zaredom, sa namerom da okupi mlade ljude koji se bave marketinškim komunikacijama, kao i studente završnih godina fakulteta na kojima se izučavaju marketing i srodni predmeti. U Galeriji Progres 22. maja okupilo se preko 100 mladih ljudi zainteresovanih da slušaju predavanja iz oblasti neuromarketinga, koja izaziva veliku pažnju cele struke poslednjih godina. Uzimajući u obzir količinu informacija sa kojima se svakodnevno susrećemo, vrlo je važno pitanje koje od tih informacija zapravo naš mozak usvaja i procesuira, odnosno na kakve impulse potrošači zaista reaguju. Korak dalje u odnosu na tradicionalne metode i alate koji utvrđuju potrebe, motivacije i reakcije potrošača jesu upravo metode koje se koriste u okviru neuromarketing istraživanja. Na listi predavača konferencije koja se održala pod sloganom “Participate & Upgrade”, našli su se: Dr Nikolaos Dimitriadis (University of Sheffield), Sanja Pešić (Alma Quattro), Aleksandar Milanović (Valicon) i Nebojša Krivokuća (Communis DDB).