Četrdeset četvrti Svetski kongres IAA održaće se u indijskom gradu Kochi od 2o do 22. februara sledeće godine. Na listi predavača u okviru najvažnijeg IAA događaja našao se veliki broj svetskih stručnjaka kao što su: Paul Polman (CEO, Unilever), Andrew Robertson (CEO, BBDO Worldwide), Marc Pritchard (Chief Growth & Brand Officer, Procter & Gamble), Chris Tung (CMO, Alibaba), Jonas Kjjelberg (Co-founder, Skype), Lindsay Pattison (Chief Transformation Officer, WPP) i mnogi drugi. Moto IAA Kongresa glasi: Brand Dharma – Šta je sledeće? Dharma je reč koja potiče iz Sankrita i označava više pojmova kao što su pravednost, dužnost, odgovornost, vrlinu, dobro i tako dalje. U današnjem dinamičnom svetu oznaka “Brand” više nije ograničena na označavanje proizvoda ili usluge. Neki od najvećih brendova danas su ljudi. Istovremeno, mlađe generacije su zahtevnije i sve više se pitaju da li je proizvođač potencijalno poslodavac, bez obzira na to da li su sirovine nabavljene lokalno, bez obzira na to da li je gotova roba proizvedena u pristojnom okruženju, da li proizvodnja ugrožava okolinu. Suština je da svaki brend mora živeti po Dharma, ali i da je neophodno da se industrija bavi ovim pitanjem. Sve informacije o programu, sadržaju koji će biti ponuđen delegatima iz celog sveta, ali i registraciji možete naći https://iaaworldcongress.org/