IAA je nastarija tripartitna, marketinška asocijacija na globalnom nivou. Biti njen član, budući da članstvo nije otvoreno za sve i da podrazumeva ispunjenje određenih uslova, stvar je prestiža.

 

Budući da se radi o udruženju koje okuplja sve tri strane marketinške industrije – oglašivače, agencije, medije, kao i akademske članove, ona predstavlja odličan poligon za rešavanje mnogih izazova ove struke.

 

Delujući kao grupa za pritisak, udruženje je u poziciji da u značajnoj meri uređuje svoje poslovno okruženje, naročito kao partner Vlade, odnosno resornog ministarstva, ali i drugih udruženja i pojedinaca koji rade na unapređenju ovog tržišta.

 

Svakako, aktivnost u domenu edukacije i informisanja članova jedna je od najvažnijih u International Advertising Association. Prisustvovanje različitim seminarima, treninzima i radionicama koje organizuje ogranak, kao i IAA Global, omogućavaju članovima da besplatno ili po znatno nižim cenama kotizacija unapređuju svoja znanja i veštine. Takođe, IAA Srbija se često nalazi u ulozi onoga ko pruža podršku određenim edukativnim događajima koje organizuju drugi subjekti, i na taj način obezbeđuje svom članstvu povlastice.

 

Informisanje članova je oblast kojoj ogranak, takođe, posvećuje mnogo pažnje i to na više nivoa. Članovi se informišu putem veb sajta, mesečnog izdanja – SerbIAA, tako i putem direktnog maila. Na taj način dolaze do vesti iz sveta (obezbeđuje ih centrala IAA i druge svetske, odnosno evropske asocijacije poput World Federation of Advertisers, Europena Advertising Standards Alliance, International Chamber of Commerce i druge), ali i domaćih vesti važnih za članove.

 

“Networking” je aktivnost bez koje se ne može zamisliti nijedna ozbiljna asocijacija. IAA Srbija organizuje događaje na mesečnom nivou. Pored radionica i predavanja, organizuju se i manje formalna okupljanja kao što su kokteli i događaji Sekcije Young Professionals.