Ukupno 18 radova u 8 kategorija takmičiće se ove godine u finalu prestižnog svetskog festivala Effie Awards. Kompanije čiji su se brendovi i kampanje našle na listi najefektivnijih u ovoj fazi takmičenja su: Heineken, Grand Prom, The Coca-Cola Company, Imlek, UniCredit banka, Erste Bank, Banca Intesa, Vip Mobile, Delhaize, Mercator-S i Koncern Bambi. Agencija koje su prijavile ove radove su: Executive Group, Idea Plus Communications, Leo Burnett/Publicis One, Communis, McCann Beograd, Ovation BBDO i kompanija Mercator-S.U prvoj rundi žiriranja učestvovala su ukupno 44 stručnjaka u oblasti marketinških komunikacija, koji su imali zadatak da od više desetina pristiglih radova izaberu one koje smatraju najefektivnijim. Žiriranje je sprovedeno u toku dva dana koje su moderirali potpredsednica Žirija, Jelena Šarenac (Henkel) i predsednik, Srđan Bogosavljević (Ipsos). Finalna runda žiriranja zakazana je za 11. maj, a gala ceremonija na kojoj će biti dodeljena priznanja za 13. jun u Hotelu Radisson Blu Old Mill. Listu finalista Effie Awards 2018. možete pogledati ovde na zvaničnom sajtu effie.rs