Globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije – to je deo intrigantnih tema koje regionalnoj komunikacijskoj industriji donosi 9. Weekend Media Festival. U prostorima stare tvornice duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, Weekend od 22. do 25. septembra dovodi više od 120 govornika i oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Među najzvučniji imenima koji će održati prezentacije je Shawn Pecas Costner, koji je 18 godina radio u muzičkoj industriji i vodio promociju muzičkih zvezda kao što su Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris, Big Sean i mnogi drugi. Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, kako se najavljuje, ponudiće recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranjem uspešnih poruka u “svetu lakog ignorisanja”. Gosti Weekenda biće i Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svetskih brendova u više od 100 zemalja svijeta. U okviru 9. Weekend Media Festivala ponovno će se održati regionalna revija BalCannes i dodela nagrada SoMo Borac. BalCannes se održava peti put, a ove godine oglašivači imaju još važniju ulogu, jer će odabrati 25 najboljih projekata iz šest zemalja regije, kao I najbolju agenciju I projekat BalCannes-a. Prijava radova za BalCannes otvorena je za sve zainteresovane agencije sve do 1. septembra. Muzički program je takođe važan deo Festivala u Rovinju, a ove godine će festivalski program biti otvoren velikim koncertom Hladnog piva 22. septembra. Prijave za 9. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mesta je ograničen. Više na http://2016.weekendmediafestival.com.