U organizaciji InStore magazina i Poslovne Akademije Finance, 22. maja u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, oko 300 profesionalca iz sveta marketinga imaće priliku da čuje o najnovijim pristupima u marketingu i inspiriše se za promenu koja će njima i njihovom brendu doneti uspeh i rast. Prvi put u Srbiji, Christian Majgaard, idejni tvorac Legolenda i nekadašnji globalni direktor kompanije Lego, kao keynote govornik zatvoriće ovogodišnju konferenciju govoreći o svojoj dugoj i izuzetno uspešnoj karijeri u oblasti marketinga. Pre nego što se pridružio Legu, bio je viši konsultant u agenciji PA Consulting, inspirišući kompanije među kojima su Nestlé, Nokia, Siemens, Motorola, Bang & Olufsen, Swiss Re, Geodis Wilson, Disneyland, Heineken, ABB, Canon, i mnoge druge. Autor je knjige “13 hints for tomorrow’s brand builders,” kao i brojnih stručnih članaka. Gostovao je na brojnim televizijama sa nacionalnom frekvencijom širom sveta. Kao uvodni keynote govornik, ovogodišnju konferenciju, pod temom Marketing Advantage – Superiornost u marketingu: Korak ispred ostalih u Srbiji, regionu i svetu, otvoriće Branislav Vujović, osnivač i predsednik New Frontier Group-e. Među potvrđenim govornicima su: Darko Lukić (konsultant, AMMC), Jaka Kladnik (digital marketing manager, Marand), Ljubiša Egelja (marketing&communications manager, Societe General Srbija), Isidora Nikolić (Google marketing solutions Adriatic, Google), Neil Morley (marketing direktor, Adria Mobil Group, managing director Cat’s Eye Communications), Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Molson Coors direktor) i Žiga Čebulj (Board member sales & marketing & development CEO Sportina Group). Organizator posebne pogodnosti nude za rane prijave do 25. aprila (- 30% za članove IAA Serbia), kao i za grupne prijave do početka konferencije. Kompletan pregled svih tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.marketing-summit.rs