AcademIAA je novi edukativni projekat IAA Serbia koji će startovati 2. septembra i trajati do 10. decembra ove godine. Polaznici će biti u prilici da slušaju predavanja i učestvuju u radionicama više od 70 stručnjaka u oblasti marketinških komunikacija. Tromesečni program obuhvata 6 modula (biznis, kreativa, digital, mediji, istraživanje i tzv. All Stars). Svaki modul traje u proseku14 sati ukupno. Ovakav sadržaj ima za cilj da polaznicima obezbedi tzv. “pristup 360 stepeni” oblasti marketinških komunikacija (Program se održava petkom popodne i subotom). Svaki modul ima svog koordinatora, ugledne stručnjake – članove IAA: Istraživanje – Marijana Agić Molnar, Managing Director (GfK Belgrade), Marija Matić, Media Planning Director (Direct Media), Svetlana Ćopić, Creative Director (Scholz & Friends Belgrade), Andreja Milkić, Account Director (Leo Burnet Belgrade), Aleksandar Nikolić, Digital Director (Communis DDB). Kreativnu podršku celom projektu dao je Boris Marčetić, Creative Director agencije Popular Bruketa & Žinić OM. Prijavljivanje će trajati do 31. jula. U cilju obezbeđivanja što kvalitetnijeg rada sa polaznicima, njihov ukupan broj neće preći 30. Zbog ograničenog broja polaznika i potrebe da se dođe do najtalentovanijih kandidata, utvrđen je precizan proces selekcije. Više informacija AcademIAA programu, sadržaju, predavačima i ceni zainteresovani mogu naći na http://academiaa.rs