Četvrti po redu AcademIAA edukativni program u organizaciji IAA Serbian Chapter završen je u petak, 13. decembra. Koordinatori modula, predavači, polaznici, partneri i prijatelji prisustvovali su svečanoj dodeli sertifikata i zahvalnica svim ovogodišnjim učesnicima, organizovanoj u prostoru Impact Hub-a.

Tokom proteklih dvanaest nedelja  preko pedeset predavača i panelista razmenjivalo je svoja znanja, iskustva i stavove o industriji marketinških komunikacija sa trideset i četiri polaznika, a na završnom događaju programa AcademIAA 2019 odato je priznanje najistaknutijim pojedincima.

Odluku o tome ko je najbolji koordinator modula, ali i o tome ko je najbolji predavač, doneli su ovogodišnji polaznici. Prema njihovom mišljenju, Boris Marčetić, vlasnik i kreativni direktor agencije Popular, koordinator modula Kreativa, najuspešniji je koordinator ovogodišnjeg Programa. Za najboljeg predavača proglašen je Đorđe Janković, Creative Director, New Startegy.

Na samom kraju ovogodišnjeg AcademIAA programa polaznici su bili u prilici da odgovore na poslovni izazov kompanija Coca-Cola Company i Vip Mobile, dobivši mogućnost da stečena znanja pokažu i u praksi, pred stručnim žirijem. Iako su svi timovi uspešno odbranili svoj rad, samo je jedan proglašen najboljim, a njegovi članovi (Svetlana Milanović – Strauss Adriatic, Katarina Đurković – Nura Agency, Katarina Zaharijev – Leo Burnett, Nina Dekić – studentkinja Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu i Irena Pavlović – EyeSee Research) posebno su nagrađeni.

Kada je reč o polaznicima, izdvojen je uspeh Katarine Đurković – Nura Agency, koja je na evaluaciji rada dobila veoma visoku ocenu. Katarini je uručena nagrada za NAJpolaznika.