Dobitnici nagrada na Effie Awards Festivalu proglašeni su 13. juna u Hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Jedan Zlatni Effie, dva srebrna i sedam bronzanih trofeja dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. januara 2017. do 31. decembra 2017. godine. Prvi put u Srbiji jednoj kampanji dodeljeno je zlato. Radi se o kampanji “Budi NEO”, agencije Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile u takmičarskoj kategoriji Internet i telekomunikacije. Srebrni Effie u kategoriji Finansije i platne kartice osvojila je kampanja “Erste Housing Loan Campaign”, agencija Executive Group, klijent Erste Bank. Drugi Srebrni Effie pripao je kampanji “Vip NEO” agencije Leo Burnett/Publicis One, koja je kreirana za klijenta Vip Mobile, a takmičila se u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih prozivoda ili usluga. Ukupno sedam kampanja osvojilo je Bronzani Effie: “Crno je Zaječarsko”, agencija Ovation BBDO, klijent Heineken Srbija u kategoriji Alkoholna pića (Pivo i vino); ”Srbija je neXt inspiracija”, agencija McCann Beograd, klijent The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici. U istoj kategoriji bronzu je osvojio rad ”Moja kravica jogurt trougao”, agencija Leo Burnett/Publicis One i Communis, klijenta Imlek. U kategoriji Finansija i platnih kartica dodeljena su dva broznana Effie-ja za kampanje: “Predodobrenje za brže useljenje”, agencija Ovation BBDO, klijent Unicredit banka i kampanja “Intermezzo keš kredit – 7 godina”, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Banca Intesa. Kampanja “Novo Plazma iskustvo” bronzani Effie je osvojila u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili suluga, dok su “Vip Brzalice”, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile, ovu nagradu osvojile u okviru takmičarske kategorije Internet i telekomunikacije.